יצחק שום. צילום: עזרא לוי

התקציב של הפועל כפר סבא יהיה מהגבוהים בליגה הלאומית העונה

אחרי שרשמו מספר החתמות מרשימות, הציפיות אצל הירוקים עולות. ברקמן מתרגל לבית החדש: "צריך להוכיח את עצמי במועדון גדול, השאיפה שלי היא להגיע לליגת העל"

פורסם בתאריך: 25.7.18 13:15

אחרי שהתקרבה להשלמת הסגל עם החתמתם של יבגני ברקמן ופיטר אוניקאצ’י, וכשהיא עשויה לצרף שני שחקנים נוספים בטרם תסגור סופית את הסגל לעונה הקרובה, צפויה הפועל כפר סבא להימנות עם שלוש הקבוצות בעלות התקציב הגבוה ביותר בלאומית. בשישי תסיים הקבוצה מחנה אימון בן חמישה ימים שכלל שני אימונים בכל יום ולינה בבית מלון ברעננה. ביום שלישי סיימה הקבוצה בתיקו 2:2 במשחק אימון מול בית"ר ירושלים, פיטר אוניקאצ'י ודן אבוטבול כבשו.

אחד השחקנים המעניינים שנחתו הקיץ אצל הירוקים הוא הבלם יבגני ברקמן, שעזב לראשונה את כור מחצבתו בנצרת עילית וחתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות. "כולם קיבלו אותי יפה, האימונים ברמה גבוהה ומדובר במועדון חם ואוהב כך שהתאקלמתי כאן טוב מאוד", אומר ברקמן בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "יש לי ותק בליגה הלאומית אבל בסופו של דבר עלי להוכיח את עצמי במועדון גדול עם מסורת כמו הפועל כפר סבא ואני מאמין שאעשה את זה".

חברו להגנה של ברקמן יהיה לני אהרון הצעיר, שרשם אשתקד נקודת ציון ראשונה ומרשימה ברזומה כשעלה ליגה עם הפועל חדרה. יחד צפויים השניים לעשות לא מעט צרות לחלוצי הליגה השנייה. "לני בלם מצוין עם המון פוטנציאל שעלה ליגה כבר בשנה הראשונה שלו בבוגרים", מפרגן ברקמן. "עד עכשיו יש לנו שיתוף פעולה טוב ואני בטוח שכל אחד מאיתנו יעזור להצלחת הקבוצה ככל שיוכל כדי שנעשה עונה יפה".

יבגני (יהונתן) ברקמן יחגוג אוטוטו יום הולדת 27. מתגורר בעפולה, נשוי טרי לבח"ל גל-שילת. בגיל 8 החל לשחק כדורגל במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית וכבר בגיל 18 עלה לקבוצה הבוגרת. כעת, לאחר שמונה שנים בבוגרים בהן מיצב את עצמו כאחד הבלמים היציבים בלאומית, הוא עוזב את הקן. "בטח שזה מוזר כי בסופו של דבר אתה עוזב בית", הוא אומר. "אני רגיל לאנשים, לסביבה ומכיר כל פינה במגרש. פתאום אתה מתעורר במקום חדש עם אנשים חדשים ומטרות אחרות, אבל זה חלק מהכדורגל ולפעמים צריך לדעת לקום ולעזוב את הבית כדי להתקדם".

לקראת העונה הקרובה הוסיף הבלם: "עדיין מוקדם לצאת בהצהרות כי הקבוצה נבנתה מאפס וכמעט לא נשארו שחקנים מהשנה שעברה. זה סוג של טלטלה, אבל אני מאמין שלא נחזור על מה שקרה לכפר סבא בעונה שעברה". שינוי משמעותי נוסף עבור ברקמן הוא כמובן הפוטנציאל לקהל גדול הרבה יותר. "הפועל כפר סבא זה מועדון עם קהל גדול שיכול לדעתי להביא 3,000 איש למשחקי הבית. אני מאמין שהשנה נחזיר אותם למגרשים ואנחנו צריכים אותם איתנו. בליגה הלאומית אין הרבה קבוצות שיש מאחוריהן קהל ולכן האוהדים הם פקטור משמעותי מאוד והשחקן ה-12 שלנו".

בינואר האחרון הוזכר שמו של ברקמן כמועמד לבית”ר ירושלים. למרות שהמעבר לא יצא אל הפועל, מועמדתו עוררה תהיות האם הוא בשל לקפיצת המדרגה המיוחלת לליגת העל. "צברתי מספיק ניסיון בליגה הזו כבלם, אני מרגיש בשל לליגת העל ובסופו של דבר זו השאיפה שלי, אבל אני אדם מאמין ויודע שלכל דבר יש את הזמן שלו", הוא מסכם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר