מיוגה
מיוגה

הכירו את מיוגה: מרכז כושר בכפר סבא עם אווירה מיוחדת במינה

יש כאלה שמחפשים בחדר הכושר את המקום להוריד קצת קלוריות, אחרים את המקום בו יוכלו להירגע ויש כאלה שירצו למצוא בית חם. MyogaGym, חדר כושר הממוקם בכפר סבא מאז שנת 2007 מציע את כל זה גם יחד

פורסם בתאריך: 6.5.18 21:47

MyogaGym, מרכז לכושר גוף ונפש אשר הוקם בשנת 2007 בכפר סבא. ב-myogagym תוכלו למצוא את השילוב בין פעילות גופנית מעולם הכושר והפיטנס עם פעילות יוגה.
במרכז מערכת שעות מגוונת עם שיעורי יוגה משיטות שונות ושעורי פילאטיס , עיצוב ופיטנס. כמו כן חדר כושר מקצועי באווירה אישית. כל לקוח חדש מלווה על ידי צוות מקצועי על מנת למצוא את הפעילות המדויקת והמתאימה ביותר עבורו שלוקחת בחשבון את השעות הנוחות והפעילות הרצויה.
מציינים במקום ומוסיפים שהחזון במציאות היומיומית המטורפת, ההישגית והתובענית, זה לעצור בסוף היום ולהתכנס בעצמנו, להירגע ולהיטען במרץ ובכוחות מחודשים וכמובן לייצר התמדה שהיא סוד העניין. "אנחנו שומרים על קשר, גם שההתמדה באימון וההגעה קצת מתרופפת, ודואגים להחזיר אותך להתאמן".
ב-MyogaGym פועל צוות מורים ומאמנים מובחר שהולך איתנו כבר שנים רבות (ישנם מורים שאיתנו מיום הפתיחה ), בעל ידע רב וניסיון עשיר שנבחרו בתשומת לב על מנת להעניק ללקוחות מיוגהג'ים חוויה של הנאה, מקצועיות ואורח חיים בריא "כל מורה מביא איתו לשעורים את הידע הנרחב, האופי הייחודי והקסם האישי לו" אומרת טלי סודרי מנהלת המרכז שמוסיפה שבמקום מספר רב של מורים הנמנים עם המורים המובילים בארץ ואשר מעורבים ומשפעים בתחומי היוגה והפיטנס בישראל.

מיוגה

מיוגה

את המקום הקימו דוד ומירי עיני וביתם טל, זוג אנשי עסקים, שעברו יחד תהליך של שינוי, כשהחליטו לשלב בין אורח חיים תובעני ואינטנסיבי ובין דרך היוגה והכושר. השינוי גרם להם לרצות לחלוק את מה שגילו עם אחרים וכך החליטו להקים מרכז מקצועי המותאם לשלב את כל הפעילויות, שיעניק לכל אדם הזדמנות לשפר את איכות חייו.
השעורים. מערכת שעות עם כ-90 שעורים בשבוע. בין השעורים; ויג’נאנה יוגה, איינגר יוגה, אשטנגה יוגה, ויני יוגה, קונדליני יוגה ועוד, שיעורי פילאטיס, עיצוב וחיטוב, פלדנקרייז ומדיטציה. כמו כן מתקיימות סדנאות והרצאות בתחומי הכושר וגופנפש אשר מועברות על ידי מורים ומרצים מקצועיים מהארץ ומהעולם. בנוסף, במקום הוקם מרכז הכשרות מקצועיות המאגד קורסים מעמיקים ומרתקים במגוון תחומים.

ב- MyogaGym מכון כושר מקצועי ומשפחתי, שהוקם במטרה לשפר את איכות החיים דרך העבודה על הגוף והנפש. צוות המאמנים המקצועי מלווה את המתאמנים מהאימון הראשון ועד להשגת המטרות, בדרך משותפת ותמיכה אישית ומקצועית. כל מתאמן חדש נפגש עם אחד המאמנים על מנת לבנות תוכנית אימונים אישית הכוללת הגדרת יעדים והדרך להשגתם וכן בהמשך מתבצע מעקב ועדכון תוכנית אימונים למען ההמשכיות.

בMyogaGym חדר טיפולים, בו ניתן ליהנות מעיסוי שבדי, עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה ורייקי.
מיקום: MyogaGym ממוקם במזרח כפר סבא באזור התעשייה של כפר סבא, רח’ התע”ש 11, בצמוד ליציאה מהכבישים 531 וכביש 40 , קרוב להוד השרון. במרחק 10 דקות נסיעה ממחלף מורשה / 10 דקות ממחלף ירקונים.
ניתן להחנות בחניה הציבורית הצמודה לבנין של מיוגהג'ים (מדרום), ללא עלות לתושבי כפר סבא ולמי שאינו תושב עד השעה 17:00 או ללכת כ- 20 דק' מתחנת רכבת כפר סבא.

שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 6:00-23:00 יום ו' 7:00-18:00 יום שבת 8:00-14:00

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר