זו ארץ זו בע"מ
זו ארץ זו בע"מ

מצביעים בזנב: רשת חנויות לחיות מחמד זו ארץ ZOO

רשת חנויות חיות 'זו ארץ ZOO' מחזיקה כ-20 חנויות בפריסה ארצית ואתר אינטרנט לרכישות אונליין, בהם תמצאו את הציוד והמזון המתקדמים והאיכותיים ביותר לחיות המחמד שלכם

פורסם בתאריך: 21.10.18 10:10

אם אתם בעלים גאים של חיית מחמד וטרם הכרתם את רשת החנויות לחיות מחמד 'זו ארץ ZOO', זה בהחלט הזמן להכיר.
הרשת המובילה מפעילה 20 חנויות באזור המרכז והשרון, וכן אתר אינטרנט להזמנת מוצרים באונליין. זו ארץ זו משווקת מגוון רחב של מוצרים ובהם מזון לכלבים, מזון לחתולים, ציוד ואביזרים לחיות מחמד, וכל הנדרש לחיות המחמד שלכם, לצד הקפדה על חוויית שירות מקצועית ומתקדמת ומגוון מבצעים.

רשת 'זו ארץ ZOO' בבעלותו של ליאור שטיינדם פועלת מזה 20 שנה אולם החלה כחנות חיות שכונתית בכפר מל"ל יחס אישי ללקוחות יחד עם שירות מקצועי וניהול נכון הצליחו להביא את הרשת להישגים מרשימים. "הצלחנו למנף ביעילות את החוזקות; התחרותיות והייחודיות שלנו ולצמוח שנה אחר שנה", מסביר שטיינדם, בין אם זה גישה למותגים ומוצרים שלא תמצאו בכל חנות, או היכולת לספק רמת שירות לקוחות שלא ניתן לקבל בחנויות שהן מבוססות אינטרנט. יש לנו מוכרים מקצועיים שעוברים הכשרות מקיפות וצוברים ידע משמעותי על מגוון המוצרים הנמכרים, לצד מחירים תחרותיים והטבות כגון משלוחים חינם (מעל 100 שקלים).
ברשת ישנן חנויות קטנות ושכונתיות המעניקות יחס אישי ומשפחתי, וכן חנויות גדולות המספקות חויית קנייה מרשימה ומהנה עבור כל המשפחה, כמו בפ"ת ובנס ציונה. בחנויות הגדולות ניתן להתרשם ממגוון מבחר ענק של מוצרים לחיות הבית וכן תצוגת דגים מרהיבה.

זו ארץ זו בע"מ

זו ארץ זו בע"מ

מה תמצאו בחנויות?

בחנויות 'זו ארץ ZOO' תמצאו את כל סוגי הציוד והמזון לכלבים, לחתולים, לדגים, לציפורים ולמכרסמים כמו גם מוצרים משלימים לטיפוח, אילוף ונסיעה.
מוצע מגוון רחב של מזון לכלבים, מזון רפואי לכלבים, חטיפים לכלבים, צעצועים, רצועות וקולרים לכלבים, מלונות לכלבים, מיטות לכלב, כלוב אילוף, גדר תיחום, כלוב נסיעה, חומרי הדברה – אמפולות ותרסיסים נגד פרעושים וקרציות ועוד.
בנוסף, מגוון רחב של מזון לחתולים, מזון רפואי לחתולים, צעצועים לחתולים, שירותים לחתול, מתקני גרוד לחתול, מוצרי הדברה אמפולות ותרסיסים נגד פרעושים וקרציות, ועוד מוצרים רבים.
לקראת החורף אנו מביאים מבחר בגדים ואביזרים לכלבים וחתולים, מלונות ומיטות מעוצבות. בנוסף לקוחות רבים אוהבים להוסיף מוצרים משלימים כגון משחקים וכלי אוכל לחיות; פטנטים ומוצרים חדשים וייחודיים שיש רק ברשת. כל המוצרים באיכות גבוהה מגוון מאוד רחב מהחברות המובילות האיכותיים ביותר. יש לנו גם אתר אינטרנט מכירתי, דרכו ניתן לרכוש מוצרים ולקבלם עד הבית. המשלוחים חינם (בקניה מעל 100 ₪).

מה מאפיין את רשת 'זו ארץ ZOO' ומבדיל אותה ממתחרים?

"בזו ארץ ZOO פועל צוות מקצועי ואדיב, שישמח תמיד לתת לכם שירות, לייעץ, להמליץ ולעזור לכם להגיע עם הדברים לאוטו. בנוסף, אנו מעסיקים מספר רב של שליחים, כולם אדיבים ומקצועיים, שישמחו לספק לכם את המשלוח עד לפתח ביתכם". אומר ליאור שטיינדם, בעלי הרשת.

"כדי לספק פתרונות נוספים לבעלי הכלבים, בחלק מהסניפים הקמנו מספרות לכלבים, בהן סַפּרים וספריות מנוסים הפועלים בסניפים שלנו בכפר מל"ל, רעננה, כפר סבא, שוהם ופתח תקווה. כל המספרות מקצועיות, נקיות, תקניות, עדכניות ומפנקות. אופציה נוספת היא להזמין אמבטיה ותספורת לכלב עד הבית – מספרת כלבים ניידת המגיעה עד אליכם.
אהבת חיות היא העומדת במרכז ומנחה אותנו ברשת וכן אמינות ומקצועיות שהם מבחינתנו החשובים ביותר. האמינות והשירות ללקוח כדי שיקבל חוויה חיובית, חרוטים על דגלנו.
המוכרים בכל הרשת מקבלים הכשרה מקצועית לכלל המוצרים, ידע נרחב על בעלי חיים, רגישויות שונות למזון, אלרגיות והתאמת המזון הנכון והמתאים לחיית המחמד ע"פ צרכיה. המוכרים ממליצים על מזונות שונים בהתאם לגודל, סוג והעדפות חיית המחמד".

ואתם גם תורמים לקהילה?

"אכן. אנו תורמים באופן קבוע לעמותות שפועלות למען בעלי חיים ומסייעים בחבילות אימוץ לכלבים. לדוגמא SOS חיות, "כפר סבא אוהבת חיות" ועמותות נוספות. בנוסף, ברשת מועסקים עובדים בעלי צרכים מיוחדים כחלק מהרצון שלנו לשתף במעגל העבודה גם אנשים עם מוגבלות או צרכים מיוחדים ולספק עבורם הזדמנות להשתלב בחברה.

קישור לאתר

טלפון: 09-7418471

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר