ארז בנודיס. צילום: זאב שטרן
ארז בנודיס. צילום: זאב שטרן

אוהדי הפועל כפר סבא קראו לארז בנודיס להתפטר: "נחמד שהקהל רוצה שנהיה ברצלונה"

למרות שעצרה את כדור השלג עם תיקו 1:1 מול הפועל עפולה, חלק מהאוהדים הירוקים לא היו מרוצים ודרשו את עזיבתו של המאמן. ייעשה ניסיון להתחזק ב-2-3 שחקנים בחודש ינואר

פורסם בתאריך: 26.12.18 14:26

הפועל כפר סבא יצאה ברגשות מעורבים בעקבות התיקו 1:1 מול הפועל עפולה באצטדיון לויטה השבוע. מצד אחד, הקבוצה מצפה לנצח בכל משחק, בטח בבית, אבל מצד שני, התיקו קטע רצף של שני הפסדים ומי יכול בעצם לבוא בטענות לאחר החזרה למקום הראשון בטבלה? (הפועל קטמון תשלים את משחקה מול בית"ר תל אביב מחר).

רק כ-200 אוהדים הטריחו עצמם למחזור אמצע השבוע וחלקם אפילו שרקו בוז לשחקנים וקראו למאמן ארז בנודיס להתפטר, אך במועדון לא ייחסו לכך חשיבות. "נחמד שבקהל רוצים שנהיה ברצלונה, אבל הסיבוב השני צפוי להיות הרבה יותר קשה", אמרו במועדון. "קבוצות כבר מכירות הרבה יותר טוב האחת את השנייה, סקציה נס ציונה הפסידה לאחי נצרת והפועל אשקלון להפועל איכסל, כך שכל הליגה מאוד צפופה ושוויונית".

בקבוצה הביעו שביעות רצון מחזרתו מפציעה ארוכה של תומר ששונקר, שגם התכבד בשער שוויון נאה. "תומר שחקן מנוסה ובתקופה שנעדר היה חסר לנו 'בלוק' באמצע", אמרו בכפר סבא. "כיף שהוא חזר וגם קיבל בונוס עם גול מצוין". ביום שישי שעבר הודחה הקבוצה בסיבוב ח' של גביע המדינה, אחרי הפסד 1:0 באצטדיון המושבה למכבי פתח תקוה.

ביום שני (רמלה, 19:00) תצא הקבוצה למשחק חוץ מול האחרונה הפועל מרמורק, שטרם ניצחה העונה וכבשה שבעה שערים בלבד. מאמן היריבה, אורי קרגולה, התפטר מתפקידו לאחר התבוסה 5:1 מול עכו ולא ברור מי יעמוד על הקווים. טריקו גטהון עדיין לא כשיר לחלוטין, לא נכלל בסגל במשחק האחרון ובהתאם לאימוני השבוע יוחלט אם לשלבו. עומר פדידה שספג צהוב חמישי, ישחק מול מרמורק ויחמיץ את משחק הליגה הבא בבית מול בני לוד.

"אסור להקל ראש באף קבוצה בליגה", נמנעו בכפר סבא משאננות והזכירו מה קרה בפעם הקודמת שפגשו קבוצה שהחליפה את האיש על הקווים. "בסיבוב הראשון אירחנו את איכסל שהייתה אז במקום האחרון, הם בדיוק החליפו מאמן ולקחו נקודה. גם עכשיו לפני המשחק נגדנו יצא שקרגולה התפטר, יגיע מאמן חדש וכל השחקנים של מרמורק יתנו אקסטרה כדי להוכיח את עצמם". לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר, בקבוצה רוצים להתחזק ב-2-3 שחקנים משמעותיים במטרה לשדרג ולעבות את הסגל. במועדון אף ציינו בסיפוק כי קיבלו פניות מלא מעט שחקנים שהציעו את עצמם לקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    לחבר שני פאסים זה ברצלונה ? התגובה של בנודיס מוכיחה כמה אין לו מושג !

  2. שימי

    הקבוצה לא מחוברת לכלום אין משחק אף שחקן לא מפרגן לשחקן שני מאמן כבר אין לא טריקים והוא גם לא קוסם הקבוצות האחרות כבר מכירים את שיטת המשחק שלו ואין לא שפנים בכיס לכן השחקנים עושים מה שבא להם כחה לא עולים ליגה בטעות שום לא מעניין אותו האוהדים באגע שיבואו אוהדים צריך לשלם להבטחה לכוח שיטור לא רוצא אוהדים מבחינתו שאף אוהד לא יגיע הוא כנראה רוצא להיות הבעלים וגם אוהד הוא משפחתו לבד שומי הקבוצה היא של האוהדים ושל העיר כפר סבא לא שלך ושל המשפחה ……..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר