פטר אוניקאצ'י. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
פטר אוניקאצ'י. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

פטר אוניקאצ'י חתם בהפועל כפר סבא, בנודיס מחפש מחליף לפדידה

למרות ההפסד 2:0 לנצרת עילית במשחק אימון, המאמן אופטימי לקראת העונה הקרובה: "רוצה להחזיר על האמון שניתן בי". הקבוצה תצא ביום שני למחנה אימון בן חמישה ימים ברעננה

פורסם בתאריך: 18.7.18 14:12

בניגוד לאי הוודאות בקיץ דאשתקד, נראה כי הפגרה הנוכחית עושה רק טוב להפועל כפר סבא. רוב רובו של הסגל הושלם בשלב מוקדם יחסית ולמעט חיזוקים נקודתיים עושה רושם שיש על מי לבנות.

באמצע השבוע רשמה הקבוצה שתי החתמות נוספות. הראשונה היא של חלוץ הפועל עכו בעונה שעברה, פטר אוניקאצ'י, שייחזק את חוליית ההתקפה של הקבוצה שסבלה מבצורת קשה במחזורי הסיום של הליגה הלאומית. הניגרי בן ה-24 רשם בעונה שעברה 31 הופעות ליגה בהן לא כבש אפילו שער אחד.

שחקן נוסף שהצטרף הוא הקשר האחורי טריקו גטהון, ששיחק בעונה האחרונה בעירוני טבריה, שהפסידה כזכור לירוקים במשחקי המבחן. גטהון בן ה-23 פתח את העונה שעברה כשחקן ספסל בטבריה, אך בהמשך תפס מקום בהרכב והפך לאחד השחקנים המרכזיים בקבוצה. עם עומר פדידה קיים נתק והוא מתרחק מהקבוצה, כאשר המגמה היא לנסות ולקלוט שחקן מנוסה שייפלט מאחת מקבוצות ליגת העל.

בשני הבא תחל הקבוצה במחנה אימונים מרוכז בן חמישה ימים שיימשך עד יום שישי ויכלול אימוני בוקר ואחר הצהריים לצד לינה וארוחה בבית מלון ברעננה. עד כה קיימה הקבוצה שני משחקי אימון ולאחר ניצחון בשבוע שעבר 1:2 על עירוני ראשל”צ הגיע בשני השבוע הפסד חוץ 2:0 לנצרת עילית, לה כבשו ז'וליו סזאר וגיא דיין. יחד עם זאת, בכפר סבא היו אופטימיים מהיכולת ובמצב של 0:0 ספרו ארבע החמצות במצב של אחד של אחד מרגליהם של עומרי שקל (פעמיים), גל פורת ויהב אפריאט, לצד הזדמנות טובה נוספת מראשו של בלם הרכש יבגני ברקמן מול חבריו לשעבר, לפני שספגו ממצב נייח ונוצחו. השוערים איתמר ישראלי ויגאל בקר עמדו מחצית אחת כל אחד.

"אנחנו מתאמנים כבר שבועיים ועד עכשיו עבדנו בעיקר על חיזוקים ושיפור הכושר הגופני. מהשבוע הבא במחנה האימונים נתחיל לעבוד יותר על טקטיקה, עמידה נכונה על המגרש וסגנון משחק", אמר המאמן ארז בנודיס. "לקראת סוף החודש ופתיחת משחקי גביע הטוטו אני מאמין שהקבוצה תהיה בכיוון הנכון".

"כל כולי מרוכז בהפועל כפר סבא ואני מאוד רוצה להצליח", התייחס המאמן לעונה שבפתח. "מגיעה יותר ממילה טובה לבעלים יצחק שום שנתן לי יד חופשית בבניית הקבוצה. אני מעריך את זה מאוד ורוצה להחזיר על האמון שניתן בי. הכי חשוב שתהיה לנו קבוצה חזקה וטובה שהאוהדים שלנו ירוו ממנה נחת, יהיו שבעי רצון וייהנו מכל רגע. התפקיד שלי ושל השחקנים הוא לעשות תוצאות טובות ואני בטוח שאפשר להחזיר את האוהדים הנפלאים של הפועל כפר סבא ליציעי לויטה. כמובן שזו אחת המטרות המרכזיות שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר