פיטר אוניקאצ'י. צילום: ספי מגריזו
פיטר אוניקאצ'י. צילום: ספי מגריזו

כבשה את הפסגה: 1:2 גדול להפועל כפר סבא בקטמון

הירוקים ממשיכים להרשים וחזרו גם מטדי עם 3 נקודות. עמרי שקל ופיטר אוניקאצ'י כבשו, והעלו את ארז בנודיס ושחקניו למקום הראשון בטבלה

פורסם בתאריך: 21.9.18 18:26

השירה והריקודים של הפועל כפר סבא בפינת המגרש בטדי לא השאירו מקום לספק: החבורה של ארז בנודיס טיפסה היום (שישי) למקום הראשון בטבלה עם ניצחון חוץ 1:2 על הפועל קטמון, לה היה זה הפסד בכורה העונה, בעוד שהירוקים עדיין לא ירדו מנוצחים.

המשחק נפתח בקצב מצוין ובדקה ה-14 המגן אמיר בן שמעון המקומי הגביה משמאל כדור מסוכן שהחליק על המשקוף ויצא החוצה. חמש דקות לאחר מכן שגיאה כפולה של שוער קטמון ברק לוי כמעט עלתה למארחת ביוקר, אבל הנגיחה של בנג'מין קוקו נבלמה במשקוף. עד המחצית הגיעו וויליאם אגדה ואריאל הדר להזדמנויות מצוינות. איתמר ישראלי הדף את הבעיטה הראשונה ואילו השנייה הורחקה ברגע האחרון לקרן, 0:0 בהפסקה.

כפר סבא פתחה נפלא את המחצית השנייה וכבשה בדקה ה-49. מהלך קבוצתי מצוין החל ברוחב של קוקו מפינת הרחבה, פיטר אוניקאצ'י הכין לעומרי שקל שהמשיך בבעיטה לפינה, 0:1. עומר פדידה וחיים איצרין יכלו לכבוש שערים נוספים, אבל מי שעשה זאת חמש דקות לסיום היה אוניקצ'י, שניצל טעות בהגנה, פרץ לרחבה וסיים מקרוב, 0:2.

וויליאם אגדה צימק בנגיחה דקה לסיום ופדידה, שהחמיץ במחזור הקודם מהנקודה הלבנה, עשה זאת שוב בתוספת הזמן, אבל רק מתח את הירוקים עוד קצת בדרך לפסגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר