ג'ניה ברקמן. צילום: עזרא לוי
ג'ניה ברקמן. צילום: עזרא לוי

שוקעת: הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 להפועל קטמון

הפסד שני ברציפות לירוקים, שהוציא את הירושלמים מהמשבר, עדן דהן כבש את שער הניצחון. הקבוצה של ארז בנודיס ירדה למקום השני בטבלה

פורסם בתאריך: 20.1.19 21:26

הפועל כפר סבא ממשיכה להיראות רע והתנדבה להוציא הערב (ראשון) את הפועל קטמון מהמשבר. הקבוצה החדשה של ערן לוי ניצחה 0:1 בלויטה והשתוותה לכפר סבא במספר הנקודות (35). בדרך היא גם הדיחה אותה מהפסגה לטובת נצרת עילית של ירון הוכנבוים, לה אותו מספר נקודות ומשחק חסר.

לוי הטביע את חותמו על המשחק כבר בדקה ה-22 עם כדור קרן חכם החוצה לעדן דהן החופשי, שהניף רגל וירה מ-18 מ' לחיבורים. איתמר ישראלי רק נגע, 0:1 קטמון. עומר פדידה והרכש פאדי זידאן (פתח בהרכב יחד עם עומר צלישר) ניסו לאזן במחצית הראשונה, אבל מצאו את ברק לוי מוכן.

כפר סבא התקשתה לייצר הזדמנויות בחצי השני, ומנגד ראתה את לוי מבשל פעם נוספת (76), הפעם למיקו ממן, אבל השער נפסל בגלל נבדל. רגע לפני פיטר אוניקצ'י מתח שריר והוחלף כשהוא נאנק מכאבים באלמוג אוחיון. סתיו נסיקובסקי היה הכי קרוב ארבע דקות לסיום, אבל סחט הדיפה נוספת מברק לוי, ששמר על הניצחון היקר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד שכנראה כואב לו

    הם לא נלחמים בכלל בכל התקופה האחרונה הם נאיבים משחקים באדישות כמו נקבות לא בועטים לשער …איך הכדור ייכנס מה הם מנסים להכנס עם הכדור לתוך השער או שזו האמת או ששוב יש מכירות משחקים כמו פעם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר