צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חשד: תלמידות יסודי בירוקה הוטרדו מינית על ידי שני תושבי העיר

במשטרה התקבלו חמש תלונות שונות על הטרדות מיניות באזורים שונים בעיר. מנהלת בית הספר הירוק: "הונחנו לרענן עם התלמידים את דרכי ההתנהלות בשעות אחר הצהריים"

פורסם בתאריך: 28.5.18 16:54

המשטרה עצרה שני חשודים בני 73 ו-41 תושבי כפר סבא בחשד שביצעו עבירות מין בקטינות בגלאי 9 עד 11 בעיר, זאת בעקבות חמש תלונות של קטינות שהתקבלו במהלך החודש האחרון בגין עבירות מין שבוצעו בהן במקומות שונים בכפר סבא. החשודים נחקרים בשעה זו בתחנת המשטרה בעיר.

אחר הצהריים היום הוציאה מנהלת בית הספר הירוק על שם שמעון פרס, עליזה סוקל, הודעה להורים לפיה תלמידות מבית הספר הוטרדו על ידי גבר המסתובב ברחובות הסמוכים, וביקשה מההורים לשוחח עם התלמידים בנושא. גם מנהלת בית הספר החדש בשכונה הוציאה הודעה ברוח דומה.

"ברצוננו ליידע אתכם שדיווחנו על מספר אירועים בהם תלמידות מביה"ס הוטרדו אחר הצהריים על ידי גבר המסתובב בסביבות רחוב יאיר רוזנבלום", כתבה סוקל. "בשלב זה המקרים מדווחים ומטופלים על ידי כל הגורמים הרלוונטיים והמקצועיים. צוות בית הספר הונחה לרענן עם התלמידים את דרכי ההתנהלות בשעות אחר הצהריים, שמירה על הביטחון, למי פונים במקרה שמשהו קורה ועוד. אנו מזמינים אתכם להמשיך את השיח בבית ובמידת הצורך לפנות להתייעצות לצוות בית הספר".

"קיבלנו הודעה מההנהלה של בית הספר החדש ולמיטב ידיעתי קיבלו הודעה דומה גם הורים מבית הספר הירוק", מספר אב לילדים באחד מבתי הספר בשכונה. "מדובר בשני בתי ספר בקו אווירי ורחוב יאיר רוזנבלום הוא רחוב ראשי ארוך המפצל את התלמידים לשכונה. חלק מההורים כתבו בווטסאפים שמדובר באדם המבוגר קירח עם כיפה ושיניים קדמיות חסרות. על פי השמועות הייתה ילדה שכתבו שהיא נתקלה בבן אדם, הוא ניסה לגעת בה והיא נמלטה, אבל אני לא יודע אם זה נכון".

"הבהלה כבר קיימת, ההורים מפחדים, אז לדעתי המסר צריך להיות שהמשטרה והפיקוח העירוני יגבירו אכיפה בשעות הרלוונטיות ויפיצו במהירות קלסתרון להורים – זה המינימום שצריך לעשות", אומרת אם אחרת. "אני תמיד מפחדת אבל עכשיו אני ממש לא מרגישה בטוחה. אם יש תיאור אז תוציאו קלסתרון".

מחר תשלחי את הילדה לבית הספר?
"אשלח ואני תמיד מדריכה את הילדים שלי לא לדבר עם זרים, אבל כמה אתה יכול להדריך ילדה בכיתה ב'? יש נקודות איסוף ומפגש בבית הספר בשעות ידועות מראש, אז זה בדיוק הזמן שהמשטרה תהיה שם. אני קוראת להם להגביר את הנוכחות".

מעיריית כפר סבא טרם התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צייד

    אם החוק בישראל היה מתיר לי , הייתי שוחט בידיים שלי את 2 החלאות אדם האלה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר