ערן אברהם, לירון נוסובסקי. צילומים: מתוך עמוד הפייסבוק של ערן אברהם, ירדי עואמי
ערן אברהם, לירון נוסובסקי. צילומים: מתוך עמוד הפייסבוק של ערן אברהם, ירדי עואמי

יו"ר עמותת אוהדי הפועל כפר סבא תקף עיתונאי, תלונות הדדיות הוגשו במשטרה

בעקבות טור שכתב ערן אברהם במקומון "ידיעות השרון" הגיע יו"ר "הלב הירוק" אל ביתו של הכתב ושבר את המכשיר הסלולארי שלו. "אני בהתקף חרדה", אמר אברהם. נוסובסקי: "נכון ששברתי לו את הטלפון אבל מיד אחרי זה קיבלתי אגרוף לפנים"

פורסם בתאריך: 30.12.18 13:41

קו אדום בין אוהדים לעיתונאים נחצה בגסות בערב יום שישי, כשיו"ר עמותת האוהדים של הפועל כפר סבא, לירון נוסובסקי, בנו של שוער העבר ומאמן השוערים במחלקת הנוער, עופר, נעצר ונחקר לאחר שתקף לכאורה את ערן אברהם. זאת בעקבות טור שפרסם אברהם במקומון "ידיעות השרון", בו כתב על עמותת האוהדים: "ומה לגבי עמותת האוהדים? אם בעבר איישו אותה אנשים חזקים וחכמים, שהיו שואלים שאלות ודורשים תשובות מבעלים למיניהם, העונה יש לנו ועדת קישוט ששום אוהב ומחבק מאוד. העיקר שלכולם יש צעיף עם שם".

בערב שישי הגיע נוסובסקי לביתו של אברהם, ולאחר שיצא אליו נטען כי נוסובסקי ריסק את המכשיר הסלולארי שלו, הפיל אותו על הכביש ותקף אותו באגרופים. נוסובסקי, מנגד, טוען כי אברהם הוא זה שהתחיל באיומים ואלימות והשניים הגישו תלונות הדדיות במשטרה. לאחר שנחקר נאסר על נוסובסקי להתקרב לאברהם במשך 30 יום וכן ליצור עמו כל קשר ישיר או עקיף.

"אני בהתקף חרדה", הגיב אברהם. "נוסובסקי התקשר אלי ואמר לי 'אני בא לזיין אותך'. התקשרתי למשטרה להודיע שהוא בדרך אלי. הוא קרא לי החוצה, יצאתי אבל לא האמנתי שזה יגיע לאלימות. עמדתי מולו, הוא לקח לי את הטלפון מהיד, ניפץ אותו על המדרכה ואחר כך הרים אותי מהחולצה, סובב אותי, הפיל אותי והצמיד לי עם האגרוף את הפנים לכביש. ביקשתי שיעזוב אותי, אבל הוא היה בטירוף. המשטרה באה רק אחר כך וסיפרתי להם הכל. עד עכשיו אני בהלם, אני בן אדם מוכר בעיר ועברתי השפלה. זו חציית גבולות".

"לא התייחסנו בעמותה למה שכתב ערן אברהם, זה אפילו הצחיק אותנו וזכותו של כל אחד לומר מה שהוא רוצה", הגיב נוסובסקי. "בהמשך הוא העלה את הכתבה לפייסבוק, אוהדים התחילו להגיב ומשם זה התפתח לדברים ברמה האישית ביני לבינו. הגבתי בצורה עניינית ולא מתלהמת ואחר כך התקשרתי ואמרתי שאני רוצה לבוא ולדבר איתו. כשהגעתי הוא יצא והמשפט הראשון שלו היה 'אתה רוצה שאקרא למשפחה שלי שידקרו אותך?'. הוא התקרב אלי עם הפנים, דחפתי אותו אחורה, הוא ניסה לצלם אותי ונכון, שברתי לו את הטלפון ומיד אחר כך קיבלתי אגרוף לפנים, כך שלבוא ולהגיד שהתחלתי באלימות יהיה רחוק מהמציאות. הוא התחיל להרביץ ומשם הלכתי למשטרה להגיש תלונה. באופן אישי אני מצטער וזה לא היה צריך לקרות". ממשטרת ישראל נמסר כי בעקבות הגשת התלונה נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר