משטרת כפר סבא. צילום ניר קידר
משטרת כפר סבא. צילום ניר קידר

סחט במשך שנים בני זוג מכפר סבא: "ישימו לך מטען חבלה, אני אהיה איתך עד המוות"

החשוד בסחיטה נעצר לאחר שהאישה הבחינה בכתמי נפט על המכונית שלה, ליד ביתה. הנסחט, בעל צ'יינג', נדרש בין השאר לשלם עשרת אלפים שקלים מדי חודש לאחותו של החשוד

פורסם בתאריך: 31.1.19 11:37

המשטרה עצרה תושב אבן שמואל, בן 50, בחשד לסחיטה באיומים של בני זוג מכפר סבא, שהבעל מנהל חנות להחלפת כספים, "צ'יינג'", בעיר. היום מתכוונת המשטרה להגיש נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום.

מהחקירה עלה כי החשוד נהג להתקשר, במשך שנים, פעמים רבות ובאופן תדיר לבעל הצ'יינג' ודרש ממנו למכור נכסים שבבעלותו ולהעביר לו את הכסף תמורתם. על פי החשד, כדי לקדם את כוונת הסחיטה, אמר החשוד לבעל הצ'יינג': "החייבים יכולים לשים לך מטען חבלה ברכב או שיחתכו לאשתך את הפנים. אין בעיה..אני אהיה בוורידים שלך כמו שאתה תהיה בוורידים שלי…אתה יודע אני לא אעזוב אותך…אתה יודע אני צריך למות כדי לעזוב אותך…אני אהיה איתך עד המוות..עד המוות אני אהיה איתך..לא יעזור..או שאני אמות או שאתה תמות…גם אם אתה תמות לפני אז אני אהיה עם אשתך עד שהיא תמות או עד שאני ימות..אחלה משטרה לא תעזור לך, לא לאמא שלך ולא לאבא שלך, משטרה לא תעזור לך אח שלי".

רוב השיחות בוצעו על ידי החשוד בעודו מרצה מאסר בכלא. עוד התברר מהחקירה כי החשוד דרש מבעל הצ'יינג' לשלם לאשתו של החשוד שכר חודשי בסך של 10,000 שקלים, וכן עסק בניכיון צ'יקים לבית העסק של אשתו.

לפני כעשרה ימים, ב-20 בינואר, בשעת לילה מאוחרת, הבחינה אשתו של בעל הצ'יינג' בכתמי נפט על רכבה שחנה בסמוך למקום מגוריה בכפר סבא. "במהלך חקירה סמויה ומאומצת של חוקרי המשטרה, תוך הפעלת שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים והפעלת מירב האמצעים שעומדים לרשות המשטרה, החשוד נעצר ביום 23 בינואר, עם הפיכת החקירה לגלויה", מסרה המשטרה, "בחיפוש ברכבו של החשוד נתפס כסף מזומן בסכום של 90 אלף שקלים, וכן מספר רב של טלפונים ניידים".

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והיום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר