עומרי שקל. צילום: ירדי עואמי
עומרי שקל. צילום: ירדי עואמי

עמרי שקל בספק לנצרת עילית, ששונקר וגטהון ייעדרו בהפועל כפר סבא

הירוקים ירצו לחזור לנצח מול הקבוצה של ירון הוכנבוים. בנודיס: "בגלל שניצחנו חמישה משחקים ברצף אז אחרי הפסד ותיקו אנחנו במומנטום לא טוב? מי שמתרגש מזה לא מכיר את הליגה"

פורסם בתאריך: 19.10.18 12:09

אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל כפר סבא תפגוש ביום שני את הפועל נצרת עילית בחוץ, שניצחון שלה יעלה אותה למקום השני על חשבון היורקים. למשחק החשוב בשני יגיע ארז בנודיס ללא תומר ששונקר וטריקו גטהון הפצועים, כשגם עמרי שקל בספק גדול למשחק, אך ייעשו ניסיונות להכשירו עד שני בעקבות המצוקה בקישור.

"אנחנו באים כדי לתת את ה-100% שלנו ולנצח, לא נכנסו למרה שחורה בגלל שני משחקים", מבטיח בנודיס. "אנחנו מגיעים רגועים ובאים לעשות את העבודה. נתאבד על המגרש כדי לשחק טוב ולגרום לקהל שלנו ליהנות ולמחוא לנו כפיים. אנחנו באותו מצב שהיינו לפני חודש מבחינת היכולת. אנחנו עדיין מתחברים ונהיה טובים יותר. בגלל שניצחנו חמישה משחקים ברצף אז אחרי הפסד ותיקו אנחנו במומנטום לא טוב? מי שמתרגש מזה לא מכיר את הליגה הזו בכלל. יש המון תהפוכות וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. מי שחושב שהוא יותר טוב ושהוא יכול לנצח בקלות כל משחק טועה ומפסיד בגלל זה".

עוד הוסיף המאמן: "כשניצחנו את הפועל קטמון בטדי לא יצאתי מגדרי וחשבתי שאנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ ועכשיו אחרי ההפסד והתיקו אני לא חושב שאנחנו לא טובים. גם קטמון יצאו בשן ועין ממרמורק. על הנייר זה משחק שהם צריכים לנצח בקלות, והם התקשו שם מאוד והצליחו לחלץ תיקו אחרי שכבר היו בפיגור של שני שערים. זו הליגה, מי שלא מבין את זה הוא בבעיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר