צילום אילוסטרציה תמר הירדני
צילום אילוסטרציה תמר הירדני

הגננת ביקשה לצבוע את הגן. תשובת העירייה: "תצבעי בעצמך"

הגננת אומרת שבעירייה סירבו לצבוע את הגן לקראת שנת הלימודים החדשה בטענה שהוא לא נמצא השנה בסבב השיפוצים

פורסם בתאריך: 4.7.17 17:02

גננת בגן טרום חובה במרכז העיר מתלוננת כי כשפנתה למחלקת הגנים בעירייה בבקשה לצבוע את קירות הגן המלוכלכים לקראת שנת הלימודים החדשה, קיבלה לדבריה תשובה מקוממת מהעירייה: שתיקח דלי צבע ותצבע את הגן בעצמה.

"אחרי שנה שלמה שילדים קטנים נוגעים בקירות, מן הסתם הקירות מאוד מלוכלכים", מספרת הגננת ל"צומת השרון", "בעירייה אמרו לי שהגן לא נמצא בסבב השיפוץ של הגנים השנה, והוסיפו 'את יכולה לקחת דלי צבע ולצבוע'. אני לא צבעית, אף אחד לא משלם לי על זה, בטח לא העירייה כי אני עובדת של משרד החינוך. הם אמרו לי תסתדרי, אנחנו יכולים לספק רק פח צבע, לא מעבר לזה. אני חושבת שאנחנו רוצים לקבל את הילדים לגן בשנה הבאה בגן נעים ונקי, ובאקלים מיטבי שזה כולל את איך שהגן נראה כדי שלילדים יהיה נעים ולא מטונף. אני חושבת שזה דבר טריוויאלי שיבואו לצבוע את הגן אחרי שנה שלמה שלמדו בו 30 ילדים. חברות שלי, גננות אחרות בעיר, קיבלו את אותה תשובה, שהן לא נמצאות השנה בסבב השיפוץ של הגנים ולכן אף אחד לא יבוא לצבוע. אבל זה לא נקרא שיפוץ, לצבוע את הגן בסוף השנה זה דבר בסיסי. עצוב לפתוח ככה את השנה וחבל".

תגובת העירייה: "עיריית כפר סבא תשקיע כ18.7 מיליון שקל בשיפוץ, שדרוג ופיתוח מוסדות חינוך במהלך הקיץ בהתאם לתכנית עבודה שנתית מסודרת. השנה יכללו בשיפוץ כ-20 גנים ברחבי העיר וזאת בנוסף לעבודות הפיתוח שמתבצעות בגנים במהלך השנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר