רז כהן. צילום: עזרא לוי

לא כך עוזבים. הטור של מוטי יברבאום על הפרידה מרז כהן

זה בכלל לא משנה מי צודק בוויכוח בין הקשר שעבר להפועל תל אביב לבין יצחק שום. ללכלך לא נותן כלום לאף אחד

פורסם בתאריך: 13.6.18 14:05

1. הצטערתי לשמוע על הדרך שבה רז כהן סיים את השידוך עם המועדון בו גדל. רז זה ילד שאני מלווה מאז שהיה בקבוצת הנוער של המועדון והעזיבה שלו כואבת לי. זה בכלל לא משנה מי צודק בסיפור, לא יוצאים ככה נגד הבעלים של המועדון שלך, בטח אחרי שההעברה כבר סגורה.

רז צריך להתעסק רק בכדורגל ולא בשום דבר אחר. בכך הוא הצטרף גם לרועי זיקרי ושחקנים נוספים שעזבו את המועדון בטונים צורמים בשנה האחרונה. זה לא מראה על חוכמה גדולה מצידם של השחקנים לדעתי. ללכלך לא נותן כלום לאף אחד ואני לא רואה את זה בעין יפה. עבור מי שמסתכל על זה מבחוץ זה נראה לא טוב. קשה להתעלם מזה ששוב שחקן שגדל במועדון עובר להפועל תל אביב של רובי רגב. אם אני הייתי במקומו, לא הייתי נוגע בשחקנים שהיו שייכים אלי ונתנו לי פרנסה ארבע שנים בכפר סבא, ובטח שגם לא הייתי מדבר עם המאמן של המועדון באמצע העונה. אני בטוח שזה יחזור אליו כבומרנג.

2. פתיחת חלון ההעברות עדיין לא הביאה איתה החתמות משמעותיות להפועל כפר סבא. קווין ריינשטיין עלה ליגה עם הפועל עכו לפני שנתיים, אבל ירד ליגה בעונה האחרונה עם מכבי הרצליה. חיים איצרין עבר עונה לא רעה בהפועל פתח תקוה ועשה גם שנים טובות בהפועל אשקלון. הוא שחקן טוב ואגרסיבי.

אני מאמין שארז בנודיס יבנה קבוצה בסגנון שהוא מאמין ואוהב, קבוצה שרצה ונלחמת. אני מקווה שבקרוב נשמע על החתמות של שחקן או שניים משמעותיים שיימשכו אחריהם שחקנים נוספים. הקבוצה צריכה להתחזק בכל עמדה, מהשוער, דרך הבלמים, הקשרים והחלוצים. השחקנים צריכים להיבחר קודם כל לפי האישיות שלהם ואז רק לפי היכולות, כי אסור לעשות את הטעויות שהיו בעונה האחרונה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר