טורניר סטריטבול. צילום יח"צ
טורניר סטריטבול. צילום יח"צ

רק רשת: טורניר כדורסל הרחוב הגדול בישראל מגיע בסוף החודש לכפר סבא

סבב סטריטבול ישראל 2018, המשוחק בתשע ערים, מגיע בסוף החודש לקניון ערים. כל מה שרציתם לדעת, כולל קישור להרשמה

פורסם בתאריך: 15.5.18 10:36

טורניר כדורסל הרחוב "סבב סטריטבול ישראל 2018", המתקיים בתשע ערים ברחבי ישראל, מגיע בסוף החודש לכפר סבא. מדובר בטורניר כדורסל הרחוב הגדול ביותר שהתקיים בישראל ואמורים להשתתף בו יותר מ-5,000 שחקנים ושחקניות בגילאים שונים שישחקו ביניהם בקבוצות בנות שלושה שחקנים כל אחת.

להרשמה לטורניר הקליקו כאן.

אירוע הפתיחה של הטורניר אמור להתקיים מחר (ד') בדימונה, וכפר סבא תארח את המשחקים ברחבת קניון ערים ב-30 ו-31 במאי, בשעות 23:00-16:00. הטורניר כולל קטגוריות משחק מכיתה ג' ועד לבוגרים, וכן קטגוריות למשתמשים בכסאות גלגלים. במסגרת הסבב יחולקו השנה פרסים כספיים בסך כולל של יותר מ-50 אלף שקלים, ובכל טורניר מתקיימת תחרות שלשות נושאת פרסים בחסות פיצה דומינוס ובחירת השחקן והשחקנית המצטיינים.

מהעירייה נמסר כי מגרש כדורסל ייחודי נרכש מספרד עם מערכת סלים חדישה, וכן נמסר שבכל טורניר מותקנת מערכת מצלמות המשולבת באפליקציה ייחודית המאפשרת לשחקנים לקבל את סרטי המשחקים שלהם מתוך ספריית VOD. את המערכת מפעילה חברת פלייסייט, שאף תשדר את המשחקים מהמגרש המרכזי.

הטורניר מתקיים בשיתוף ערוץ הספורט, איגוד הכדורסל, אתנה ומכבי ישראל, חברות מיתוס ספורט ושחקן אמיתי ורשות הספורט של עיריית כפר סבא. מנהל רשות הספורט, שאול מיטלברג אמר: "אני מזמין את כל חובבי ענף הכדורסל בעיר להרשם ולהיות חלק מהחוויה המיוחדת במקום הכי מרכזי בעיר ברחבת קניון ערים".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר