מודעות בחירות בכפר סבא. צילום אריה אברמזון
מודעות בחירות בכפר סבא. צילום אריה אברמזון

"המתמודדים חוששים מהתלקחות שיכולה לחזור אליהם כמו בומרנג, ונמנעים משליפת ציפורניים"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם מערכת הבחירות בעיר מתנהלת עד עתה בצורה מכובדת והוגנת?

פורסם בתאריך: 21.10.18 09:53

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

מערכת הבחירות המקומית בכפר סבא מתנהלת עד היום בצורה הוגנת ומכובדת. מערכת הבחירות התעוררה במקצת לפני ימים אחדים והיינו עדים לניצוצות, שעד מהרה נעלמו. מתמודדים חוששים מהתלקחות שיכולה לחזור אליהם כמו בומרנג, ולפיכך נמנעים משליפת ציפורניים ושומרים על אווירה סבירה. ציבור הבוחרים בכפר סבא הוא תרבותי בדרך כלל, ומתנהל על מי מנוחות. המתמודדים בכפר סבא לא נמנעו מהשתתפות בפאנלים שבהם השתתפו כל המתמודדים, הבולט מבין הפאנלים זה שהתקיים בפורום מאג'די, ושהתאפיין בדיונים איכותיים, בהקשבה נאותה ובמעורבות הקהל. יש להביע תקוה שכפר סבא תבחר את המועמד הראוי לראשות העירייה, ויחד עם צוות איכותי יובילו את כפר סבא לשגשוג והצלחה. (דב עילם הוא אמרגן)

 

אורי נגר

אורי נגר

בגדול, מערכת הבחירות עד היום מתנהלת בצורה טובה יחסית, עם דגש על יחסית. יש מעט דיסאינפורמציה ממטה אחד על השני, אבל עדיין בגבול הטעם הטוב. המתמודדים חייבים לזכור שביום שאחרי הם, או רובם, יצטרכו לשבת ביחד ולעבוד לטובת הציבור ששלח אותם למועצת העיר. הם צריכים לזכור שהם נבחרו לשרת את הציבור ולעבוד בשיפור חייו של כל תושב בעיר, מכל מגזר ומכל שכונה. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

הלן שי

הלן שי

ככל הידוע לי, מערכת הבחירות בעיר מתנהלת בצורה דמוקרטית ומכובדת. נקווה שכל המתמודדים ימשיכו בדרך זו בלי עימותים ובלי התלהמות, וישמרו על מערכת בחירות דמוקרטית והוגנת עד לתוצאות. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

שלי פורפר רוזן

שלי פורפר רוזן

"אני לא יכולה להכליל, אבל גם לא יכולה להפנות אצבע מאשימה כי אני לא יודעת תמיד את כל העובדות. אבל אני בהחלט יכולה להגיד שלא כולם מנהלים את הבחירות באופן הוגן והגון לטעמי. אספר לכם היום על החלטה שלי ושל "הכנופיה הסודית" של חברותי לעיר. החלטנו פה אחד, כבר די ממזמן, שלא נצביע עבור מי שמשתמשים בכלל לפיו "בבחירות הכל מותר". הכלל הזה חל מבחינתנו  גם כלפי חברי הרשימה וכלפי פעילים ותומכים מאחורי הקלעים ובפרונט. אני והשאר לא רוצות שייצג אותנו מישהו או מישהי שמשתמשים בדברים שפלים כדי לנצח. מי יודע מה הם יעשו כשיהיו הנציגים הנבחרים של עירנו, ושם כידוע לא הכל שחור או לבן. יש גם הרבה אפור וקל מאד ללכת לאיבוד. (שלי פורפר רוזן היא יועצת זוגית וסקסולוגית בהסמכה, ומנהלת שותפה בקבוצת מאמות בכפר-סבא)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

אמנם מערכת הבחירות היא אולי הכי מעניינת שהייתה עד היום בכפר סבא, עם שבעה מתמודדים לראשות העיר, אבל עד עכשיו לא קרו מקרים חריגים. יש קצת התלהמות ברשת, אבל זה בגדר הנורמלי וטבעי ביותר. ככל שנתקדם לעבר יום הבחירות האווירה בשטח תתחמם, כמו בכל מערכת בחירות. הצפי שלי אגב הוא שאף רשימה לא תקבל יותר משלושה מנדטים, וששני המתמודדים שיעלו לסיבוב השני יעקפו בקולות ספורים את המתמודד השלישי. הכל פתוח, מעניין ומרתק. ראש העירייה לשעבר פרש והותיר את כס המלוכה ריק. אני מקווה מאוד שיבחרו המתמודד/ת הראויים ביותר. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר