סתיו נסיקובסקי. צילום: עזרא לוי
סתיו נסיקובסקי. צילום: עזרא לוי

ביתי הוא כבר לא מבצרי. הטור של רועי עדן

הפועל כפר סבא מצליחה איכשהו להישאר במאבקי העלייה למרות תוצאות רעות מאוד בלויטה. בניגוד ליריבותיה לצמרת, הקבוצה לא ביצעה חיזוק, דבר שעלול לעלות לה ביוקר

פורסם בתאריך: 6.2.19 16:50

1. שתי נקודות מ-15 ויחס שערים שלילי גרוע של 10:3, זהו המאזן של הפועל כפר סבא בחמשת משחקי הבית האחרונים. בזכות מאזן חיובי במשחקי החוץ המקבילים בחודשיים האחרונים ובעיקר כתוצאה מרמתה הירודה של הליגה הלאומית אנחנו עדיין נמצאים חזק בתמונת העלייה, או כפי שאומרים אצלנו ביציע בהומור, ספק מצחיק ספק עצוב ואמיתי – בסכנת עליה ממשית. אחרי הניצחון החשוב ברמת השרון קיווינו להמשכיות ועל הנייר זו לא הייתה אמורה להיות משימה קשה במיוחד, מול הפועל אשקלון המפורקת בבית. אלא שמשחק הגנה מביך של הירוקים במחצית השניה אפשר לאורחים מהדרום לייצר מצבי הבקעה נוחים רבים מול איתמר ישראלי, שנאלץ להוציא פעמיים את הכדור מרשתו, ומאידך החמצות מסמרות שיער של שחקני החלק הקדמי שלנו, בעיקר בנג'מין קוקו, שוב שלחו את האוהדים הירוקים הביתה מתוסכלים.

2. את השער השני של אשקלון כבש אסי גומה מבישול של עוז פרץ, שניהם הגיעו לקבוצה זה עתה בחלון ההעברות. קטמון נהנית כבר מחזור שלישי ברציפות מבישוליו וביצועיו של ערן לוי שמביא לה נקודות יקרות, נצרת עילית העבירה לשורותיה את יובל אבידור שכבש במחזור הקודם צמד שעזר לה לנצח ולבסס את מעמדה בפסגה על חשבוננו, ומה איתנו אתם שואלים? לפחות נכון לעכשיו צלישר וזידאן נראים יותר כשחקני עיבוי מאשר שחקני חיזוק, למרות שאני אישית מאמין בפוטנציאל שלהם לתרום לקבוצה בהמשך הדרך, אך כדי שזה יקרה נדרשת עבודת תיאום באימונים ולפי איך שהקבוצה נראית לאחרונה, לא בדיוק ברור מה ארז בנודיס עושה עם שחקניו במהלך השבוע.

צריך לומר ביושר, סגל השחקנים שלנו מוגבל וזאת יודע היטב גם בנודיס, אחרת קשה להסביר את בחירתו במצב של פיגור לבצע חילוף אחד בלבד. אלא שבמקרה הספציפי הזה היה מדובר בחילוף אחד יותר מדי נוכח היכולת הדלה שהפגין אלמוג אוחיון, שאגב, אין לי אליו שום טענות, אלא לבעל הבית שהרחיק בדיוק לפני שנה עד באקה אל גרבייה כדי להביא אותו לקבוצה מהשרון במקום לחפש רכש ראוי בדמות שחקן מליגת העל שלא מקבל מספיק דקות משחק בקבוצתו. הכל עניין של כסף.

3. ביום שני תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל איכסל, אותה קבוצה שבסיבוב הראשון הדהימה אותנו עם שני שערי שיוויון עמוק בשלהי המשחק כדי לגזול מאיתנו, ובצדק למען ההגינות, יתרון מבטיח ושתי נקודות יקרות. איכסל נמצאת במאבקי הישרדות בתחתית, כך שפשוט זה בטוח לא יהיה, אך כשחושבים על כך ששבוע לאחר מכן חוזרים למשחק בית, שמזמן כבר לא מתפקד כמבצרנו, ועוד מול נצרת עילית המפתיעה, אז חייבים לחזור מעילוט עם מלוא שלוש הנקודות כדי להישאר חזק במאבקי העלייה. מבחינתנו כאוהדים, כל תוצאה אחרת תחייב את יצחק שום לשקול ברצינות חילוף בעמדת המאמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. השחקנים אשמים

    אם הם רק רוצים הם מסוגלים לנצח את ברצלונה
    הם לא נלחמים משחקים באדישות נגד רמהש בחוץ שסוף סוף שיחקו עם כל הלב הם ניצחו גם – כי הגיע להם אבל נגד אשקלון משחק שלם הם נעלמו נגד קטמון מחצית ראשונה שלמה נעלמו אז אין מה לעשות זה עולה בנק שאנחנו מאבדים וככה לא עולים ליגה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר