יער קפלן. צילום ישובעם חכמון
יער קפלן. צילום ישובעם חכמון

הפרלמנט של כפר סבא מתלבט: מהם המקומות הכי טובים בעיר לפיקניק?

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איפה בעיר הכי כדאי לפרוס מחצלת?

פורסם בתאריך: 27.9.18 18:54

הלן שי

הלן שי

יש יער קסום וקטן, יער “סודי”, יער קפלן, שקרוב לבית הספר הדמוקרטי. יש בו עצי אקליפטוס עתיקים וירוקים, הוא נמצא במקום גבוה יחסית ופונה לנוף פתוח של שדות ירוקים ומרחבים. שם אני ממליצה לערוך פיקניק. אני לא חושבת שאפשר לעשות שם מנגל כי אין תנאים ואזור ייעודי כמו בפארק העירוני, אבל המקום בהחלט מתאים לפיקניק רומנטי של גבינות ויין ומחצלת, או לפיקניק בטבע עם הילדים עם משחקי קופסה וערסל שניתן לתלות בין שני עצים. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אורי נגר

אורי נגר

התשובה המידית אמורה להיות פיקניק בפארק, אך לדעתי לכפר סבא יש עוד כמה פינות חמד שאפשר ליהנות מהן בפיקניק משפחתי או עם חברים. אחת מהם היא יער קפלן, שנמצא בצדה המזרחי של העיר, במקום שקט וירוק ועם תצפית יפה על הישובים מסביב. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו”ר עמותת כפר סבא הצעירה)

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

אין כמו יער אוסישקין כמקום מועדף לפיקניק בכפר סבא. נכון, אני לא אובייקטיבי ואין פארק או חורשה בכפר סבא שאני מעדיף אותם על פני יער אוסישקין. נולדתי למעשה ביער אוסישקין בתחילת מלחמת העולם השנייה, וכל ילדותי מאז גן הילדים דרך בית הספר אוסישקין והנוער העובד, עברו עלי ביער אוסישקין. ימי ההולדת, אירועים משפחתיים דרך רומנים והיכרויות רומנטיות, שזורים ביער אוסישקין גדושי חוויות בלתי נשכחות. הפארק במזרח כפר סבא ויער קפלן מתגמדים לעומת יער אוסישקין. כאשר עלה הכורת על יער אוסישקין הרגשנו כאילו כורתים אבר חיוני מגופנו. אם איננו שומרים על עברינו – אנחנו פוגעים גם בעתידנו. (דב עילם הוא אמרגן)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

חורשת יער קפלן. ללא ספק המקום הכי מדהים שיש. אם בא לכם קצת להתנתק מהסביבה, מהרעש ומכלי הרכב, ולהרגיש ממש את הטבע, אז זה המקום המושלם. אני פחות אוהב את המקום בגלל זיכרונות לא נעימים. בפיקניק משפחתי בשלהי שנת 1989 הכרתי שם את אשתי. מאז לא חזרתי לשם. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר