מתחם הדק. צילום עיריית כפר סבא
מתחם הדק. צילום עיריית כפר סבא

העונה החמה של כפר סבא: כל אירועי הקיץ המתוכננים בעיר

סרטים ב־15 שקלים, פסטיבל חוף ים, מסיבת פול מון ומופע שירי כוורת: כפר סבא פותחת רשמית את הקיץ

פורסם בתאריך: 29.6.17 14:32

עם סיום שנת הלימודים ופתיחת החופש הגדול, פרסמה עיריית כפר סבא את מגוון אירועי הקיץ לנוער ולצעירים בכפר סבא, שיתקיימו במהלך החודשיים הקרובים. הופעות של עדן בן זקן וסקאזי, מסיבות, אטראקציות כמו פייטנבול, מימדיון וחדר בריחה, מופעים מוזיקליים וסטנד אפ של אורי חזקיה, הם רק חלק מהאירועים שבהם יוכלו בני הנוער בכפר סבא לבלות בחופש הגדול.
יריית הפתיחה של אירועי הקיץ של מחלקת הנוער, צעירים וקהילה בעירייה היתה ביום האחרון ללימודים, אז ארגנה העירייה בחסות "הדק" – המותג תחתיו היא משווקת את אירועי הקיץ לנוער ולצעירים – את מסיבת פתיחת הקיץ מחוץ לרחבת תיכון הרצוג. עשרות בני נוער רקדו במסיבה לצלילי המתקלטים ממועדון המוזיקה העירוני "הגלריה 29", שיחקו ברובי מים וקיבלו צ'ופרים כמו שרשראות פרחים וכובעים של "הדק", ופליירים על כל אירועי הקיץ המתוכננים בעיר.

עדן בן זקן. צילום ניר קידר

עדן בן זקן. צילום ניר קידר

ביום שבת הקרוב תיערך המסיבה הרשמית לפתיחת הקיץ במתחם "הדק", הממוקם ברחוב התעש 10 באזור התעשייה, בה יופיעו דיג'יי בלאקאאוט ואנדרקאבר. המסיבה הזאת תפתח את חודש יולי, שיהיה עמוס במיוחד באירועים לכבוד הקיץ לבני הנוער: ביום שני הבא (3 ביולי), יעלה להופעה במתחם קניון אושילנד דיג'יי סקאזי שירקיד את בני הנוער במסיבה לתוך הלילה. למחרת יתקיים האירוע המרכזי של הקיץ בכיכר העיר, המכונה "ובמקום הראשון", שיחל בשעה 20:00 בערב. במופע, אותו ינחה השחקן והזמר דן שפירא, יבוצעו עיבודים חדשים ללהיטים שהגיעו לראש מצעדי הפזמונים לאורך השנים על ידי זמרים ואמנים כמו להקת חלב ודבש, סקסטה, בועז קאוזר, טל סונדק, חני דינור ונירית מילס, אותם תלווה תזמורת בת תשעה נגנים תחת ניהולו המוזיקלי של עידן סוכובלסקי. את הערב מפיקה העירייה יחד עם המפיק שוקי שצוב, והיועץ האומנותי יורם רותם.

אורי חזקיה. צילום יח"צ

אורי חזקיה. צילום יח"צ

ב־10 ביולי יתקיים במתחם "הדק" כנס מתגייסים לתושבי כפר סבא, בו יתקיימו מופעים ויחולקו תיקים למתגייסים, אוכל ושתייה חופשית ואטרקציות נוספות. ב־17 ביולי יוכלו בני הנוער והצעירים בעיר לבלות במופע של לא אחרת מאשר זמרת השנה, עדן בן זקן, הופעה שגם היא תתקיים במתחם אושילנד. ב־24 ביולי יתקיים אירוע הוקרה לבני נוער שהתנדבו בהצטיינות במוסדות וארגונים בעיר, אירוע מרגש ומצחיק בו יקבלו המצטיינים בטקס תעודות הוקרה, שלאחריו יעלה להופיע הסטנדאפיסט אורי חזקיה.
במהלך כל חופשת הקיץ, יתקיימו מגוון אירועים ופעילויות לבני הנוער ולצעירי העיר במתחם הדק, שיפעל בימי שני ורביעי בשעות 2:00-22:00, ויערכו בו מסיבות מסוגים שונים, הופעות וערבי קונספט, ביוזמת המחלקה לנוער צעירים וקהילה בעירייה בשיתוף עם מועצת הנוער העירונית.
גם מרכז הנוער העירוני, הממוקם ברחוב דוד אלעזר, יפעל בימי ראשון וחמישי במתכונת לילה ויתקיימו בו סדנאות, ערבי זולה וערבי סרטים, ובמקום אף יופעל חדר בריחה בתאריכים 13-9 ביולי, שעל בנייתו עובדים במרכז הנוער כבר בימים אלו. גם סמינר טכנולוגי יערך במקום, שיהיה בנושא יזמות ויתקיים בין התאריכים 30-20 ביולי, בימים ראשון שלישי וחמישי. יש לציין, כי חלק מהפעילויות נדרשות בתשלום סמלי ובהרשמה מראש.
במרכז הנוער העירוני יוציאו את בני הנוער גם לאטרקציות מחוץ לעיר, כמו ביקור בלונה פארק, בפיינטבול, במימדיון. במרכז המוזיקה העירוני הגלריה 29 יתקיימו ערבי ג'אם סשן, סדנאות אומן, בית קפה מוזיקלי והכל באווירה מוזיקלית כיפית וצעירה.
במתחם אושילנד יתקיימו הקרנות סרטים בעלות של 15 שקלים עבור בני הנוער, וב־2 באוגוסט תתקיים במקום מסיבת פול מון.
בסיום כלל האירועים במתחם "הדק" ובמתחם האושילנד יצאו הסעות למספר מוקדים ברחבי העיר שיפזרו את בני הנוער לאזור מגוריהם. למידע על הפעילויות ועל אופן ההרשמה יש להתעדכן באתר העירוני.
"אנחנו רוצים לתת לבני הנוער של העיר מקום שבו הם ירגישו בטוח ונעים במהלך חופשת הקיץ ושמנו את הדגש עליהם כשתכננו את הפעילויות בעיר במהלך החופשה", אומרת מירב הלפמן, מנהלת מחלקת נוער צעירים וקהילה בעירייה, "בשיתוף מועצת הנוער העירונית בנינו תכנית שכוללת מגוון רחב של תכנים שמתאימים לבני הנוער בעיר, כך שכל נער ונערה יכולים למצוא בתוכנית הקיץ את הפעילות שמתאימה לו או לה. חשוב לנו למצוא לבני הנוער חלופות בשעות הפנאי, כי אנחנו יודעים שבחופש הגדול השעות של היום והלילה משתנות. רצינו לתת להם מקום חיובי להיות בו בשעות הקטנות של הלילה. אנחנו מזמינים את כל בני הנוער להשתתף בפעילויות ואני מאחלת לכולם קיץ בטוח".

טל סונדק

טל סונדק

במהלך הקיץ יתקיימו גם אירועים ופעילויות שמתאימים לכל המשפחה, בהם פסטיבל הספורט הבינלאומי, מירוץ הלילה הראשון של כפר סבא, הקרנת סרטים בפארק העירוני, פסטיבל חוף ים בכיכר העיר, חוקרים צעירים בחווה החקלאים ומופעים שונים. ב־3 באוגוסט יתקיים מופע מוזיקלי נוסף בעיר, "נפגשנו", במהלכו יתארחו אמנים כמו אפרים שמיר, אלון אולארצ'יק, מאיר פניגשטיין (פוגי), סי הימן, ירמי קפלן שישירו את שירי להקת כוורת.
את כלל הפעילויות יזמה העירייה יחד עם הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, עמותת אוורסט והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר