דורון טייגר. צילום עזרא לוי
דורון טייגר. צילום עזרא לוי

צומת השרון עם העסקים המקומיים. והפעם: מחדש הבתים דורון טייגר

תושב כפר סבא, דורון טייגר, החליט לפני כשנה לנצל את כישוריו הטכניים ופתח חברה לחידוש ושיפוץ דירות ובתים

פורסם בתאריך: 5.7.17 18:30

מי: דורון טייגר (43) גרוש פלוס שלושה ילדים שמתגוררים איתו, פתח לפני כשנה את העסק שלו "הכל חדש – חידוש ושיפוץ מבנים". "תמיד הייתי טכני", הוא אומר, "היו לי המון תחביבים, כל מה שקשור לידיים. כל העניין הזה של חידוש ושיפוץ זה דבר שאני מאוד מתחבר אליו גם באופן אישי. זה לא רק מקצוע, אני באמת אוהב את זה. אני קם בבוקר עם חיוך".

איך התחיל: "מאחר ויש לי רקע קודם בשיפוצים, חשבתי שכעצמאי אני יכול לתת ערך מוסף לאנשים ולפני כשנה פתחתי את העסק שלי. התחום הזה הוא לא פשוט, בדרך כלל ישנם בעלי מקצוע שלא עומדים בזמנים, לא תמיד נחמדים ולפעמים אפילו עצבניים כי זו עבודה מאוד קשה ומפרכת. אני חושב שיש לי ערך מוסף לתת ללקוח כי אני ממש אוהב את מה שאני עושה".

העסק: "אנחנו מחדשים ללקוחות את כל הדירה או הבית, מא' ועד ת'. כשאני הולך ללקוח זה כמו בליינדייט, אני לא יודע מה הוא רוצה. אני עובד עם מעצב, ללא עלות ללקוח, והוא זה שמלווה את הלקוח בכל הקשור בעיצוב, בדוגמאות, איפה אפשר לחתוך קיר, איפה אפשר לחסוך בעלויות וכדומה. הוא פוקח ללקוח את העיניים כדי שיראה מה אפשר לעשות עם החלל בדירה. אני יותר בעניין הטכני, אני הביצועיסט, אבל אני לא לבד".

חלוקת עבודה: "אני עובד בכל אזור השרון עם אנשי מקצוע שמתמחים כל אחד בתחומו. הם מאוד נחמדים ונותנים שירות מצוין. אנחנו מנסים באמת שהעבודה תהיה הכי יפה, הכי נקייה והכי מקצועית. שומעים עלינו גם מפה לאוזן וזה מה שמביא לנו לקוחות חדשים. חוץ מזה שאני גם פרפקציוניסט".

בשנה הקרובה: "אני לא מחפש לצמוח יותר מדי. אני שואף ללמוד הכי טוב את מה שאני עושה ולהיות הכי מקצועי שאפשר, גם על חשבון עבודות אחרות".

בעוד עשר שנים: "כן, אני מצפה לגדול, מצפה לקבל עבודות גדולות יותר כמו בנייה של מבנים חדשים לגמרי, שלדים, עבודות יותר מאסיביות".

אם לא שיפוץ וחידוש מבנים: "אלקטרוניקה או מכונאות".

עצמאי או שכיר: "לשכיר תמיד יש את השקט שלו, פחות דאגות, תמיד מגיעה משכורת בזמן. לעצמאי יש יותר דאגות, לדאוג לשלם משכורות, תשלומים לבעלי המקצוע וכו'. אבל לי כיף יותר בתור עצמאי, אני מאוד יצירתי ובתור שכיר לא הייתה לי אפשרות ליצירתיות".

הכי כיף: "שלקוח מרוצה והעבודה יוצאת יפה יותר אפילו ממה שהוא ציפה. שהעבודה ממש מתלבשת כמו כפפה ליד, כי ברגע שטוב ללקוח טוב לי".
הכי קשה: "אין קשה, אותי לימדו שקשה יש רק בלחם".

טיפ לעצמאי המתחיל: "להיות הכי אמיתי עם הלקוח, לא לעגל פינות ולעשות את העבודה כאילו זה הבית שלך".

איך העירייה יכולה לסייע: "תמיד להוריד מיסים זה טוב, ולעשות ערבים משותפים לבעלי עסקים ותושבי העיר. שיתופי פעולה, ירידים, הפנינגים".

מה אתה הכי אוהב בכפר סבא: "את החנויות, יש פה חנויות פנטסטיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר