מכון Feet אורתופדיה בהוד השרון. קרדיט: עמוס צילום, פוטו ספורט
מכון Feet אורתופדיה בהוד השרון. קרדיט: עמוס צילום, פוטו ספורט

מצביעים ברגליים: מכון Feet אורתופדיה בהוד השרון המוביל בישראל בתחום הפתרונות האורתופדיים

מכון Feet אורתופדיה בהוד השרון מתמחה בהתאמת כל סוגי המדרסים, נעליים בריאותיות, וכל סוגי האביזרים האורתופדיים לסובלים מבעיות אורתופדיות שונות להשגת איכות חיים מקסימלית

פורסם בתאריך: 29.11.18 14:52

פעילויות יומיומיות רגילות כגון הליכה, קניות, ביצוע מטלות, עבודה ואפילו עיסוק בתחביבים שונים עשויות להיות מלוות בכאבים בלתי נסבלים בגב, בברכיים וברגליים, עבור אנשים הסובלים מבעיות אורתופדיות וממחלות שונות.
אנשים רבים לעתים בוחרים להימנע מפעילויות שבשגרה, ומעבר לכך, גם מחוויות מהנות כגון נסיעות לחו"ל וסיורים ברחבי הארץ בשל החשש שההליכה תהיה פשוט בלתי נסבלת, וסובלים מכאבים שפוגעים באיכות חייהם.
כיום, עבור מרבית הבעיות, הפתרונות הם ממש בהישג יד, כך שאין צורך שאדם יסבול מכאבים או יוותר על פעילויות שונות בשל החשש מההשלכות.

במקרים של בעיות אורתופדיות: כאבי גב, כאבי ברכיים, כאבים בכפות הרגליים, דורבן וכו'. במקרים של מחלות כרוניות אשר משפיעות על זרימת הדם לכפות הרגליים, כגון מחלת הסוכרת, ישנה חשיבות רבה בבחירת מדרסים נכונים ונעליים ייעודיות המדויקות היא עניין קריטי. במקרים אלו, מומלץ להיוועץ עם מומחים בתחומם שיוכלו לאבחן, להגדיר את הבעיה הספציפית, ולהתאים את הפתרון המדויק והטוב ביותר, עבור כל אחד.

אחד המכונים המובילים בתחום הפתרונות האורתופדיים בהתאמה אישית, הוא מכון Feet אורתופדיה בהוד השרון. מכון וותיק הפועל מזה 14 שנה וצבר מומחיות וניסיון בלתי תחרותיים, בתחום הפתרונות לבעיות גב, ברכיים ורגליים. מדובר במכון היחידי בהוד השרון המורשה מטעם כל קופות החולים: כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית, וכן מורשים בלעדיים מטעם משרד הביטחון ומשרד הבריאות. החנות מעוצבת בטוב טעם, בקווים נקיים אך חמימים, ומייצרת אווירה משפחתית ואוהדת לכל לקוח שנכנס.

את החנות מנהלת עלינה פרי, נטורופתית במקצועה, במומחיות ובאהבה רבה לתחום, לצד ניסיון וותק של שנים רבות.
"השקפת העולם שלנו בחנות היא, כי הגוף מרפא את עצמו ואנו מספקים לו את הסיוע כדי שיוכל לתפקד באופן מיטבי". עלינה אומרת.

בחנות מסופקים מדרסים המיוצרים בהתאמה אישית לכף רגלו של החולה, פועלים לחלוקת העומסים בכפות הרגליים, ומביאים לשיפור ניכר וברוב המקרים להעלמה מוחלטת של הבעיה שבעקבותיה הלקוח פנה.

חנות Feet. קרדיט: עמוס צילום, פוטו ספורט

חנות Feet. קרדיט: עמוס צילום, פוטו ספורט

מי הם הסובלים העיקריים מבעיות אורתופדיות ומכאבים?

"כיום, הכאבים והבעיות האורתופדיות בברכיים, בגב, בכפות הרגליים, בעיות כגון דורבן בכף הרגל וכו', אינם נחלתם של אנשים בגיל השלישי בלבד. ישנם גם צעירים רבים, חיילים, ספורטאים, ואפילו ילדים שסובלים מכאבים ובעיות שונות. חולי סוכרת רבים מגיעים לחנות בשל הידע והמומחיות של הצוות בהתאמת הפתרונות האפקטיביים והטובים ביותר להשגת תוצאות מושלמות בהפחתת ופיזור הלחצים בכפות הרגליים, כגון מדרסים מיוחדים ונעליים מיוחדות לסוכרתיים".

אילו פתרונות את מציעה עבורם?

"בחנות מוצעים פתרונות רבים המותאמים ללקוח לאחר תשאול מקיף ואבחון הבעיה המדויקת, ע"י מכשיר מגרמניה שממפה את רמת הלחצים בכפות הרגליים בעמידה ובהליכה ולאחר מכן, אנחנו מתאימים מדרסים כשיש מגוון רב של חומרים מהם הם עשויים. המדרסים עשויים מהחומרים החדשים ביותר וחלקם מיובאים מגרמניה, איכות המדרסים בחנות היא מטובות בישראל ולקוחות רבים אשר נחלו אכזבה במקומות אחרים, פונים אלינו בשל המוניטין והמומחיות שצברנו בתחום.

בהיותי נטורופתית, אני משלבת את הפתרונות המכניים: מדרסים, אביזרים, נעלי בריאות, יחד עם רפואה משלימה – כמובן, לאלו המעוניינים בכך. אני מכינה עבורם תכנית הבראה מקיפה הכוללת אבחון וייעוץ נטורופתי לטיפול בכאבים, לריפוי בעיות סוכרת, להורדת לחץ דם, ובאופן כללי לשיפור הבריאות ואיכות החיים.

מי הם לקוחות החנות?

"הלקוחות מגיעים מכל רחבי הארץ ולא רק מאזור השרון. המוטו שלנו הוא שכל לקוח ייצא מהחנות מרוצה ועם פתרון מיטבי עבורו שיספק לו איכות חיים טובה ומקסימלית. מבחינתי, הלקוחות הם שגרירי המותג, הם אלו שימליצו עלינו אח"כ לחבריהם ומאחר ואנו מספקים את השירות הטוב ביותר שאפשר, אנחנו לא נעזרים כמעט בפרסום, כיון שהלקוחות עצמם מפרסמים אותנו".

מהם המוצרים המובילים בחנות Feet?

"אנחנו יבואנים של שתי חברות של נעליים בריאותיות פיזיולוגיות מובילות. נעליstretch walker המשווקות אצלנו, נחשבות לנעלי ההליכה הטובות בעולם. הן מיוצרות ע"י חברה הולנדית ומבוססות על טכנולוגיה יפנית, כאשר באמצעותן משקל הגוף עומד על מרכז הקשת (מרכז כף הרגל) ולכן הן תורמות משמעותית להפחתת הלחץ בעקבים ובקדמת הרגל. אלו נעליים אשר משפיעות על כל השלד, משחררות את הלחץ מהעקבים ומהחלק הקדמי של כף הרגל וההשפעה שלהן באה לידי ביטוי בכך שמפחיתה באופן דרסטי את כאבי הגב וכאבי הברכיים וברוב המקרים מעלימות אותם לחלוטין. הנעל מעולה גם עבור אנשים הסובלים מדורבן בכף הרגל וגם עבור אנשים שסובלים מדלקות בחלק הקדמי של כף הרגל, כיוון שהן פועלות להגברת זרימת הדם ברגליים. הן גם פועלות לשיפור היציבה אצל אנשים שהולכים כפופים וגורמות להם להתיישר וללכת זקוף יותר, ובנוסף, מקלות על בעיות כמו דורבן, מורטון, הלוס ולגוס וכד'.

הנעליים הללו נבחרו בשנים האחרונות בעקביות לנעלי ההליכה הטובות בעולם. יש להן קהל לקוחות גדול מאוד שמגיע אלינו מכל הארץ, כיוון שברגע שאנשים מתחילים ללכת איתן הם שוכחים שהם סבלו מכאבים כלשהם, ומגיעים לרכוש נעליים נוספות.

המותג השני שאנו מייבאים – נעלי MBT: נעליים מחטבות בעיצובים אופנתיים, אשר שתורמות לשיפור היציבה, לחיזוק וחיטוב פלג הגוף התחתון ומסייעות במלחמה בצלוליטיס. עבור הסובלים מבעיות אורתופדיות כגון כאבי גב, כאבי ברכיים דורבן וכו', הנעליים מהוות פתרון אידאלי. הן מיוצרות בטכנולוגיה השוויצרית, על פי העקרונות של שבט המסאיי שחבריו הולכים יחפים. כך, הנעליים מיוצרות בצורת נדנדה, כך שהגוף פועל כל הזמן לייצב את עצמו ואז הוא למעשה מפעיל שרירים אשר באופן רגל אינם מופעלים. גם לנעל הזו יש קהל לקוחות עצום והיא הופכת להיות טרנד חזק מאוד בישראל, בעקבות הבאז שיצרה בארה"ב. בחנות אנו מחזיקים במבחר כגול מאוד של הנעליים הללו המותאמים גם לעוסקים בספורט, במבחר דגמים, צבעים ומידות לנשים ולגברים.

הנעליים הבריאותיות מיועדות כמובן גם לחולי סכרת, ובנוסף, בחנות יש מגוון רחב של נעליים אורתופדיות של מיטב החברות כגון: דר פלקס, איזי ספיריט, ועוד".

כתובת החנות: דרך רמתיים 50, הוד השרון
קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק
טלפון: 09-7601320

לקוחות במכון Feet. קרדיט: עמוס צילום, פוטו ספורט

לקוחות במכון Feet. קרדיט: עמוס צילום, פוטו ספורט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר