אוניקאצ'י. צילום: ירדי עואמי
אוניקאצ'י. צילום: ירדי עואמי

אוניקאצ'י ושלח בספק למשחק של הפועל כפר סבא מול רמת השרון, שקל ייעדר

לחלוץ אובחן קרע ברצועה הצדית, אך חזר במפתיע לאימונים השבוע. עומר פדידה ועומר צלישר צפויים להיות כשירים, חיים איצרין ישוב מהשעיה. נאור צ'יצ'יאן פתח את הקנדציה בנוער עם שני ניצחונות

פורסם בתאריך: 24.1.19 19:08

אחרי שהלך הרוח בהפועל כפר סבא מתנהל ברובו ככולו מחוץ למגרש, יש גם קצת מקום לכדורגל נטו. באסיפה באימון ביום שני ביקש בנודיס משחקניו להרים את הראש ולהמשיך קדימה לקראת המשימה הקרובה מחר (שישי, 15:00, גרונדמן), כהפועל שכפר סבא תתארח אצל עירוני רמת השרון ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. מי שעלול להחמיץ את המשחק הוא החלוץ פיטר אוניקאצ'י, שנפגע בברכו רבע שעה לסיום המשחק מול קטמון וירד מהמגרש כשהוא נאנק מכאבים. מבדיקה עלה שמדובר בפגיעה ברצועה הצדית, אלא שביום שלישי חזר השחקן במפתיע לאימונים.

בנג'מין קוקו, שפתח על הספסל במשחק האחרון ושולב כמחליף, צפוי לשוב להרכב לצדו של זידאן. המגן הימני טום שלח, שעדיין פצוע בשריר הירך האחורי, בספק ולעומתו מי שישוב להרכב הוא המגן השמאלי חיים איצרין, שריצה הרחקה בגין צהובים. עומר פדידה ועומר צלישר ספגו מכות יבשות בקרסוליים, אך צפויים להיות כשירים להתמודדות. עומרי שקל, שעלה כמחליף במחצית השנייה והוביל לשיפור במשחקה של כפר סבא, ספג צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הליגה הבא מול הפועל אשקלון. "השאיפה של המועדון היא לעלות ליגה", הבהירו בכפר סבא בפעם המי יודע כמה לציבור המפקפקים. "הליגה הלאומית שוויונית מאוד, אין אף קבוצה מעל האחרות ולכן הצפיפות למעלה. צריך לזכור שהקבוצה נבנתה מחדש ובתחילת העונה לא היו יותר מדי ציפיות. עם זאת, יש גם תקופות פחות וטובות ועכשיו אנחנו צריכים להתקדם שלב אחרי שלב ולא לחשוב על העלייה. יש עוד עשרה משחקים לסיום הליגה הסדירה וחשוב קודם כל להבטיח את המקום בפלייאוף העליון ולהישאר צמודים כמה שיותר למעלה בצמרת".

באשר לקבוצת הנוער של המועדון, מי שמונה למאמן הוא נאור צ'יצ'יאן, שבגיל 28 בלבד פתח ברגל ימין את הקדנציה עם שני ניצחונות זהים – 0:1. תחילה עשה זאת בגביע המדינה מול מוליכת מחוז דרום, עירוני ראשל"צ. טימטוני סימון ביילס כבש שער ניצחון מתוק שתי דקות לתום ההארכה. בשבת בליגה מול הפועל חיפה רובי הוא הכריע שוב את ההתמודדות, בדיוק בדקה ה-45. לפני עשור היה צ'יצ'יאן קפטן קבוצת הנוער של כפר סבא שעלתה לליגת העל ובעונה שעברה עוד שיחק בליגה א' במדי הכח עמידר רמת גן ובבית"ר כפר סבא, לפני שפרש ממשחק פעיל. זו הפעם הראשונה שהוא משמש כמאמן ראשי. "עידן שום נתן לי את ההזדמנות, הוא עוזר ומכוון אותי ואני מתייעץ איתו לגבי האימונים", אמר צ'יצ'יאן. "הוא שומר עלי, מתקן אותי איפה שצריך ואני לא מתבייש להגיד את זה. עידן עושה המון בשביל מחלקת הנוער ואין בארץ עוד מנהל מקצועי שנמצא באימונים של כל הקבוצות בכל יום". הפועל כפר סבא מדורגת במקום השישי בליגה הלאומית לנוער מחוז צפון עם 23 נקודות, מרחק 11 מהמוליכה, הפועל עכו, אותה תפגוש בחוץ בשבת הקרובה. "אני מאמין שאם נשיג תוצאות טובות בחודש הקרוב נוכל לעלות ליגה", מסכם המאמן. "אם לא השנה, יש שנתון מצוין שיחזיר את הקבוצה לליגת העל בעונה הבאה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר