מרוקו והמזרח גלרי צילום: מרוקו והמזרח גלרי
מרוקו והמזרח גלרי צילום: מרוקו והמזרח גלרי

החנות שאסור לכם לפספס בקניון ערים | מרוקו והמזרח גלרי

נמצאים בקניון ערים? הכירו את מרוקו והמזרח גלרי, החנות שתחזיר אתכם למרוקו האמיתית ואם התרבות המרוקאית לא מדברת אליכם? מחכים לתגובתכם לאחר הכניסה לחנות

פורסם בתאריך: 20.9.18 20:48

מי מאתנו לא שבר את הראש ויותר מפעם אחת מה לקנות מתנה לחג. לאמא, לחמה, לחותנת, לחברה, לגננת ואפילו לבן או בת הזוג. מתנה ייחודית ולא שגרתית, שתראה מצד אחד שחשבנו ולא קנינו מגבת או תלוש לחג ומצד שני המתנה תהיה מיוחדת, פרקטית ויפה.
לפני מספר חודשים נפתחה בקניון ערים בכפר סבא חנות 'מרקו והמזרח גלרי', חנות מתנות אותנטיות שמעניקה חוויה מרוקאית אסלית עם מוצרים אותנטיים לעיצוב הבית, ממרוקו בפרט ומהמזרח בכלל. את החנות פתח עפיף אחרי שטייל במרוקו והמבחר והעושר תפסו את עיניו. "במשך למעלה מ-30 שנה עסקתי בתחום התיאטרון והאומנויות, עיצבתי תאורה וניהלתי היכלי תרבות. באחד הפעמים שנסעתי לטיול במרוקו, ראיתי את המבחר העשיר, הצבעים המרהיבים והיפים ורציתי לרכוש הביתה. התלהבתי מעבודת היד והאומנות שעד אז לא ראיתי בשום מקום אחר בעולם. מאחר ולא יכולתי להביא לטיסה מוצרים גדולים ויפים, קניתי מספר דברים קטנים ושחזרתי לארץ, התגלגלה אצלי בראש מחשבה איך אני מביא את כל היופי הזה לאנשים שאוהבים את האומנות הזו ולכן החלטתי שאני פותח חנות עם מוצרים ממרוקו והמזרח".

מרוקו והמזרח גלרי צילום: מרוקו והמזרח גלרי

וכך, עפיף הביא לקניון ערים בכפר סבא, צבע וניחוחות אחרים. בחנות, תוכלו למצוא מבחר גדול של קרמיקה עבודת יד מרוקאית אסלית מצוירת בציורים מיוחדים, קרמיקה חרוטה וצבעונית, קרמיקה עבודת יד בצבעים וציורים מרהיבים, עבודות יד תורכית מקרמיקה מצוירת בצבעים מיוחדים, עבודת יד מאוזבקיסטן, מפות, רנרים ומפות לשולחן, כריות ישיבה ולצד זה ריהוט לעיצוב הבית, הגן והמטבח עם ציורים וצבעים מרהיבים שלא תמצאו בשום מקום אחר. עוד תמצאו בחנות –  כסאות וספות ברזל, שולחנות עם יצירות פסיפס (זלג' פאסי), שולחנות ברזל, תאורה עבודת יד- תאורה חלבית, מרוקאית ומבחר גדול של תאורה. בנוסף, מבחר גדול של "ברדים" קומקומים וכוסות וכן מוצרים נוספים ישירות ממרוקו, הודו וטורקיה.

מתכוננים לחינה ורוצים להרגיש כמו במרוקו? במקום ניתן לרכוש גם אוהלים מרוקאים לחינה אסלית.

"מהרגע שהחנות נפתחה אני לא מפסיק לקבל מחמאות על המוצרים. התגובות כוללות: מהמם, מדהים, לא ראינו מוצרים כאלה באף מקום אחר, החנות שלכם צבעה את הקניון ואנשים מאוד מתלהבים. הם ממליצים אחד לשני, אנשים מגיעים אלינו מכל הארץ על מנת לרכוש אצלנו" הוא אומר ומוסיף שמדובר באחת החנויות הבודדות בישראל שמייבאת מוצרים אותנטיים.

בימים אלה לקראת החגים, יוצאים בחנות במבצעים גדולים. ניתן למצוא מתנות לכל כיס, החל מ-9 ₪ שקלים ומעלה, מתנה לגננת, למורה, למטפלת, לסבתא וכמובן מתנות יקרות יותר. "החנות פתוחה לאורך כל השבוע משעה 9:30 ועד 21:30, בימי שישי וערבי חג עד שעה 15:00, וכן במוצאי שבת עד שעה 22:30" מסביר עפיף ומציין שלקראת החג הם עובדים בצוות מתוגבר על מנת לתת מענה לכלל הלקוחות שמגיעים.

קניון ערים כפר סבא- ר'ח כצנלסון 14
טלפון : 09-8893688, נייד : 053-2848155
קישור לדף הפייסבוק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר