ג'ניה ברקמן. צילום: ירדי עואמי
ג'ניה ברקמן. צילום: ירדי עואמי

ברקמן זועם: "להגיד שאני מוכר משחקים זו אמירה שיכולה להרוס קריירה"

אחרי טעות נוספת שלו שהובילה להפסד בראשל"צ, ג'ניה ברקמן מודע לכושר הלא טוב בו הוא נמצא אך זועם על הביקורות שהוא סופג מאוהדי הפועל כפר סבא ברשתות החברתיות: "ברגעים כאלה צריך להביא לידי ביטוי את החיבור בין הקבוצה לאוהדים ולא ישר להתלכלך". בשני דגו, בלום והפועל פתח תקוה מגיעים לכפר סבא

פורסם בתאריך: 7.11.18 17:18

השבוע החיובי של הפועל כפר סבא התחלף באווירה עגומה עם הפסד חוץ 1:0 להפועל ראשון לציון – הפסד שני בלבד העונה לחבורה של ארז בנודיס – שאפשר לקטמון לפתוח פער של חמש נקודות בפסגת הטבלה הלאומית והוריד את הירוקים למקום השלישי, אחרי ניצחונה של הפועל אשקלון. "היה משחק חלש שלנו. לא היינו טובים וכמעט כל הקבוצה פשוט לא הופיעה להתמודדות", הודו בכפר סבא. "יש גם משחקים כאלה". מי שספג את מירה הביקורות הוא הבלם הוותיק ג'ניה ברקמן, שלא נמצא בתקופה טובה לאחרונה וטעות שלו הובילה לשער הניצחון של גיל יצחק.

יתרה מזאת, בפורומים השונים ברשתות החברתיות ספג ברקמן לא מעט הערות פוגעות מיושבי היציע, דוגמת טענות על כך שבכל משחק הוא "מחלק מתנות" ועושה לפחות טעות או שתיים שמסתיימות בשער חובה. הגדילו לעשות אוהדים שביקרו את הפוסטים האופטימיים שמעלה ברקמן בפייסבוק והעלו את האפשרות שהבלם "מוכר" את משחקי קבוצתם.

"הפס לעומק לא היה כזה חזק, רציתי לעצור אותו אבל דרכתי על הכדור והחלקתי", שחזר ברקמן את הטעות במשחק האחרון. "לכל שחקן יש את התקופות האלה. לא צריך להתרגש מזה יותר מדי אלא פשוט לתקן את הטעויות. לטוב ולרע, תמיד לאנשים יהיה מה להגיד. כשאתה בתקופה לא טובה וכותב פוסט, יגידו שאתה מתעסק יותר מדי בפוסטים, אבל כשאתה בתקופה טובה כולם מבסוטים ומפרגנים. מצד שני, יש ביקורת ויש ביקורת. לבוא ולהגיד שאני מוכר משחקים זו אמירה מאוד קשה שיכולה להרוס קריירה של שחקן וזה משהו שאני יכול גם ללכת איתו לתביעה מול אותם אוהדים".

"עם זאת, אני לוקח דברים בצורה חיובית ודווקא ברגעים פחות טובים צריך להביא לידי ביטוי את החיבור בין הקבוצה לאוהדים ולא ישר להתלכלך", הוסיף הבלם. "הרי לא נישאר במצב הזה ונחזור לעצמנו. מה אז? כולם יהיו מבסוטים פתאום? בסופו של דבר אלה אוהדים ולגיטימי שהם ישחררו אמוציות על שחקן כזה או אחר. אני בתקופה לא טובה ולאחרונה מכל טעות שלי יוצא מצב שאנחנו סופגים שער אז כרגע זה אני. אני מעדיף לקבל ביקורות מאשר מחמאות. ברגע ששחקן מקבל יותר מדי מחמאות הוא נהיה רך וזה מחליש אותו".

לצד הביקורות והאכזבה, חשוב לזכור שכפר סבא נהנית מפתיחת עונה מצוינת, דבר שממש לא מובן מאליו לאור מאבק ההישרדות הקשוח מול עירוני טבריה בסיום העונה שעברה. "אף אחד לא ידע לאן כפר סבא תמשיך אחרי העונה שעברה, איך היא תפתח את העונה הנוכחית ומי יהיו השחקנים", מוסיף ברקמן. "הרי יותר מ-90% מהשחקנים חדשים, אבל יש אוהדים שעדיין נשענים על השנה שעברה. הם צריכים לשחרר את זה ולהתרכז בהווה".

רגע לפני היציאה לפגרת השזרוע, תארח כפר סבא בשני (לויטה, 19:45) את הפועל פתח תקוה. מפגש פיקנטי צפוי בין המאמן האורח מסאי דגו לקבוצתו לשעבר, בה סיים בטונים צורמים לאחר עימות עם הבעלים יצחק שום ופוטר מיד לאחר שהוביל את כפר סבא לרבע גמר גביע המדינה. עוד אחד שיש לו הרבה יותר מפינה חמה בלב לכפר סבא הוא הסמנכ"ל לשעבר גיא בלום, כיום מנכ"ל הפועל פתח תקוה.

תומר ששונקר הפצוע בכף רגלו ימשיך להיעדר ואילו עומרי שקל, שסובל מדלקת בשרירי הבטן ולא נכלל בסגל מול ראשל"צ, בספק להתמודדות. "פתח תקוה קבוצה טובה ולא פראיירית. היא בתחתית רק בגלל המינוס של תחילת העונה וצפוי משחק קשה", אמרו בכפר סבא. "על הנייר זה דבר אחד, אבל המציאות שונה לגמרי ובליגה הזו הכל יכול להיות", סיכם ברקמן. "כמובן שאנחנו מגיעים לכל משחק על מנת לנצח. אנחנו צריכים לזכות בחזרה בנקודות שאיבדנו ובנוסף להחזיר לעצמנו את כוח ההרתעה מתחילת השנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר