עומרי שקל. צילום: ירדי עואמי
עומרי שקל. צילום: ירדי עואמי

יריבה בהזמנה: הפועל כפר סבא דרסה 0:4 את מרמורק, שלושער לשקל

הירוקים פתחו פער של שלוש נקודות בפסגת הלאומית בזכות ניצחון מרשים על נועלת הטבלה. הקשר להט עם שלושה שערים, בנג'מין קוקו חתם את התוצאה

פורסם בתאריך: 31.12.18 21:02

הפועל כפר סבא שבה הערב (שני) לפסגת הליגה הלאומית ההפכפכה כשהביסה בחוץ 0:4 את נועלת הטבלה, הפועל מרמורק. המארחת לא התבטלה מול קבוצת הצמרת והייתה שוות כוחות בפתיחה. הייתם חלבי אפילו מצא את הרשת אבל השער נפסל בגלל נבדל שלא היה.

בדקה ה-35 כבשה כפר סבא בניגוד למהלך המשחק. טום שלח הגביה מימין, הגנת מרמורק הרחיקה לא טוב היישר אל חיים איצרין, שהגיע בתנופה מאחור ובעט מ-16 מ' אלכסונית. עומרי שקל דחק רגל, שינה את כיוון הכדור ושלח אותו לרשת הגבוהה, 0:1. דקה להפסקה טעות נוספת במרכז ההגנה של מרמורק הובילה לשני. עומר פדידה חטף והכניס נהדר לשקל, שמ-11 מ' שלח בשמאל כדור חד לפינה, 0:2 בהפסקה.

בדקה ה-62 המשיכה הגנת מרמורק במופע הבלהות שלה. איצרין הכניס כדור לא חזק משמאל, גל ספיר ניסה משום מה להשאיר לשוערו ושקל אמר תודה רבה, הקפיץ באלגנטיות מעל אריק קלנופסקי וחגג שלושער. פדידה הספיק לבשל פעם נוספת (78), הפעם לבנג'מין קוקו, שכבש את השמיני שלו העונה וקבע את תוצאת הסיום. ביום שישי (15:00, לויטה) תארח כפר סבא את בני לוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר