סתיו שחם. צילום: עזרא לוי
סתיו שחם. צילום: עזרא לוי

שחם מאיים: "אם לא יהיה רוכש, הקבוצה תלך לפירוק"

אחרי הכרזות שנתלו נגדו בעיר, בעלי כפר סבא נחוש למצוא פתרון מהיר: "מקווה שבעוד שבוע אני כבר לא אהיה פה". הקבוצה תפתח ביום שלישי את האימונים עם סגל צעיר ודל

פורסם בתאריך: 2.7.17 10:52

אחרי כרזות ה"מבוקש בגין רצח קבוצת כדורגל" שנתלו בשבוע שעבר בעיר כנגד הבעלים סתיו שחם, נראה שהמועדון הירוק בדרך לתקופה קשה במיוחד. שחם, שהצהיר לאחורה כי הוא לא מעוניין להשאר יותר בכדורגל הישראלי, החליט להגיש בקשה לפירוק המועדון, אם לא יימצא לו רוכש בתקופה הקרובה.

"אני לא רוצה להישאר פה ואם לא תהיה ברירה, המועדון יילך לפירוק", אמר הבעלים. כזכור, המשא ומתן בין שחם לעמותת האוהדים "הלב הירוק" לא צלח, עקב מספר מחלוקות ובין היתר אי רצונו של שחם לקחת עליו את כל התביעות העתידיות כנגד המועדון בתקופתו שחם.

"הבקשה לפירוק לא תהיה היום, אנחנו נראה איך יתקדם השבוע", הוסיף הבעלים. "אמיר יקותיאל מתווך ביני לבין אנשים פוטנציאליים". יקותיאל, מצידו, לא שלל שכבר הערב יהיה רוכש למועדון: "אני מחכה לתשובות", אמר. בסביבת המועדון מאשרים כי ישנם מספר גורמים שמתעניינים, כאשר אחד מהם צפוי להבשיל להיות הרוכש של הקבוצה".

"יש כמה דברים רציניים ומגעים מתקדמים לגבי רכישת המועדון ואני מקווה שהם יבשילו. אני מאוד מקווה מאוד שבעוד שבוע אעזוב את המועדון,זו ההחלטה שלי". פתיחת אימוני הקבוצה צפויה ביום שלישי הקרוב, והבעלים לא מתכוון לעשות כרגע שינויים: "מה שיש בסגל זה מה שיהיה, אנחנו נזמין גם שחקנים למבחנים ואת אלו שהושאלו".

תגובת עמותת האוהדים הלב הירוק: "עמותת האוהדים מביעה את הסתייגותה העמוקה מהאיום בהליכה לפירוק ומזכירה לסתיו שחם את אחריותו הציבורית והמשפטית לגורל המועדון. למיטב ידיעתנו בימים האחרונים התקבלו אצל שחם הצעות מגורמים שונים בעלי חוסן כלכלי שבחלקן כללו סכומי כסף לא מבוטלים. לפליאה בעיננו כי למרות רצונו המוצהר לעזוב שום משא ומתן לא הבשיל לכדי חתימה. העמותה קוראת לאוהדים לנהוג באיפוק ולגלות סבלנות מחד ולשחם להתנהל בצורה אחראית ורצינית כפי שהתחייב בעבר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר