פרינס תומאס. צילום: הפועל כפר סבא
פרינס תומאס. צילום: הפועל כפר סבא

תומאס חתם בהפועל כפר סבא, גורם במועדון: "הבן של בנודיס מעולם לא הרים יד"

קשר הפועל רמת השרון הוא היחיד שהצטרף ביום האחרון של חלון ההעברות. "הלב הירוק" פרסמו פוסט בו טענו כי שימי בנודיס "פעל באלימות". גורם במועדון הגיב: "הקהל של כפר סבא מת ששום יפטר את בנודיס ומרשה לעצמו לפעול בכל דרך"

פורסם בתאריך: 5.2.19 20:33

סגירת חלון ההעברות בכדורגל הישראלי לא בישר רבות בנוגע להפועל כפר סבא, כאשר הקבוצה צירפה רק את הקשר פרינס תומאס, ששיחק העונה בהפועל רמת השרון. תומאס, שמיעט לשחק העונה וטרם כבש, יושאל לקבוצה ממכבי תל אביב שמחזיקה בכרטיס השחקן שלו.

בנושא אחר, נראה שבכפר סבא אימצו שיטה לאחר הפסדים – להתעסק בכל דבר פרט לכדורגל. כבר תקופה ארוכה שאוהדי הקבוצה באים בטענות קשות כלפי המאמן ארז בנודיס וקוראים לו להתפטר מתפקידו. בעוד שישנם אוהדים אשר מקללים במהלך המשחקים ואולי לעיתים אף חוצים מעט את הגבולות, התחרשה במהלך ההפסד הביתי 2:0 להפועל אשקלון תקרית, כך על פי האוהדים, בין בנו של המאמן, שימי, לבין אוהד הקבוצה.

בעמותת "הלב הירוק" בחרו לקחת את העימות צעד קדימה ופרסמו הודעה בעמוד הפייסבוק, בזו הלשון: "זאת לא הפעם הראשונה שיש עימות עם הבן של ארז והוא פועל באלימות כלפי האוהדים. העמותה רואה  את הנושא בחומרה רבה ותפנה לכל הגורמים במועדון על מנת שדברים מסוג זה לא יחזרו עצמם שוב", לשון ההודעה, שסיומה לווה בארבעה סימני קריאה.

בעקבות ההודעה הנחרצת, יצאנו לחפש אחר אותם אוהדים נגדם "פעל באלימות" בנודיס ג'וניור לטענת העמותה, אך בירור קצר העלה כי איש לא הוכה ואותו עימות, שככל הנראה נופח, הסתכם בהשלכת בקבוק לעברו של אחד האוהדים. "שקר וכזב. הבן של ארז לא הלך מכות עם אוהדים ומעולם לא הרים יד", הבהירו גורמים במועדון. "הקהל של כפר סבא מת ששום יפטר אותו ומרשה לעצמו לפעול בכל דרך. ברור שאנחנו מגנים כל עימות שהוא, אבל צריך גם לזכור שיש אינסטינקט של ילד להגן על אבא שלו כשהוא שומע שכל הזמן רק מקללים אותו". ארז בנודיס סירב להגיב לדברים.

כזכור, אירועים בעלי גוון אלים לא חסרים לאחרונה בכפר סבא. תחילה כאשר יו"ר עמותת הלב הירוק, לירון נוסובסקי, תקף לכאורה את העיתונאי ערן אברהם בעקבות טור שפרסם במקומון "ידיעות השרון" ולאחר מכן כאשר מספר אוהדי כפר סבא ניסו לתקוף את שוער הפועל קטמון ברק לוי, ורק בהתערבות מאבטחים נמנע עימות פיזי בין הצדדים. "נשאלת השאלה מדוע במקרים הקודמים בעמותה לא טרחו לפרסם הודעות?", תהו בציניות בסביבת המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מעניין אותי לדעת

    מה יקרה נגד אכסל במשחק הקרוב האם שוב יזלזלו ולא יתאמצו כמו נגד אשקלון …

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר