צלמים מומלצים בשרון
צלמים מומלצים בשרון

המומחים | צלמים מומלצים באזור השרון

האירוע לו חיכיתם כל כך הרבה זמן, ישאר איתכם לעד בזכות האנשים שיודעים לזהות את הרגעים המרגשים בחתונה ולתעד אותם בצורה הטובה ביותר. יצאנו לפגוש צלמים מומלצים באזור השרון ולהבין מהם מאיפה מגיעה התשוקה האדירה לתחום הצילום

פורסם בתאריך: 16.8.18 22:49

אלון שטרן

כבר מגיל צעיר, שקיבל את המצלמה הראשונה שלו לבר המצווה, התאהב אלון שטרן בתחום הצילום, הוא חקר ולמד את התחום לעומק. אלון החל את דרכו המקצועית בתחום הצילום המסחרי והפך במהרה לצלם מבוקש ועסק בהפקת ספרים וקטלוגים של חברות מסחריות מובילות ואוניברסיטאות. צילם אופנה בישראל ובאירופה, אומנים בתחומים שונים ואירועי חברות מהמובילות במשק. תמונותיו של אלון התנוססו על שלטי חוצות בישראל ובאירופה.
לאחר כמה שנים כצלם מסחרי, אלון החליט לנסות גם את תחום צילום האירועים הפרטי ומהרגע הראשון התאהב גם בתחום זה.

צילום – אלון שטרן

אלון מספר בהתלהבות "אני מעל עשר שנים עובד כצלם אירועים ועדיין מתרגש כל פעם מחדש לתעד אירועים משפחתיים שונים כגון: בריתות, בר\בת מצווה וכמובן חתונות. אחד הרגעים המרגשים מבחינתי הם תיעוד אהבתם של בני הזוג כאשר אני מלווה אותם מקרוב מאוד ומתעד את המבטים שלהם, היד המלטפת ,דמעות של אושר ועוד מחוות אהבה ורגש אחרות".
אלון לפני הכל אדם טוב לב, צלם מקצועי, אחראי, בעל ניסיון עשיר בתחומי הצילום השונים ומאופיין בגישה ייחודית ויצירתית עם המון רגש ואהבה לצילום ולנושא המצולם, תוך מתן דגש נרחב ליצירת פתרון מושלם עבור הלקוח. את ההבנה והרגישות של אלון, אפשר לראות גם בתגובות הרבות שהוא מקבל לאורך השנים ממשפחות וזוגות אותם צילם, שמספרים שהוא עושה את עבודתו בצורה ייחודית ומקצועית ובעיקר באהבה ומכל הלב .
מבחינת אלון, מה שמבדיל אותו מצלמים אחרים זה קודם כל הגישה ללקוחות ויכולת התקשורת וההכלה "יש לי המון סבלנות למשפחות, אני נמצא איתם לאורך כל היום, מתחילת האיפור ועד סוף האירוע, מלווה אותם, מקשיב, מייעץ ותומך בהם ומעבר לכך, אנשים בוחרים בי כי הם אוהבים את התמונות שלי, אוהבים את הקומפוזיציות הייחודיות, תפיסת הרגעים המרגשים, את הזווית הלא שגרתית וכל זאת לצד הרגישות, ההתחשבות והתמיכה"
יחד עם אלון, עובדים צוות מקצועי שנבחר בקפידה אשר מורכב מצלמי סטילס, צילום תת מימי, וידאו DSLR, רחף, עורך וידיאו, צילום מגנטים וגרפיקאים .

טלפון: 0523677646
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
הדף העסקי ב Mit4Mit 


עידו סקעת

צילום – עידו סקעת

 

אחד האירועים המשמעותיים בחיים שלנו, זו החתונה. במשך תקופה ארוכה, אנחנו עסוקים רק בזה, סוגרים אולם, מודדים שמלה, מוודאים שהדי.ג'י יודע את רשימת השירים, דואגים שהאוכל יהיה הכי טעים שאפשר ולא שוכחים את ההזמנות. בין כל אנשי המקצוע, אחד החשובים הוא הצלם, שמלווה את הזוג מהרגע הראשון ועד אחרון האורחים ולכן החיבור בין הזוג לצלם הוא קריטי, כי בסופו של דבר, לצד החוויות זה מה שנשאר בסוף.
לכן, קשה לא להתאהב בעידו סקעת, שעוסק בתחום כבר 12 שנה וכל אירוע מתרגש מחדש "למדתי שש שנים אומנות באקדמיה לאומנות ושסיימתי את הלימודים ידעתי שאני שאעסוק בתחום הצילום, זה תמיד היה ההובי שלי" הוא מספר. עידו, החל לעבוד כצלם אופנה ולאחריו המשיך לאירועים "באירוע יש המון רגש, אמוציות שאני יכול לתפוס" הוא מסביר את המעבר "באירוע יש הכול, גם ביוטי באיפור וההכנות, צילומי אופנה- בצילומי החוץ, כמובן את הצילום המאוד אמוציונלי של המשפחה המצומצמת תחת החופה ולבסוף את המסיבה עצמה, שהיא הכי כיפית. באירוע אחד אתה משלב הכול מהכול ונותן תמונה שלמה וזה מדהים בעיני".
על מנת להבין, טיפה מהעבודה של עידו, כדאי לקרוא תגובות של הזוגות "עידו סקעת הוא צלם בחסד עליון" כותבת אחת הכלות "מדובר באיש סופר מקצועי, מוכשר, מקסים לחלוטין, מבין עניין שנותן מוצר אומנתי לשמו. ידעתי שמדובר בכישרון, אבל לא האמנתי מה הוא הצליח להוציא ממני, מבעלי ומהחתונה" ואחרת מוסיפה "לעידו הגענו דרך חיפוש בגוגל, אהבנו את הסגנון שלו, אומן אמיתי ומאוד מקצועי. רואים שכל הצוות אוהב את מה שהוא עושה", וזה לא מפסיק "אין מילים לתאר אותך אתה אדם מדהים וצלם בחסד עליון", "אני יודעת, שגם בעוד 30 שנה כשאסתכל על התמונות, אני אחשוב שהן מהממות ושעשיתי את הבחירה הנכונה ובחרתי לעצמי שותף ליום ולא רק צלם. היום הזה עובר כל כך מהר ובזכותך אני חווה אותו שוב עם כל תמונה שאני רואה".
מבחינת עידו, הצילום הוא חלק בלתי נפרד ממנו, הסגנון שהוא מצלם הוא יותר ארט ג'ורנל, שזה אומר צילום אומנותי, מגזיני ולא הצילום הסטנדרטי שמרבית הצלמים נותנים. עידו מלווה את הזוג משלב האיפור ועד סוף הערב, ללא הגבלה של מספר תמונות או זמן. לצד צילום הסטילס האיכותי והציוד המתקדם ביותר בשוק, הצוות של עידו מעניק לזוג גם סרט ווידיאו שהרבה זמן אחרי החתונה עוד מדברים עליו "אני לא צלם תעשייתי" הוא אומר שנשאל מה מבדיל אותו מצלמים אחרים "אני לא מקבל יותר משתי זוגות בשבוע, מתוך הצורך שלי להיות קרטיבי ויצירתי ובמידה ואעבוד כל יום, זה לא יהיה אפשרי".
בכלל עידו, מאוד מחובר לזוגות שלו, הוא נפגש עם הזוגות, לומר להכיר אותם לפני, להבין את האופי שלהם והרצונות ולאורך הערב מצליח לתעד רגעים, תחושות ואת האווירה המיוחדת של היום שמרבית הזוגות לא יזכרו יום למחרת "כל העבודה שלי מול הזוגות היא מאוד אישית. מאוד חשוב לי להיות מעורב בכל שלב ושלב עם הזוג. לדוגמא האלבום שאני נותן לזוג הוא לא העתק הדבק של עבודות קודמות ואני לא עובד עם שבלונות. אני עובד עם משרד פרסום והזוג נפגש עם המעצב שעושה להם סקיצה ייחודית לאלבום, במיוחד עבורם. גם בנושא הווידיאו, הזוג מדבר ישירות עם העורך והסרט נערך על פי הטעם האישי שלהם והמוסיקה שהם אוהבים. אני מלווה את כל התהליך, עד שהם יהיו הכי מרוצים". הוא מסכם.

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
פרטי התקשרות- 052-446-4626 | כתובת מייל


Wow צלמים: מומחים לצילום חתונות

צלמי WOW מתמחים בצילום חתונות וכאלו אשר לוכדים את הרגעים המרגשים והבלתי נשכחים ביותר בחייהם של אנשים ומייצרים מזכרת מונצחת שלא תסולא בפז, הם נדרשים לעבודה סופר רגישה, קפדנית ובלתי מתפשרת.

על אף כי יש כל כך הרבה מצלמות מתקדמות וכלים לעריכת תמונות זמינים לכל, דיוקן חתונה מושלם יכול להיווצר רק על ידי צלם מוכשר ומומחה באמת. צלמי החתונות לירון סער ואליה ספינופולוס מסטודיו WOW, מספקים גישה ייחודית לתיעוד החתונה שלכם. הם צברו ניסיון וותק מקצועי של שנים ומאות חתונות שתועדו בהצלחה מרשימה.

הם מקצועיים ומסוגננים היטב וביכולתם להפוך כל חתונה לסיפור חיים מרתק. בידם המקצועית, סער וספינופולוס מביאים סגנון ייחודי להנצחת רגשות ספונטנים ורבי עוצמה לכדי תמונות וסרטונים מרגשים.

לירון סער, צלם סטילס מומחה שצבר עשרות שנות ניסיון, חבר לידידו הטוב אליה ספינופולוס, אשר אמון על צילומי הווידאו, אף הוא בעל ניסיון של שנים רבות בתחום, ויחד הקימו את חברת wow צלמים המקפידה על השגת אפקט ה"ואוו" בכל אירוע ואירוע.

על הסגנון הייחודי שלו אומר סער: "אני מתחבר לכל זוג ומתרגש יחד איתם, כאילו מדובר באירוע שלי. חשוב לי לעמוד לצד הכלה והחתן לכל אורך האירוע ולהנציח הכל. הרגשות שלהם אחד כלפי השניה מתנפצים ברגעים האינטימיים ביותר ויש ללכוד כל רגע מרגש כזה: המבט הראשון על האדם שאתה מתכנן להיות איתו לנצח, החיוך, כשאתה סוף סוף שובר את הכוס, והצעד הראשון על רחבת הריקודים. כמובן, גם המשפחה והאורחים המהווים חלק בלתי נפרד מהאירוע וההתרגשות הרבה הניכרת בהם, מצולמת ומונצחת".

מה אתה אוהב בחתונות?

"בסופו של יום מדובר באנשים. אני מתחבר לתהליך שהם עוברים, להתרגשות, לחשש הטבעי, למכלול הרגשות המוצפים, כמובן, אל הכלה והחתן עצמם", אומר סער.

מה חשוב לבחון כשבוחרים צלמי חתונות איכותיים?

"הניסיון והתיק המקצועי הם אלו שמבדילים את החובבנים מאנשי המקצוע," אומר אליה ספינופולוס. "צריך לראות כי הצלם מתחבר ומכור לצילום חתונות. שהוא מאוהב בעבודה שלו – רואים את זה בכל צילום וצילום. חשוב לבחון עבודות קודמות שלו כדי לוודא את מידת ההשקעה והחשיבה היצירתית, כך שבסופו של דבר תקבלו את אלבום וסרט החתונה המושלם שיישאר אתכם לתמיד".

הסטודיו של WOW צלמים נפתח בשנת 2014, ממוקם בת"א ברחוב שדרות חן היפיפה ומלא החיים ומנוהל בידי שניהם.

בשנים האחרונות, הרחיבו סער וספינופולוס את הידע והמקצועיות שצברו, כאשר החלו לעבוד גם בחו"ל. "הניסיון בצילום חתונות מחוץ לישראל, במדינות ותרבויות זרות, הקנה לנו עושר מקצועי וידע נוסף בתחום. נחשפנו למנהגים חדשנים, דתות ותרבויות שונות אשר אימצנו ויישמנו בכלל החתונות, מה שמקנה לנו טוויסט ייחודי". הם אומרים.

דף הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

טלפון: 058-5555788

WOW צלמים

WOW צלמים


איציק בן דוסא

צילום – איציק בן דוסא

 

חתונה זה אחד הרגעים המיוחדים בחיים שלנו ועל מנת לשמר את הרגע ולא רק בזיכרון, חשוב למצוא צלם שנתחבר אליו, שיידע לתפוס את הרגעים הקטנים והגדולים ויהיה חלק מהאירוע ומצד שני, לא יפריע. אחד כזה הוא איציק בן דוסא. איציק, הגיע לתחום הצילום מתוך אהבה והרצון לתעד רגעים שמחים "מגיל צעיר צילמתי, זה התחיל כתחביב ולאחר השירות הצבאי, הפכתי את זה למקצוע, בהתחלה צלמתי מגזינים, אופנה וחיי לילה" הוא מספר "ובשלב כלשהו החלטתי להתמקצע בתחום החתונות". איציק הוא מאוד צנוע וקשה לו לספר על עצמו ולכן בדקנו מה חושבים הלקוחות "הספק שעשה לי באופן אישי את החתונה היה איציק" כותבת כלה "איציק ידע לתפוס את הרגעים הכי יפים ולא פספס שום דבר" ואחרת מוסיפה "איציק הוא לפני הכל אדם מקסים ושקט שמשרה אווירה נעימה, הוא הצליח לתפוס את הרגע וזה בדיוק מה שרצינו, איציק תופס רגעים מיוחדים באופן טבעי, אין צורך להכביר במילים הצילומים שלו מדהימים ואיכותיים".
סגנון הצילום של איציק בן דוסא הוא דוקומנטרי ומאוד חשוב לו לאורך כל שעות הצילום מרגע האיפור ועד הריקודים שהצילום יהיה טבעי "אני נמצא במקום לספר את הסיפור של הזוג ולא לביים אותו" הוא אומר "אני מצליח להוציא מהזוג לאורך כל הערב רגש, להראות את הכימיה בינהם, בזמן הצילום המשפחתי להוציא את המשפחה בצורה הטבעית וכמובן להראות רגעים קטנים של אושר, המפגש של הכלה עם הסבתא שלה לראשונה, רגע אינטימי של החתן והכלה או את השושבינות סביב הכלה וכמובן את הרגעים המרגשים בחופה ולאחר מכן את מסיבת הריקודים" מבחינת איציק מאוד חשוב לו לאורך כל הדרך להתחדש ולהפתיע "יש לי קו איתו אני הולך לאורך כל הדרך, אבל אני כל הזמן מנסה להמציא את עצמי מחדש" הוא אומר "איציק הוא קודם כל בנאדם מקסים ואחד הצלמים הטובים בארץ, הן מבחינת צילום והן מבחינת תודעת שירות וכל זוג שבחר בו זכה" מסכם לקוח.

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
טלפון: 052-8381175 


שי שחר

צילם – שי שחר

יש לא מעט משימות כאשר מחליטים להתחתן, לסגור אולם, לבחור שמלה, לעצב הזמנה ואחת החשובות אם לא הקריטית ביותר היא למצוא צלם לחתונה. השוק מוצף צלמים, השפע הוא אין סופי ולכן חשוב לבחור נכון, עדיף עם המלצות וכמובן אינטואיציה אישית. בחיפוש באתרי מתחתנים ובבלוגים שונים, לא מעט מהזוגות המליצו על הצלם שי שחר. שחר שמצלם משנת 2005 למד צילום במכללת ספיר, הוא התחיל בתור צלם בסטודיו בתל אביב, צילם מוצרים וקטלוגים, פורטרטים ומזון ואחרי שנתיים, הבין שלהיות סוגר בחדר אחד יום שלם, זה לא בשבילו "אני מתחבר יותר לצילום דוקומנטרי, אני אוהב לפגוש אנשים חדשים, סיטואציות חדשות וכל פעם לספר את הסיפור מחדש" הוא אומר "כל פרויקט שאני ניגש אליו, אני מנסה שהוא יהיה כמה שיותר אותנטי ונאמן למקור. נכון שלא פעם יש התערבות מבחוץ, דברים שלא תלויים בנו, אבל השאיפה לתת לזוג את המקום שלו כמה שיותר, אנרגיות טובות, שהזוג יחווה את היום כמו שהוא רוצה לחוות אותו ואני בסך הכול מתלווה אליהם ומתאים את עצמי ללא כל התערבות לאורך כל היום".
הגישה של שי, להיות באירוע ולא להפריע לחגיגה, מביאה אליו לא מעט זוגות שלא מפסיקים להחמיא "במהלך האירוע עצמו, שי והצוות שלו בלתי נרגשים במובן הטוב, הכל הרגיש טבעי וממש רק שלנו. יום אחרי החתונה קיבלנו מלא מחמאות על שי והצוות שלו והחלק הכי מיוחד זה שיש לנו שפע של תמונות מהממות כמזכרת שתפסו אותנו ברגעים יפים, טבעיים ואינטימיים – במיוחד כזוג שלא מתחבר בקלות למצלמות" מספרת כלה ואחרת מוסיפה "תמונות החתונה שלנו, מושלמות, מעל ומעבר לסטנדרט, לא קונבנציונליות, עם טאץ' של אומנות אבל עדיין עדינות וקלאסיות." וכלה נוספת מסבירה "מעבר למקצועיות וכישרון אין קץ, השלווה הרוגע והנועם ששי וכל הצוות משרים חשובים כל כך, ביום שבו הטירוף לעיתים מגיע לשיאו והזמנים לוחצים שי והצוות המקסים יודעים איך להרגיע ולהעביר את היום המדהים הזה בכיף אמיתי." ושי מוסיף "הגישה שלי זה להתאים את עצמי לזוג, בלי התערבות, לאורך כל שעות היום" הוא מסביר "הצילום שלי הוא מאוד אווירתי, אני שומר על האותנטיות, מקום אפלולי, יישאר בתמונות אפלולי, מקום מאור יהיה מאור. אני מאוד אוהב לצלם את האינטראקציה בין האנשים במהלך האירוע, לתפוס רגעים קטנים ופשוטים, אבל מאוד אמתיים" שי מלווה את הזוג משלב האיפור ועד סוף האירוע "מאוד חשוב לי להעניק להם חוויה טובה, שהם ייהנו מהיום ולא יתעסקו בצילום ולבסוף, לתת להם מוצר ברמה הגבוהה ביותר, שיחזיר אותם אחורה ליום המיוחד".

טלפון: 052-5787565
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור למייל

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר