צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

עלייה דרמטית במספר הקנסות שחילקה העירייה לבעלי כלבים בכפר סבא

עד יוני 2018 חילקה העירייה 30 אחוז יותר קנסות על אי איסוף גללים ושוטטות מאשר בכל שנת 2017 יחד

פורסם בתאריך: 10.6.18 18:31

321 דוחות על אי איסוף גללים ושוטטות חולקו עד כה על ידי עיריית כפר סבא לבעלי כלבים בשנת 2018. כך מסרה העירייה. בתוך חצי שנה גדל המספר ב-30 אחוז ביחס לשנת 2017, אז חולקו במהלך כל השנה 243 דוחות כאלה.

את הנתונים פרסמה העירייה על רקע הודעה שלה על מבצעי אכיפה עירוניים שאמורים לצאת לדרך בקרוב באמצעות מחלקת האכיפה והפיקוח, שיתמקדו באכיפת מפגעים בנושאים הקשורים לבעלי כלבים ובעיקר אי איסוף גללים ושוטטות כלבים. לפי החוק, מזכירים בעירייה, יש להוביל כלבים ברצועה ולאסוף את גלליהם. "מבצעי האכיפה המדוברים מגיעים על רקע פניות רבות של תושבי העיר למוקד השירות העירוני 106, בתלונה על עבירות שפוגעות באיכות חייהם, ובעיקר בנושאי אי ניקיון גללים", מסרה העירייה, "גובה הקנס נקבע בהתאם לסוג העבירה, ומתחיל בכ-500 שקלים. ציבור מגדלי הכלבים נדרש לנהוג על פי החוק ולוודא שכלבם יהיה תמיד קשור לרצועה ושגלליו נאספים ומטופלים".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

 

 

מיכל שיין בן הרוש, מנהלת מחלקת פיקוח ואכיפה אמרה כי "התושבים מתבקשים לכבד את הוראות החוק, להימנע מאי נעימות וקנסות גבוהים ולהיות שותפים לשמירה על סביבה עם איכות חיים". ראש העירייה בפועל צביקה צרפתי אמר: "בחודשים האחרונים אנו רואים עלייה במספר הדוחות שנרשמו, בנושאים שמהווים פגיעה חמורה באיכות חיי תושבים רבים שפונים אלינו. לכן, החלטנו לצאת במבצעי אכיפה ממוקדים לנושאים הקשורים לבעלי הכלבים, על מנת להוביל למרחב ציבורי נקי ונעים יותר לכולנו. אני פונה אל בעלי הכלבים ומבקש מהם לנהוג על פי הוראות החוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר