אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן
אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן

רוצ'ט קרוב לסיכום בהפועל כפר סבא, אפריאט ומחפוד יעזבו

קשר הפועל עפולה עשוי להגיע בקרוב למועדון. שני הקשרים, שלא הרבו לקבל הזדמנויות, קיבלו הודעה כי הם רשאים לחפש קבוצה אחרת

פורסם בתאריך: 8.1.19 16:56

אחרי היכולת המאכזבת ביום שישי מול בני לוד, בהפועל כפר סבא החלו בשינויים במסגרת חלון ההעברות של חודש ינואר, כאשר מי שצפויים לעזוב הם הקשרים יהב אפריאט וניראל מחפוד. כזכור, לאחרונה עבר אפריאט עבירת משמעת ומאז ממעט לקבל הזדמנויות. נודע כי אפריאט כבר היה סגור בהפועל פתח תקוה, אך בשל היחסים הקרירים בלשון המעטה בין יצחק שום למאמנו לשעבר ומאמן הפועל פתח תקוה בהווה, מסאי דגו, טורפד המעבר והקשר צפוי להצטרף בסופו של דבר לעירוני ראשל"צ. למחפוד, שלא קיבל הזדמנויות רבות מהמאמן בנודיס, נמסר כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה.

באשר לאפשרויות החיזוק, קשר הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט קרוב לסיכום בקבוצה. יצוין כי בשל המצוקה הכלכלית בעפולה התבקשו מספר שחקנים, בהם רוצ'ט שהנו בעל אחת המשכורות הגבוהות במועדון, להכין תכנית מגירה במקרה של קיצוצים ו/או שחרורים. בנוסף, מודעים בקבוצה לצורך להתחזק בחלוץ נוסף לאור היכולת החלשה שמציגים צמד הזרים הניגרים בנג'מין קוקו ופיטר אוניקאצ'י, שפתחו את העונה בסערה ונחלשו משמעותית.

"נראה שאנחנו מבוהלים מהמקום הראשון ואני מקווה מאוד שיגיעו 3-4 שחקנים שיעלו את הרמה שלנו כי אנחנו סוחטים את הלימון. צריך ריענון ודם חדש בקבוצה", הודה אחד השחקנים. "זו עונה שצריך לעלות בה ליגה. להשקיע 200-300 אלף שקל בשני תותחים ואפשר לעשות את זה. מי עוד רוצה לעלות? כולם מפחדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א.ר

    שום אל תשחרר שחקני בית כי הם היסוד
    של הקבוצה. ותשאיר את אפריט בקבוצה
    ולא להביא שחקנים עיפים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר