כרזה נגד סתיו שחם
כרזה נגד סתיו שחם

כרזות בעיר נגד סתיו שחם: "מבוקש על רצח מועדון כדורגל"

המחאה נגד בעלי הפועל עולה שלב, לאחר שהודיע על רצונו לעזוב את המועדון. שחם יגיש תלונה במשטרת כפר סבא. דובר מרחב שרון: "עדיין לא מכיר את המקרה"

פורסם בתאריך: 29.6.17 09:34

המחאה נגד בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, עולה מדרגה. במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) נתלו ברחבי העיר כרזות רבות נגד איש העסקים, שהודיע לאחרונה על כוונתו לעזוב את הקבוצה. בכרזות, נראית תמונתו של שחם והכיתוב הוא (בתרגום מאנגלית): "מבוקש על רצח מועדון כדורגל".

כרזה נגד סתיו שחם

הבעלים עדכן כי בשעה זו הוא בדרכו להגיש תלונה במשטרת כפר סבא. זיו פריידין, דובר מרחב השרון במשטרה, אמר: "אני עוד לא מכיר את המקרה".

הפועל כפר סבא, שתשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית אחרי שירדה בעונה שעברה מליגת העל, צפויה לעבור עונה לא קלה. למרות משא ומתן שניהל שחם עם עמותת הלב הירוק ועם יצחק שום בנוגע להעברת הבעלות, כרגע איש העסקים הוא עדיין האיש החזק במועדון, והורה לקברניטיו להכין את הקבוצה בתקציב רזה.

עוזר המאמן בעונה שעברה, מסאי דגו, מונה אתמול לתפקיד המאמן הראשי, תפקיד אותו יעשה בפעם הראשונה. סגל השחקנים רחוק מלהרשים עד כה, כאשר פרט לשחקנים צעירים יוצאי מחלקת הנוער, הוחתמו במועדון עידן דוד ואיתי אלקסלסי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר