שני משחקים על עונה שלמה. צילום: ניר קידר
שני משחקים על עונה שלמה. צילום: ניר קידר

הפועל כפר סבא תתמודד במבחנים על ההישארות בליגה נגד טבריה

למרות 0:5 מרשים על הפועל רמת גן במחזור הסיום של העונה הסדירה, הירוקים יאלצו לעבור את מנצחת פלייאוף ליגה א' בכדי לשרוד בליגה הלאומית. פדידה ושרנאס כבשו צמדים, עידן דוד הוסיף

פורסם בתאריך: 18.5.18 19:41

לרגעים ספורים בלבד האמינו קומץ אוהדי הפועל כפר סבא שביכולתם להימלט מהמבחנים בזכות קצב השערים המרשים מול הפועל רמת גן, אבל בשורה התחתונה איש לא יזכור את הניצחון 0:5 שלא מנע את המקום ה-14 בשל יחס שערים שלילי ביחס לרמת גן.

מה שיזכרו הרבה יותר הוא את רצף 11 ההפסדים הנוראי, שהוביל לצמד משחקי המבחן מול עירוני טבריה. הנחמה היחידה של כפר סבא יכולה להגיע מצמד הניצחונות בשני מחזורי הסיום וכיבוש שמונה שערי זכות לקראת מלחמת ההישרדות על הזכות לשחק בליגת המשנה גם בעונה הבאה. המשחק הראשון ייערך בשישי הבא בכפר סבא, הגומלין בשלישי לאחר מכן בטבריה.

השערים המוקדמים של רמת השרון בנשר (0:5) סתמו את הגולל על התקוות לעקוף את השרונים בטבלה ברגע האחרון, אבל עידן דוד (11), עומר פדידה (26) ודרווידאס שראנס (38) צמצמו את המינוס של כפר סבא וקבעו עוד לפני ההפסקה כי במאזנה חסרים ארבעה שערים. הקצב הגבוה ירד משמעותית במחצית השנייה, גם בשל החום הכבד, ושערים נוספים של שראנס (88) ופדידה (בפנדל, 90 – שער הזכות ה-50 העונה של כפר סבא) לא ניחמו אף אחד.

כפר סבא מסיימת במקום ה-14 עם 47 נקודות והפרש שערים 1+ לעומת 3+ של רמת גן, לה אותו מספר נקודות ותתוכנן כעת למלחמה האמיתית, מול הקבוצה מטבריה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר