גן אגוז
גן אגוז

כך נראה גן עירייה לבני שלוש: שלושה מתקנים מרופטים בחצר וגננת שנאלצה לצבוע את הגן בעצמה

"שהמועמדים לראשות העיר יבואו ויראו את הפערים בין הגנים בשכונה הירוקה לעומת הגנים במרכז העיר", אומרת אחת האמהות מגן אגוז. העירייה: "שיפוץ הגן יבחן במסגרת תכנית העבודה לשנת 2019"

פורסם בתאריך: 4.9.18 16:59

אין כמו ההתרגשות כשמכניסים ילדים לגן חדש. לכן, מה גדולה הייתה אכזבתם של הורי ילדי גן טרום טרום חובה אגוז, שברחוב המפלס בכפר סבא, כשראו לראשונה את הגן. לדבריהם, הגן נראה מוזנח, יש בו מעט מאוד צעצועים, החצר מטונפת ובה שלושה מתקנים ישנים – מגלשה מרופטת, חבל טיפוס וקיר חבלים שאינם מתאימים לגיל הילדים. לדבריהם, הגננת המתינה לאורך הקיץ שיבואו לשפץ את הגן אך לשווא, ובסופו של דבר נאלצה לרכוש צבע ולצבוע בעצמה את הגן. כשפנו ההורים למנכ"ל העירייה, איתי צחר, הוא הבטיח לסייר בגן. ההורים ביקשו להצטרף לסיור אך טרם נענו.

גן אגוז

גן אגוז

"מאוד התרגשנו להכניס את הקטנה שלנו לגן", מספר צחי שיוביץ, "הגענו ביום הראשון והתגלתה הזוועה לעינינו. הגן מוזנח, החול מטונף ויש מן דלות כזו עם מתקנים לא ראויים לגיל הילדים. אני מבין שאנחנו מסתמכים על כך שלילדים קטנים יש דמיון רב ושהם יכולים להסתפק במועט, אבל הכלום הזה פשוט מזעזע. ממה שהבנתי, רק חמישה גנים מתוך שבעה שבמתחם שופצו. מלבד העובדה שהגננת צבעה בסופו של דבר לבדה את הגן, היא גם אמרה שהעירייה הבטיחה לספק יותר ציוד לגן – ואמרו לה שכנראה זה יקרה רק אחרי החגים. תראה, אני בעל ניסיון במערכת החינוך העירונית ואף פעם לא נתקלתי בגן במצב כזה. אנחנו כ-15 הורים, שהם מרבית ההורים, כבר התארגנו יחד ואני מבטיח שזה לא יעבור בשקט. אני לא יודע עוד כיצד נפעל, אבל בסופו של דבר אלה האוצרות שלנו ואנחנו רוצים שתהיה להם סביבה נכונה ונוחה שתעזור להם להתפתח".

אם שסרבה להזדהות אמרה: "ילדה בת שלוש שנכנסת לגן טרום טרום חובה ומקבלת חצר ריקה מכל מתקן, אפילו לא נדנדה. איפה אנחנו ובאיזו שנה?".

גן אגוז

"כשהגעתי לגן לראשונה עם הבת שלי לשעת היכרות פשוט ישבתי בצד והייתי עצובה", מספרת האם מיכל גולדנברג, "הסתכלתי מסביב וראיתי את מעט המתקנים שרואים שהם ישנים ושבורים – וזה רק בתוך הגן. כל כך התאכזבתי שאפילו לא יצאתי לחצר. אני תושבת חדשה בעיר, הגעתי מהוד השרון, ואני יכולה לומר שהייתי בשוק. כפר סבא מאוד מתפארת בהישגים שלהם, ובשטח זה לא ככה. בנוסף, בהוד השרון אין מצב כזה שארים טלפון למחלקת גנים ולא אקבל מענה, כמו שקורה כאן. טוב יעשו המועמדים לראשות העיר, שמנפנפים בהצהרות וביעדים שהם מציבים לעצמם, אם יבואו ויראו את הפערים בין הגנים בשכונה הירוקה לעומת הגנים במרכז העיר, זאת למרות שאנחנו משלמים ארנונה גבוהה יחסית ולא מקבלים תמורה. אני מרגישה שאני מרמה את הילדה שלי כשאני אומרת לה איזה כיף בגן. זה פשוט לא ככה".

תגובת העירייה: "עיריית כפר סבא משקיעה בכל שנה משאבים רבים בשיפוץ ובשדרוג מוסדות החינוך העירוניים על פי תכנית עבודה סדורה. גן הילדים המדובר הינו נקי וראוי לפעילות הילדים בשנת הלימודים הנוכחית, ושיפוצו יבחן במסגרת תכנית העבודה לשנת 2019. בעקבות פניות ההורים, גורמי המקצוע במחלקת גני הילדים יסיירו שוב במקום במהלך הימים הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. גילי

    נקי וראוי?? לפי התמונות הוא ממש לא ראוי!! בטוחה שאף אחד הילדי עובדי העירייה לא נמצא בגן הזה!! פשוט בזיון לעירייה!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם יש משהו העיר הזאת שראש העיר צרפתי לא דחה ל 2019.
    סו הפכה להיות התשובה הקבועה שלו.
    שיפוץ בית ספר יבחן ב 2019
    פינוי בינוי תקומה יבחן 2019
    גני ילדים 2019.
    נמאס, נחנקנו, העיר הזאת הפסיקה לתפקד.
    אני לא יודע כבר מה יותר גרוע.
    ראש עיר מושחת שיודע לעבוד כמו בן חמו, או ראש עיר שהוא ברווז צולע שלא עשה כלום מאז שהוא מחמם את הכסא בבניין העירייה.

  3. ליה

    הדג מסריח מהראש הכסף הלך לשחיתות ונהנתנות אין זמן אין תקציב התירוצים הרגילים

  4. מיכל

    למרות הפניות הרבות ,לא היה נציג אחד ממדור גנים שטרח להזמין את ההורים לפגישה, הגיע הזמן לשינוי בעיריית כפר סבא, בן חמו ומקורביו הביתה!!

  5. מיכל

    גם הגנים שעברו "שיפוץ" בכפר סבא ציפנו לראות שעשן באמת משהו עם הגן אחרי 20 שנה שלא עשו כלום .
    אז צבעו וזהו .זה השיפוץ ..מה עם לשים מדפים למשחקים ? לארגן את הגן לתת לו צורה, אני אישית התאכזבתי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר