טריקו גטהון. צילום: עזרא לוי
טריקו גטהון. צילום: עזרא לוי

גטהון, ששונקר ועזריה ייעדרו גם מול נצרת, שקל עשוי לשוב לסגל של הפועל כפר סבא

הירוקים יקוו להשיג ניצחון שלישי ברציפות, כאשר גם לב כהן בספק. קבוצת הנוער של המועדון רשמה ניצחון שלישי ברציפות בליגה, ועברה את כפר קנא בגביע המדינה

פורסם בתאריך: 5.12.18 18:13

ביום שישי (15:00, עילוט) תנסה הפועל כפר סבא לרשום ניצחון שלישי ברציפות, כשתתארח אצל מכבי אחי נצרת החבולה, שמגיעה אחרי התפטרותו של המאמן נג'ואן גרייב. תומר ששונקר, טריקו גטהון ודן עזריה ימשיכו להיעדר גם מול הקבוצה המדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 13 נקודות ושסובלת מהגנה מחוררת שספגה עד כה לא פחות מ-20 שערי חובה.

בנוסף, מי שבספק להתמודדות הוא הקשר לב כהן, שנכנס כמחליף מול עכו ונפגע בצורה לא פשוטה בהתנגשות ראשים עם שחקן יריב בתוספת הזמן. לאחר חשש לזעזוע מוח קל, נשלח בתום המשחק כהן לסדרת בדיקות מקיפות בבית החולים בנהריה ולאחר שיצאו תקינות שוחרר לביתו והצטווה לנוח עד יום שלישי. בתחילת השבוע עוד סבל כהן מסחרחורות ובכפר סבא קיוו שירגיש טוב ויוכל לחזור בהדרגה לאימונים. הקשר עומרי שקל, שחזר מפציעה, לא שולב בסופו של דבר לאחר שבקבוצה העדיפו לשלב שחקנים כשירים לחלוטין. שקל צפוי היה להגביר קצב באימוני השבוע במטרה ליטול חלק במשחק הקרוב.

לקראת משחק החוץ מול אחי נצרת מהתחתית הזהיר הבלם ג'ניה ברקמן משאננות: "כל מחזור ומחזור מוכיח שאין שום משחק בטוח בליגה הזו ובטח שלא משחק קל שאפשר להגיד לפניו בוודאות שאנחנו מנצחים. זה אולי נראה ככה על הנייר אבל רחוק מהמציאות. כל קבוצה, גם אם היא בתחתית, יכולה לנצח את הקבוצות בצמרת. האווירה אצלנו תמיד הייתה רגועה וטובה, לא נכנסנו ללחץ גם בתקופות שפחות הלך ואיבדנו נקודות, ובטח שזה נמשך עכשיו כשאנחנו משחקים ונראים טוב".

קבוצת הנוער של המועדון ממשיכה להיראות מצוין תחת המאמן החדש רפי יצחקי וזכתה בניצחון שלישי ברציפות בליגה, כשהביסה 0:5 בביתה את הפועל הוד השרון. איתי בן שמואל כבש צמד במחצית הראשונה, ויקטור בן חיון חיקה אותו בשנייה ובתווך נכבש שער נוסף מרגלי השחקן בעל השם המחייב טימטוני סימון בלייס. עמית יברבאום, שהצטיין בניצחון הבוגרים פחות מ-24 שעות קודם לכן, נכנס כמחליף בדקה ה-68. ביום רביעי הגיעה חותמת נוספת לתקופה הטובה בה נמצאת הקבוצה, כשגברה 1:2 על כפר קנא בגביע, בזכות צמד של בלייס.

בלייס חוגג. צילום: ירדי עואמי

בלייס חוגג. צילום: ירדי עואמי

"הקבוצה מאוד צעירה, רוב השחקנים הם שנה ראשונה בנוער שרעבים מאוד להצליח ואני נהנה לעבוד איתם", אמר יצחקי, שהחליף בתפקיד את גיא רוזנצוויג. "אני לא מסתכל על הטבלה ורוצה לחיות בבועה ולהתעסק רק בקבוצה שלי, כי אם נבזבז אפילו אחוז אחד של אנרגיה בלהסתכל על אחרים, שום דבר טוב לא יצמח אצלנו". בתום עשרה מחזורים מדורגת כפר סבא שישית בליגה הלאומית מחוז צפון עם 17 נקודות. בשבת תשוב הקבוצה לליגה ותשחק בחוץ מול מ.ס צעירי טייבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר