חמשת המכללות המובילות באזור
חמשת המכללות המובילות באזור

מכללות באזור השרון שכדאי לכם להכיר

בעידן המודרני, אנחנו חייבים להיות כל הזמן בלמידה מתמדת ולהרחיב את השכלתנו ככל הניתן. יצאנו להכיר את המכללות המובילות באזור השרון ויצאנו עם תובנות מעניינות

פורסם בתאריך: 24.6.18 20:03

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

מכללת שערי משפט

מכללת שערי משפט

מגזין Forbse קבע: "המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, מקום 2 מבין המכללות הפרטיות, במדד המכללות המובילות בישראל" (ינואר 2018)
מי במכללה: מכללת שערי מדע ומשפט, קיימת מזה 20 שנה בעיר הוד השרון ומאפשרת החל משנת 1995, לימודים אקדמיים מובילים, בתוך גבולות אזור השרון עבור סטודנטים מקומיים וגם עבור סטודנטים מכל רחבי הארץ.בשנים האחרונות מנוהלת המכללה על ידי מנכ"ל המכללה, יהודה ליברמן. ונשיא המכללה, פרופסור אביעד הכהן.
איך הכל התחיל? עם פתיחת מכללת שערי מדע ומשפט בתחומי אזור השרון, זכו סטודנטים רבים ללמוד לימודים אקדמיים לתואר ראשון במשפטים (LL.B), בחשבונאות (.B.A), במינהל מערכות בריאות (.B.A)*, בלימודים בינתחומיים במינהל, משפט ומממשל (.B.A), ובנוסף תואר מוסמך במשפטים (LL.M), ברמה גבוהה ובמתחם נגיש ומרווח ועם סגל מרצים מוביל, ההופך את חווית הלמידה לנגישה עבור מגוון רחב של תלמידים, כולל צעירים וחיילים משוחררים וגם אקדמאים שעשו תואר בעבר בתחום אחר ורוצים ללמוד את תחום המשפט. אלו יכולים לבחור מסלולי לימודים בהתאמה אישית, לפי אורח חייהם, כולל ימי שישי או בשעות אחר הצהריים, תוך שילוב הלימודים עם עבודה וחיי משפחה.
המכללה עובדת עם המגזר הציבורי והפרטי ומציעה מגוון תארים, החל מתואר ראשון ושני במשפטים, תואר במנהל מערכות בריאות, הנחשב לתואר מאוד מבוקש, תואר בחשבונאות שאינו רק לטובת אופק תעסוקתי כרואה חשבון אלה תואר הרלוונטי המעניק שפת עסקים והבנה עסקית וכלכלית ומתאים למגוון רחב של תפקידים, וגם תואר במנהל ממשל ומשפט, תואר ייחודי המתאים במיוחד למי שמחפש מקפצה לתפקידי ניהול במגזר הציבורי, הודות למגוון נושאי הלמידה במהלך התואר.
מאחר ובמכללת שערי מדע ומשפט, לוקחים כל סטודנט ברצינות, כל תלמיד מקבל תוכנית לימודים בהתאמה אישית, הנחייה, ליווי והכוונה על ידי צוות המכללה (ראש בית הספר, יועצת לימודים ודיקאנט), כולל תוכנית חונכות אישית, כחלק מהמינוף של הישגיו בדרך לתואר הנכסף. הניסיון הרב, המקצועיות והיחס האישי לכל סטודנט, מהווים חלק ניכר מהצלחתם בדרך לתואר האקדמי. ולראיה, מכללת שערי מדע ומשפט מחזיקה ב-80% הצלחה במבחני מועצת רואי החשבון בשנתיים האחרונות וב-97% הצלחה בהתמחות למשרדי ראיית חשבון וכאלו שאינם, מה שאומר שסטודנט שמתחיל את לימודי תואר חשבונאות במכללה, יודע מראש שיש לו אחר כך אופק תעסוקתי.
הייחוד של המקום: מכללי שערי משפט מחזיקה באחוזי השמה גבוהים של סטודנטים! מעבר לתוכנית לימודים בהתאמה אישית מתוך שאיפה לעזור לסטודנטים להמשיך באורח חייהם, ולשלב את הלימודים במעגל חייהם הכולל עבודה, משפחה ולימודים, דואג צוות המכללה לכל סטודנט וסטודנטית באופן פרטני, תוך ליווי אישי, שמירה על הישגים גבוהים וחתירה למצוינות. דוגמא לכך, צוות המכללה הבכיר בוחן מדי סמסטר את ציוני הסטודנטים, מתוך רצון למנף את התלמידים למצוינות ושיפור. כמו כן, בשערי מדע ומשפט מתקיימות קליניקות משפטיות במגוון תחומים. הדבר מהווה נדבך נוסף של פרקטיקה עבור הסטודנטים. אלו זוכים להעניק מעצמם לקהילה, במיוחד עבור אלו שאין ידם משגת שכירת שירותי עורך דין וגם להעניק להם מעבר ללימודי התיאוריה, פרקטיקה ועשייה בתחום.
הקשר עם התלמידים: במכללת שערי מדע ומשפט מטפחים כל סטודנט, תוך שמירה על קשר רציף, הכוונה והענקת פידבקים. במהלך השנה, נוצרים במכללה קשרים חברתיים ולימודיים בין הסטודנטים וכל סטודנט זוכה להכוונה ותמיכה באמצעות ימי למידה ייעודיים, תוכנית חונכות אישית וגם מרתון לפני בחינות, בעיקר לקראת מבחנים הנחשבים למאיימים, כגון בחינות מועצת רואי החשבון ובחינות ולשכת עורכי הדין הידועות קשות יותר לאחרונה, הפתרונות מחזקים את התלמידים לקראת המבחנים. יתרה מכך, סטודנטים הלומדים במכללה, נהנים מאווירה לימודית חברתית, יום סטודנט, ימי עיון, סדנאות העשרה, סיורים לימודיים וכנסים. כחלק מהרצון לתת ערך מוסף לקורסים הקיימים במכללה, נערכים ימי עיון וכנסים עם אישים מובילים בתחומם למשל,כנס בתחום המנהל מערכות בריאות, כנס בתחום המשפטים ואפילו כנס בנושא הביטקויין, תוך זימונם של אישים בכירים מעולמות המשפט, הכלכלה והרפואה, המגיעים להרצות. בימים אלו עמלים במכללת שערי מדע ומשפט על לימודי תעודה, מה שיעניק לסטודנטים יתרון תעסוקתי. למשל, סטודנט הלומד מנהל מערכות בריאות ולמד תועמלנות, יוצא מהמכללה עם מקצוע מבוקש.

רח' מרגוע 5, הוד-השרון
טל. 5909*
פייסבוק: מכללת שערי מדע ומשפט
קישור לאתר
כתובת מייל

 

 

נייל סטודיו

נייל סטודיו

נייל סטודיו

עצמאות כלכלית זו לא רק סיסמה אוהבת לעבוד עם אנשים? חולמת על מקצוע עם עתיד? סביבה צעירה ותוססת? יכולת התפתחות ופוטנציאל כלכלי גדול? התשובה שלך היא המכללה למקצועות היופי נייל סטודיו- ברעננה.
נייל סטודיו, היא הרשת המובילה בישראל להכשרה מקצועית בתחומי הטיפוח והיופי, בשילוב OPI Academy העולמית, ומהווה מקפצה לנשים רבות אשר חולמות להקים עסק עצמאי ולהרחיב את היכולות הכלכליות שלהן. הלימודים מתאימים לצעירות, לאימהות המעוניינות לעבוד במקביל לגידול ילדים, או לכל מי שמבקשת שינוי קריירה. "המטרה הינה להעניק לנשים מקצוע רווחי ונדרש בזמן קצר יחסית, אופק תעסוקתי ועתיד צבעוני ורווחי." מסבירה סימון דהאן מנהלת מתחם הלימודים נייל סטודיו ברעננה, מאסטרית בינלאומית מוכרת ומוערכת, בעלת ותק של 26 שנים בתחום היופי.
תכניות הלימודים בנייל סטודיו הן בתחומי בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה, איפור קבוע, מיקרו בליידינג, הלחמת ריסים, הרמת ריסים, לק ג'ל, איפור מקצועי, ותסרוקות ערב "הצוות המקצועי שלנו, הוא בעל וותק וידע של שנים רבות בתחום" מסבירה סימון "לא כל אחת יכולה להיות מדריכה בנייל סטודיו והצוות עובר הכשרה מקצועית להוראה" סימון מדגישה שרק בנייל סטודיו ניתן לקבל תעודות בינלאומיות, המוכרות ביותר מ96 מדינות ברחבי העולם.
מה מבדיל את נייל סטודיו, מבתי ספר אחרים?
"ראשית, אין מדובר בבית ספר פרטי, אלא ברשת הוותיקה ביותר בארץ, לה למעלה מ-28 שנות פעילות בישראל. מה שאומר שיש "אבא ואמא" לכל תלמיד.
בנוסף, לרשת פריסה ארצית של מעל-20 מרכזי הדרכה מקרית שמונה ועד אילת. במהלך שנות פעילותה הרשת הכשירה מעל 55 אלף בוגרים שכיום עוסקים ומתפרנסים מהתחום.
כמו כן, הקורסים הנלמדים בנייל סטודיו הם בעלי עומק והיקף הרחב ביותר בארץ. הרשת נמצאת בפיקוח ממשלתי מטעם משרד הכלכלה ומעניקה תעודות ממשלתיות לקורסים הנמצאים בפיקוח."
הבנתי שסניף רעננה, נחשב לסניף הדגל של הרשת והבוגרים שלו מאוד מצליחים
"נכון מאוד, סניף רעננה הוא סניף מרכז הרשת. בו יושבים גם משרדי ההנהלה הראשיים של החברה. הסניף הפך לאחרונה למתחם לימודים הגדול ביותר בגודלו בארץ, והוא ממוקם בקניון רננים הידוע. המתחם עבר שיפוץ מאסיבי על מנת להיות אחד ממתחמי הלימודים האיכותיים והמקצועיים ביותר בארץ. הוא כולל כיתות גדולות, בהן מאובזרות הטכנולוגיות הכי חדישות שיש היום בשוק.
כמו כן, התלמידים לומדים בו את כל השיטות והטכניקות הקיימות, כולל התנסות פרקטית ושיעורי העשרה. אנו מעמידים לרשות התלמידים את המכשור והחומרים האיכותיים והמתקדמים ביותר בעולם, ללא הגבלה וללא כל חיוב. בסיום הלימודים, כל מי שעמד בדרישות הקורס, זכאי לקבלת תעודות בינלאומיות של מותגי העל העולמיים OPI, IBD , EZFLOW , GELISH.
נייל סטודיו רעננה היא הבית של כל המקצועיות, וכך לאורך כל משך הלימודים וגם לאחריהם, הבוגרות מקבלות את מלוא התמיכה המקצועית, השתלמויות וסדנאות לחידושים, ואנו אף דואגים להשמת הבוגרים במקומות עבודה איכותיים."
נייל סטודיו היא גם הבית של כל מותגי העל העולמיים בתחום. נייל סטודיו, היא היבואנית הגדולה ביותר בישראל, ואף המשווקת הבלעדית של כלל המוצרים והמכשור החשמלי הדרוש לתחום "במתחם הלימודים החדש קיימת חנות מקצועית גדולה ומרווחת, עם ליין המוצרים הכי עדכני, קולקציות חדשות, וצוות מקצועי שמוכשר במתן שירות ללקוחות. " אומרת סימון ומציינת שהצוות במקום מונה 15 אנשי צוות, מוכרנים ומדריכים.
אז אם את אמא במשרה מלאה שרוצה הכנסה נוספת או חיילת משוחררת בתחילת דרכה, או שאת פשוט רוצה שינוי קריירה או תוספת הכנסה, נייל סטודיו רעננה זה המקום הנכון עבורך. הצטרפי לאלפי בוגרות שהשתלבו בתחום הכי צבעוני והכי ריווחי, ותוך כמה חודשים שבהם תלמדי את כל סודות היופי, תקבלי את הכלים לשיווק, קידום ופיתוח עסק עצמאי משלך או לחלופין יעזרו לך למצוא עבודה עם עתיד בטוח.

החרושת 29 קניון רננים רעננה
09-7884246 | 050-3046644
דוא"ל: כתובת מייל                                                                                                         כתובת אתר

 

המכללה העירונית רעננה

המכללה העירונית רעננה הינה מרכז לימודים המעודד אנשים לרכוש ידע והשכלה במגוון רחב של תחומי לימוד ועניין. המכללה פועלת במסגרת המחלקה להשכלת מבוגרים במינהל קהילה בעיריית רעננה ונקראת על שם דוד קורנגרין ז"ל – המנהל המיתולוגי של תיכון אוסטרובסקי. המכללה פועלת כמלכ"ר- מוסד ללא כוונת רווח הנועד להעשיר את התושבים, לספק להם נושאי לימודי והתפתחות אישית במחירים עממים וברמה גבוהה "אחד הדברים אותו שמנו למול עינינו זה ערך הלמידה" מסבירה מנהלת המכללה רונית גלאם "וזאת מתוך ההבנה שככל שאנשים ילמדו יותר, יפתחו את הפוטנציאל האישי שלהם, הם יוכלו להתאים את עצמם לסביבה המשתנה והמתפתחת היום בקצב כה מהיר". גלאם מוסיפה, שבמכללה מגוון גדול של קורסים, שמשלבים העשרה מקצועית, לצד לימודים חווייתיים עם מיטב המרצים.
בשנים האחרונות תחום הלימודים והעשרה תופס תאוצה, עוד ועוד מכללות נפתחות, יש היצע גדול של לימודים בשעות הבוקר ואחר הצהריים והציבור לא פעם, מתקשה למצוא את המסלול הנכון לו. אחד הדברים הייחודים במכללה העירונית רעננה זה שלצד הלימודים המקצועיים עומדים לרשות התלמידים שירותי מזכירות ואדמיניסטרציה, שירותי ייעוץ והכוונה וצוות מקצועי שזמין לכל שאלה ובקשה והכל לצד אווירה ביתית ונעימה.
תחומי הלימוד במכללה: במכללה העירונית מתקיימים קורסים וסדנאות במגוון תחומי לימוד: החל מלימודי עברית לעולים חדשים, לימודי העשרה וסדרות בנושאים כגון: אקטואליה, מיסטיקה, אומנויות ועוד. "קתדרה לבריאות" החושפת את הלומדים לשמירה על אורח חיים בריא ומניעת מחלות, המרכז להורות ומשפחה- שנולד מתוך הבנה בצורך המתגבר של ההורים לשפר את היכולות ההוריות שלהם, בית ספר למחשבים המציע קורסים ברמה בסיסית ומתקדמת, בית ספר לשפות המציע מגוון עשיר של שפות ברמות השונות כגון: אנגלית, צרפתית, יוונית, ספרדית, ערבית ואפילו פרסית, "קתדרה ליהדות וידיעת הארץ" המציעה לימודי יהדות וטיולים בארץ ומרכז להשתלמויות המוכרות לגמול. כמו כן מתקיימים במכללה לימודי תעודה בשיתוף גופים חיצונים כמו האוניברסיטה הפתוחה המקיימת במכללה לימודי תואר, מכללת גישות, ביה"ס ל CBT ועוד.
סגל המרצים: בנוסף לתוכנית הלימודים העשירה, אחד הדברים עליהם שמים דגש במכללה העירונית הינו סגל הוראה המורכב ממרצים מן האקדמיה, ממנחים וממדריכים המומחים בתחומם. בינהם ניתן להזכיר את עינת נתן ורות גנאל- מרצות מובילות בתחום הורות ומשפחה, ג'קי לוי- אמן הסיפור ואיש התקשורת בסדרת הרצאות בתחום היהדות, איטו אבירם- סופר, עורך ועיתונאי ישראלי שמעביר סדנה ייחודית לכתיבה יוצרת אשר שמה יצא למרחקים, דוקטור דינה איזן ודוקטור עוז צור- שיעבירו מפגשים בנושא בריאות וכן אברי גלעד- שיפתח את שנת הלימודים בהרצאתו "משפחה בתיקון". "לאורך כל הדרך, אנחנו בודקים ועורכים משובים בקרב התלמידים" מדגישה גלאם, "מתוך הרצון לבדוק מה קורה בארץ ובעולם, להתאים את תחומי הדעת לדרישות התלמידים וזה לצד איתור של מרצים מובילים בתחום." גלאם מסבירה שברגע שהלמידה היא חווייתית, הדבר יוצר אצל התלמידים את התיאבון להמשיך ללמוד.
לקראת סוף יולי תפורסם תוכנית הלימודים של המכללה לשנת הלימודים הבאה באתר העירוני, בדף הפייסבוק ובידיעון המכללה שיחולק בכל תיבות הדואר בעיר.

קרן היסוד 75 רעננה
טל. 09-7713161
קישור לדף הפייסבוק
[email protected]

מכללת אורט כפר-סבא

מכללת אורט

מכללת אורט

מכללת אורט כפר סבא, משתייכת לרשת מכללות אורט ישראל, הנחשבת לחוד החנית בקרב המוסדות להשכלה מדעית וטכנולוגית כבר 65 שנה.
מכללת אורט כפר סבא, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לימוד במסלולי הנדסאים ולימודי תעודה, "אורט-קריירה" ומהווה מוקד משיכה ללימודי אדריכלות ועיצוב, בנייה, מינהל, חשבונאות, חשמל ועוד.
הייחוד של המכללה: "המכללה פועלת על פי ערכים של חדשנות, מקצועיות ומצוינות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי להעניק לבוגרים את ההכנה המרבית להתאמה לקליטה בשוק העבודה." מסביר דורון גומפרט, מנהל המכללה, ומוסיף שהמוניטין של המכללה נבנה בזכות מיטב המרצים בתחומים השונים השומרים על איכות גבוהה של הוראה תוך הקפדה על מצוינות ויחס אישי ותומך לסטודנטים.
המרצים והצוות המקצועי: "המרצים אצלנו, הם בעלי ניסיון רב בהוראה, בעלי תארים מתקדמים רלוונטיים לתחומי הוראתם, ועוסקים שנים רבות במקצוע בעולם העבודה." מסבירה דורית הרשקוביץ, המנהלת האדמיניסטרטיבית ומנהלת לימודי תעודה, שמוסיפה שלימודי הנדסאים הם בפיקוח מה"ט – המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע במשרד הכלכלה אשר מהווים ענף עיקרי ללימודים במכללה "בוגרים, בעלי דיפלומות הנדסאי זוכים לאפשרויות תעסוקה רחבות, בניית קריירה, זכויות חתימה ורישוי בהתאם למסלולי הלימוד".
פרויקטים ייחודים: במסגרת הלימודים משתתפים הסטודנטים במכללה בפרויקטים רלוונטיים ועכשוויים כמו שיתוף פעולה עם המועצה הישראלית לבניה ירוקה, פרויקט שימור בשיתוף הוועד להצלת קולנוע עמל ועוד. לימודי אדריכלות הנוף עוסקים בתכנון הסביבה הפתוחה המהווה מסגרת לאדם בחייו כגון: פארק, גן ציבורי, גינה פרטית, טיילת וכו' "הסטודנטים במכללה זוכים ללמידה משמעותית ומעשית דרך סיורים רבים בפרויקטים בסדרי גודל עירוניים וארציים כמו פארק אריאל שרון. בסיורים אלו מקבלים הסטודנטים וצוות המרצים השראה רבה ולומדים על מגוון תפקידים אשר ניתן להשתלב בהם כאנשי מקצוע בעתיד."
מקצועות הלימוד: הלימודים במכללת אורט כפר סבא הם מגוונים וכוללים:
• לימודי עיצוב: מסלול הנדסאים: אדריכלות נוף, אדריכלות ועיצוב פנים. מסלולי תעודה: עיצוב ואדריכלות פנים, עיצוב גרפי, סדירת פרחים מקצועית, עיצוב והפקת אירועים, צורפות.
• לימודי הנדסאי בניין (הנדסה אזרחית) מתקיימים בשתי התמחויות: ניהול הבניה- עיסוק בביצוע, ניהול ופיקוח באתרי בניה, או התמחות תכנון מבנים – עיסוק בתכנון וחתימה על חוזק המבנה ועל הקונסטרוקציות.
• לימודי הנדסאי חשמל מאפשרים הבנה וניסיון בתחומי הידע הקלאסיים בחשמל לצד הבנה של יכולות וניצול מערכות ממוחשבות מתקדמות הדורשות גמישות, יעילות ותגובה מהירה.
• לימודי תעודה – לימודי התעודה מבוססים על תכניות לימודים בפיקוח משרד הכלכלה. בוגרי קורסים אלו, זכאים לתעודות סיווג מקצועיות. תחומי הלימוד במכללה מגוונים ורבים מתחומי העיצוב, הצורפות, חשמל, מינהל וחשבונאות ומתמשכים בין תקופות של מספר חודשים ועד קורסים הנמשכים כשנתיים.
ימים ושעות לימוד: במכללה ניתן ללמוד במסלול לימודי יום או בלימודי ערב, המכללה ממוקמת בצומת דרכים מרכזית, צומת רעננה כפר-סבא ומאפשרת גישה נוחה וקלה ברכב, באוטובוס או ברכבת.
לפרטים נוספים ולהרשמה: לשנת הלימודים תשע"ט התקשרו עכשיו 1-800-38-38-17

מכללת אורט

מכללת אורט

השרון 3 כפר-סבא
טל. 1-800-38-38-17
WWW.KS.ORT.ORG.IL

 

 

 

חשב – מכללה לחשבונאות

מעל 32 שנה

מכללת חשב

מכללת חשב

מכללת חשב, מכללה לחשבונאות העוסקת בתחומי הפיננסים והחשבונאות: הנהלת חשבונות 1.2.3, יועצי מס, חשבי שכר, מדופלמים ועוד. המכללה בפיקוח משרד הכלכלה (לשעבר משרד העבודה), לשכת רואי חשבון ומועצת יועצי מס.
העסק הוקם לפני למעלה מ-32 שנים על ידי דוד סלע. סלע שלמד ראיית חשבון ועסק בתחום, הבין שיש דרישה והחליט לפתוח מכללה שתוציא בוגרים מקצועיים בעלי ידע מקסימלי הדרוש לעבודה ואותו מחפשים המעסיקים "בסוף שנות השבעים, תחילת שנות השמונים, היתה עליה גדולה מרוסיה והגיעו לארץ עולים רבים שבקשו לעשות הסבה ומשם התחלתי" הוא מספר "אני מאוד אוהב את התחום והמקצוע, אני אוהב הוראה ואוהב אנשים והשילוב של הכול ביחד, מצליח"
מכללת חשב, היא מכללה פרטית ולטענת סלע זה גם הייחוד שלה "זה אומר יחס אישי, ליווי של התלמידים בזמן הלימודים וגם לאחר שעות הלימודים וכן ליווי מקצועי, לאחר שהם מסיימים ללמוד, כלומר, אם תלמיד שהתחיל לעבוד מתקשה במשהו, הוא יכול להתקשר למכללה ולקבל הסברים ותשובות" הוא אומר ומוסיף שדבר נוסף שייחודי להם זה שכל תלמיד שנכשל, זכאי לקורס חוזר בחינם בכל מקצוע "אחוזי המעבר אצלנו הם מעל ל90 אחוז והתלמידים עוברים בהצלחה את המבחנים של משרד הכלכלה, יועצי מס או לשכת רואי החשבון, כל אחד במקצוע בו הוא לומד"
את המכללה מנהל דוד סלע, שגם מלמד. מלבדו מרצים נוספים רואי חשבון, יועצי מס ועוד "צריך להבין שזה לא מספיק להיות רואה חשבון או יועץ מס, אלא אותו מרצה צריך גם לדעת ללמד ולאהוב את המקצוע ולשמחתי כל המרצים שלנו הם כאלה, גם מקצועיים וגם מרצים"
"הקשר שלנו עם התלמידים הוא הדוק, אנחנו מכירים את התלמידים כל אחד באופן אישי, הם לא עוד שם ברשימה, אלא אנחנו מלווים אותם בזמן הלימודים ולאחר מכן, במידה ותלמיד מתקשה בנושא מסוים, תמיד הוא יודע שיש לו למי לפנות, למורה המקצועי או למנהל המכללה שזה אני, דבר שאין במקומות אחרים, לא בכל מקום המנהל הוא גם איש מקצוע"
חשוב לשים לב "כאשר נרשמים ללמודים, אחד הדברים שצריך לשים לב אליהם זה היחס והשירות, שלצערי היום זה לא מובן מאליו" הוא אומר "אני מסתכל מסביבי ורואה שרמת השירות בהרבה מקומות היא נמוכה ואצלנו רמת השירות והיחס מאוד גבוהים. מישהו שמתקשר אלינו למכללה, לא מגיע למרכזיה, אלא ישירות למזכירות ולמענה האנושי בלי להמתין ואז הוא מופנה לאדם המתאים לו הוא זקוק"
שעות וימי פעילות: מכללת חשב, פועלת 12 חודשים בשנה, כולל בחופשת הקיץ "מגיעים אלינו תלמידים בכל הגילאים מ-20 עד 60" הוא אומר ומוסיף שהלימודים מתקיימים מידי יום משעה 9:00 עד שעה 21:00 ובימי שישי משעה שמונה עד שעה 13:00. ניתן ללמוד על חשבון הפיקדון, משרד התעסוקה, משרד הכלכלה ועוד, בין פעם לפעמיים בשבוע. הקורסים מתקיימים בשעות הבוקר, הערב ובימי שישי.

 

ויצמן 130 כפר-סבא
טל. 09-7661070
קישור לאתר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר