ארוחת בוקר באושילנד, יהודית כץ. צילומים יח"צ
ארוחת בוקר באושילנד, יהודית כץ. צילומים יח"צ

ארוחת בוקר מכל העולם וסדנת בישול טבעונית לראש שנה: כל אירועי סוף השבוע בכפר סבא

עוד באירועי סוף השבוע: חגיגת גבינות ויין והרצאה של מומחית ללפסיכולוגיה חיובית

פורסם בתאריך: 31.8.18 09:52

# הרצאה. יהודית כץ מומחית לפסיכולוגיה חיובית תתארח ב-Funzing Talks להרצאה מרתקת על קבלת החלטות בעזרת הפסיכולוגיה החיובית וחקר המוח. בואו לגלות, איך תקבלו החלטות מאושרות, חכמות והגיוניות יותר, איך תימנעו מטעויות, איך תפסיקו לרצות את כולם ואיך תעצבו את חייכם בצורה המתאימה לכם. יום חמישי, 30/8, 20:30, במרכז גלר. עלות כניסה 50 שקלים.

# חגיגת יין וגבינות. סוגרים את החופש הגדול עם יקב הר אודם בבעלות מיכאל אלפסי, שמגיע היישר מרמת הגולן למרתף של רוזנר באזור התעשייה בכפר סבא לחגיגה של הפתעות, יינות וגם גבינות ומבצעים. כל הטוב הזה קורה בניצוחו של הבעלים יניב רוזנר. יום חמישי, 30/8, 18:00-21:00. הכניסה חופשית.

# ועוד טעימות יין. יקב נווה ירק מזמין אתכם לחגיגת טעימות יין פתוחות לקהל הרחב ללא עלות בסופ"ש הקרוב, לכבוד ראש השנה. במקום תוכלו להכיר מביני יין מכל הארץ ולהינות מהחוויה. ימי שישי-שבת, 31/8-1/9, החל 10:00-18:00, ברחוב הפרדס 69 – מושב נווה ירק. הכניסה חופשית.

# ארוחת בוקר מכל העולם. באושימרקט מזמינים אתכם לחגיגה של בוקר בימי שישי באושילנד. בתפריט, שלל מטעמים ההופכים את ארוחת הבוקר למושלמת, החל משקשוקה בטעמים, מבחר עשיר של לחמים וגבינות וגם מאפים מיוחדים, ירקות והפתעות. יום שישי, 30/8, החל מהשעה 10:00.

# סדנת בישול טבעונית לראש השנה. מה מחכה לכם? ארוחה גדולה טעימה ומאוזנת, עם תכנון כמויות וזמנים והתארגנות במטבח. הכנת מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות ברוח המסורת, כולל חלה עגולה מזוגגת במייפל, קציצות כרישה, מטבוחה, צלי סויה בצימוקים ובצל, קדירה בנוסח בורגיניון, קינואה עם רימונים ופסנג'ון שהוא תבשיל סלק ורימונים מופלא במיוחד לחג, ושטרודלים מהירים וקלים של תפוחים. 290 שקלים למשתתף. יום שישי, 31/8, 10:00-13:30, ב"גלי" ביה"ס לסודות הבישול טבעוני בכפר סבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר