עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

"טוב מאוד שיש הרבה מתמודדים ושאפשרות הבחירה היא רחבה"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: חמישה חודשים לבחירות, האם אתם מרוצים מרשימת המתמודדים לראשות העיר?

פורסם בתאריך: 2.6.18 18:31

 

אלי אליהו

אלי אליהו

אפשר להגיד שכן, אני מרוצה מכמה דברים. הדבר הראשון הוא שיש שתי נשים שמתמודדות, וזה חשוב מאוד, ותשעה מועמדים עד רגע זה. טוב מאוד שיש הרבה מתמודדים ושאפשרות הבחירה היא רחבה. כולי תקווה שמי שיבחר יצעיד את כפר סבא לעתיד טוב לפחות כמו השנים האחרונות. וכן, עדיין אני אפילו לא החלטתי למי להצביע. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

אורי נגר

אורי נגר

גילוי נאות – אני כותב את הפינה הזו כבר כשנתיים מתוך דאגה כנה לעיר כפר סבא ותושביה. נולדתי בכפר סבא, ילדיי נולדו ומתחנכים כאן, עסקיי כאן, אני חי ונושם את העיר כבר 46 שנה ברציפות. בבחירות הללו הרגשתי שמעבר לכל האמור לעיל הגיע זמני להצטרף ולתרום להנהגה הפוליטית של העיר, נפגשתי עם כמה מתמודדים לראשות העיר, והחלטתי לסייע באופן פעיל ואינטנסיבי לבחירתו של יוסי סדבון לראשות העיר ולהיות חלק מרשימתו למועצת העיר. במיוחד בעת הזו, על רקע כל מה שקרה בכפר סבא בשנה האחרונה, העיר זקוקה ל”מבוגר אחראי”, אדם בעל יושרה מוכחת, ניסיון ניהולי של מערכות גדולות ומוכרות ברמה הלאומית, כדי להשיב את המותג המדהים שנקרא כפר סבא למקום לו הוא ראוי. כך שתשובתי לשאלה היא שישנם מועמדים רבים וראויים, המשקפים גילאים ומגדרים שונים. אני את הבחירה שלי כבר עשיתי. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

רשימת המתמודדים לראשות עיריית כפר סבא ולמועצת העירייה הולכת וגדלה מדי יום, והיד עוד נטויה. אנחנו עדים לשיטפון של מועמדים, מבלי שאפשר להתרשם, לפחות מחלקם, ומבלי שנדע פרטים על ניסיונם ועברם. כדי למנוע את “קרקס הבחירות” אני מציע לארגן סקר מקצועי בין המתמודדים כששלושת הזוכים הראשונים יתמודדו בבחירות לראשות העירייה והמתמודדים האחרים יצטרכו להמתין לבחירות הבאות באוקטובר 2023. ההצעה הזו תחסוך כסף רב הן מהמתמודדים והן מכספי הציבור. (דב עילם הוא אמרגן)

 

אירית מרק

אירית מרק
אני מרוצה מאוד מרשימת המתמודדים לראשות העיר בכפר סבא. הבחירות הללו מזכירות את בחירות 2013, גם אז היו 11 מתמודדים לראשות. כיום יש שתי נשים המתמודדות ותשעה גברים, שלאחרונה נאלמו למה שנקרא בתקופה זו של בחירות “עידן הקרח”. המתמודדים כמעט ולא פוצים פה, בקושי נראים גם בפייסבוק ולראיה בקבוצת הפייסבוק “כפר סבא שלנו”, בה נמצאים כל המתמודדים הקוראים בשקיקה כל מילה ומילה הנכתבת שם, רק מתמודדים ספורים מגיבים ומברכים בחזרה את אלו שפרגנו להם. הייתי מצפה שהמתמודדים כולם יהיו מעורבים יותר, זמינים יותר ומגיבים יותר בפייסבוק, הם עצמם ולא תומכיהם. (אירית מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר