אלנתן סלמי. צילום: עזרא לוי
אלנתן סלמי. צילום: עזרא לוי

בית"ר מתחמשת: "העונה הקרובה תהיה טובה הרבה יותר"

בית"ר כפר סבא מתחמשת במטרה להשתלב בצמרת הגבוהה. אלנתן סלמי ימשיך ומסמן מטרות גבוהות. סולי צמח ואלירן ג'ורג' צפויים לחתום בקבוצה של נועם שוהם בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 30.6.17 10:49

אחרי עונה קשה ומאכזבת, בית"ר כפר סבא הולכת ומשלימה את הכנותיה לקראת עונת 2017/18. הקבוצה של המאמן נועם שוהם רשמה בימים האחרונים מספר החתמות מרשימות, שבהחלט מהוות הצהרת כוונות עבור המועדון מהשרון. שי דוד, שהגיע במהלך העונה שעברה מהפועל מחנה יהודה, ימשיך לעונה נוספת, כמו גם החלוץ אלנתן סלמי (5 שערים בעונה האחרונה) והבלם אלעד שיק. אליחי צברי יצטרף וגל לובטון, ששיחק במועדון לפני שנתיים, חזר לקדנציה נוספת. הקבוצה תפתח את אימוניה באופן רשמי ב-11 ביולי.

בבית"ר לא מתכוונים לעצור כאן, ובימים הקרובים צפויים לחתום בקבוצה שני שמות בכירים בליגה א', שניהם עם עבר בליגת העל – סולי צמח והמגן הימני אלירן ג'ורג'. "סולי בן 37 אבל הוא משחק ומתאמן כמו בן 16", אמר המאמן נועם שוהם על הרכש שבדרך. "אני מביא אותו למועדון בתור בלם, לצידו של אלעד שיק". צמח, שגדל במכבי פ"ת, שיחק העונה בהפועל בקעת הירדן. ג'ורג' מגיע אחרי עונה מוצלחת פחות מהבחינה האישית, אחרי שנדד במהלכה מהפועל בקה אל גרבייה למכבי קביליו יפו.

שחקנים נוספים שימשיכו הם אפי אלון, יוסף אברה, דוס סנטוס, צח סויסה וניב פורת. בית"ר החתימה גם את מאמן הכושר ליאור קפלן, ששימש כמאמן הכושר של הפועל חיפה בעונת 2013/14. בעקבות ההחתמות, החלוץ סלמי לא מתבייש לכוון גבוה: "אני מקווה ובעצם בטוח שתהיה עונה טובה יותר מהקודמת. בעונה שעברה עברנו עונה מסויטת, אבל בקיץ הזה עשו החתמות יפות. הביאו מאמן מוכח בליגה, השאירו את השחקנים הוותיקים וצירפו מספר שחקנים טובים. אני גם חושב שיהיה המשך להחתמות האלה וזה עוד לא הסוף. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות על עליית ליגה או פלייאוף עליון. בית"ר כפר סבא הוא מועדון איכותי בליגה א', שחקנים אוהבים את המקום ורוצים לעשות עונה טובה".

סלמי, שמשחק בזמן הפגרה בקבוצת כדורגל החופים של בני יהודה, דיבר על המטרות האישיות שלו: "אני רוצה לחזור ליכולת שלי מלפני שנתיים ולנסות להבקיע כמה שיותר שערים". גם אלעד שיק בטוח שהעונה הזו תראה טוב הרבה יותר מהקודמת: "אני בטוח שתהיה קבוצה חזקה יותר מבשנה שעברה. הביאו מאמן מצוין, רציני ומקצוען. החתימו מספר שחקנים מרכזיים שנשארו מהעונה שעברה. בנוסף מנסים להביא כמה שחקנים צעירים עם פוטנציאל טוב. אני מאמין שתהיה עונה טובה. אני יודע שהיו"ר מקסים סוסן בונה קבוצה בתקציב שפוי ומנסה להחזיר את בית"ר כפר סבא לשנים הטובות שלה".

מתוך הסגל של העונה שעברה, כבר עתה ברור כי השחקנים שלא ימשיכו בעונה הבאה הם גיא גלולה, אריאל טליאס, לב כהן, עדן סרלקר, עידו שוקרון, ירין הלל, דור יוסף כהן, שמעון לוגסי, אור עידה ונאור צ'יצ'יאן. שחקנים שמתנדנדים ועתידם יוכרע לאחר התרשמות ראשונה של המאמן נועם שוהם הם סתיו זלאיט, ירין בן דוד ושקד חתוכה (יעבור מבחנים בעולה ללאומית הפועל חדרה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר