השחקנים בסיום המשחק
השחקנים בסיום המשחק

הפועל כפר סבא חזרה למקום השני אחרי 1:2 על הפועל פתח תקוה

הירוקים נקלעו לפיגור על סף המחצית הראשונה, אך אוניקאצ'י ואיצרין (שער ובישול) הפכו, וסידרו שלוש נקודות יקרות שלא בטוח שכפר סבא הייתה ראויה להן

פורסם בתאריך: 12.11.18 22:21

הפועל כפר סבא שבה הערב (שני) למקום השני בטבלת הליגה הלאומית כשגברה 1:2 על האחרונה הפועל פתח תקוה ומאמנה מסאי דגו, שסיים בטונים צורמים את הקדנציה שלו במועדון בעונה שעברה. שחקניו של ארז בנודיס הציגו מחצית ראשונה חלשה שרק בנס הסתיימה בפיגור של שער אחד בלבד, אבל היו חדים יותר בחצי השני וניצלו את חולשת ההגנה האורחת כדי לעקוץ פעמיים ולהשלים מהפך.

עמית יברבאום, בנו בן ה-17 של מוטי, ערך הופעת בכורה בליגה כשנכנס כמחליף בדקה ה-27 במקומו של טריקו גטהון שנפצע והתפתל מכאבים. כפר סבא ספגה בשניות הסיום של תוספת הזמן של המחצית הראשונה כשדניאל שוורצבוים סובב לרשת היישר מנקודת הקרן, 0:1 להפועל פתח תקוה בהפסקה.

במחצית השנייה שלח בנודיס למגרש את גל פורת ואלמוג אוחיון ששדרגו את משחקה של כפר סבא. מעל כולם בלט המגן חיים איצרין, אקס פתח תקוה, שבישל בדקה ה-56 את שער השוויון כשהגביה מדויק לראשו של פיטר אוניקאצ'י והחלוץ הניגרי נגח פנימה, 1:1. 11 דקות מאוחר יותר הושלם המהפך כשאיצרין עלה ראשון לכדור קרן ונגח כדור לא חזק, אותו השמיט שוער פתח תקוה דודי אלון לשערו, 1:2 לכפר סבא, מהפך ששווה כאמור חזרה למקום השני שמוביל לליגת העל לפני הפגרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר