הפועל כפר סבא בכדורסל. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא בכדורסל. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא בכדורסל שוב הפסידה, בן הרצל מודה: "חושש מאוד מירידה"

הירוקים רשמו הפסד שלישי תוך שבוע ושמיני העונה בליגה, הפעם למכבי הוד השרון והסתבכו בתחתית. "אנחנו צריכים להתחיל לנצח משחקים וכרגע זה לא עקבי ולא יציב", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 26.12.18 14:29

צעירי הפועל כפר סבא בכדורסל ממשיכים אמנם לצבור ניסיון, אבל גם חווים על בשרם פתיחת עונה קשה מאוד בליגה הלאומית בכדורסל וצברו לחובתם הפסד נוסף בשלישי השבוע, הפעם 93:85 בדרבי האזורי מול מכבי הוד השרון, שמצדה השוותה את המאזן (השלילי) בין השתיים בטבלה. כפר סבא אמנם ראויה למחמאות על קאמבק במחצית השנייה, אבל כמעט כמנהגה העונה הפערים בין המחציות היו גדולים מאוד והקבוצה נקלעה לבור עמוק כבר בפתיחה, שלא הצליחה לצאת ממנו.

8 נקודות בלבד קלעו שחקניו של המאמן הוד בן הרצל בעשר הדקות הראשונות, לעומת 18 של הוד השרון, שבראשות פול דילייני הוותיק וקווינטרל תומאס המשיכה להגדיל את הפער ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון בלתי מחיק, 23:47. כפר סבא השתפרה מאוד התקפית במחצית השנייה ובהנהגת ביירון ווסלי ואור קורנליוס קלעה 33 ו-29 נקודות ברבעים השלישי והרביעי (בהתאמה). זה הספיק רק כדי לצמצם להפרש חד ספרתי, אך לא מנע הפסד נוסף. ווסלי וקורנליוס קלעו 17 נק' כ"א, עידו שבת (16) וניב בלול (12) קלעו גם הם בספרות כפולות.

"שוב לא הצלחנו במחצית הראשונה לעשות שום דבר טוב ולמרות היכולת ההתקפית בחצי השני נוצר פער גדול מדי", אמר המאמן בן הרצל. "כשלוקחים חבר'ה צעירים ונותנים להם את הבמה רוצים לראות תהליך, אבל זה לא שאפשר רק לקדם אותם ולעזאזל הקבוצה. אנחנו צריכים להתחיל לנצח משחקים וכרגע זה לא עקבי ולא יציב. אני חושש מאוד מירידת ליגה".

היה זה הפסדה השמיני של כפר סבא ב-11 משחקים והיא מדורגת במקום ה-12 בטבלת הלאומית עם 14 נקודות. שתי הקבוצות המדורגות מתחתיה, מכבי רחובות (מול מכבי רעננה) ואליצור אשקלון (מול מכבי חיפה) השלימו את משחקיהן לאחר סגירת הגיליון. משחקה של הקבוצה מול אליצור יבנה שאמור היה להיערך בשבוע הבא, נדחה בשל יציאתם של עידו שבת, עידן אלבר ואפי טיומקין לטורניר בבלגיה עם הנבחרת עד גיל 19. בקבוצה ינצלו את השבוע החופשי על מנת לנסות ולתקן את הליקויים ובמקביל בוחנים בצוות המקצועי אפשרויות לחיזוק. ב-8 בינואר תחזור כפר סבא לליגה ותארח את הפועל רמת גן/גבעתיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר