בן יהודה פינת תל חי. צילום עיריית כפר סבא
בן יהודה פינת תל חי. צילום עיריית כפר סבא

סיכום הסערה: 300 פניות למוקד, הצפות בקפלן ובבן יהודה, נחלים בשכונת האוניברסיטה

צוותים של העירייה עבדו בסוף השבוע בכוחות מתוגברים. העבודות לתיקון הנזקים אמורות להמשך בימים הקרובים. סער: "כבר בשבוע הקרוב נקיים הערכות מצב והפקת לקחים"

פורסם בתאריך: 7.12.18 22:17

צוותים של עיריית כפר סבא טיפלו במהלך סוף השבוע הסוער בכ-300 פניות של תושבים על הצפות, בורות בכביש, קולטנים סתומים, סחף בוץ, פינוי מפגעים מהכביש, רמזורים לא תקינים והצפות בבתים פרטיים. במהלך סוף השבוע חילצו כבאים ומתנדבי איחוד הצלה אנשים שנתקעו בשלוליות ברחובות מבצע יהונתן ובצומת עלייה. צוותים של העירייה סייעו לתושבים ברחוב טשרניחובסקי וברחוב המלכים לגרוף מים מבתים פרטיים. גורמי הרווחה סייעו לפנות זוג קשישים שביתם ברחוב טשרניחובסקי הוצף יחד עם כלבם לבית אבות קרוב.

עשרות רבות של עובדי עירייה, כבאים, אנשי השיטור העירוני ובעלי תפקידים אחרים פעלו בסוף השבוע בכוחות מתוגברים. גם ראש העירייה רפי סער ומנכ"ל העירייה איתי צחר היו בשטח כדי לפקח על הפעולות מקרוב. המוקד העירוני תוגבר בכ-20 מוקדנים. במהלך הלילה הופעלו טרקטורים וציוד הנדסי כבד על מנת לפנות מפגעים מהכביש, לסתום בורות באספלט, לנקות סחף עם טרקטורים ולשאוב מים באמצעות ביוביות. העבודות צפויות להימשך במהלך השבוע הקרוב.

ראש העיר רפי סער אמר כי, "כבר בשבוע הקרוב נקיים הערכות מצב והפקת לקחים ונפעל ליישום המסקנות. חשוב להבין כי אנו מצויים כעת בתקופת החורף וככל הנראה עוד צפויות לנו מערכות גשם וסערות איתן נצטרך להתמודד ואנחנו ערוכים לכל תרחיש", אמר סער.

הצפה ברחוב בן יהודה. צילום איחוד הצלה

הצפה ברחוב בן יהודה. צילום איחוד הצלה

חילוץ נוסעים מרכב ברחוב בן יהודה. צילום איחוד הצלה

רפי סער, בסערה בליל שבת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    רפי למה השארת את צחר? חוסר המוכנות של העיר היא באשמתו. מנכ"ל כושל, איש לא ישר. רפי מחכים שתצעיד אותנו לדרך חדשה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר