יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי
יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי

שחם שוקל לדרוש את ביטול ההסכם עם שום. האם הפועל כפר סבא תחזור לשליטתו?

חשיפה. בעקבות בקשות דחיית הדיונים בתביעה שהגיש הבעלים לשעבר מול זה הנוכחי, שוקל שחם לפנות לבית המשפט במטרה להחזיר את הקבוצה לידיו: "שני גופים אמרו לי שהם ייקחו את המועדון באותה דקה". תגובת עורך דינו של שום: "אלו רק פנטזיות של שחם"

פורסם בתאריך: 6.2.19 17:56

התפתחות מפתיעה עשויה לגרום להפועל כפר סבא לשוב לידיו של הבעלים לשעבר סתיו שחם, במטרה למכור את הקבוצה לאחר ולהוציאה מידי יצחק שום, זאת בעקבות ההליכים המשפטיים המתארכים בין השניים. כזכור, בבית המשפט ובהוצאה לפועל עומדות ותלויות שתי תביעות של שחם כנגד שום בעניין ביטול הצ'ק על סך 250 אלף שקלים בגין התמורה עבור העברת הזכויות של המועדון ותביעה נוספת הקשורה לסעיף אחר בחוזה בין השניים בו התחייב שום, כך נטען, לסכום נוסף כנגד מכירת הקשר רז כהן. יצוין כי מנגד מתנהלת תביעה של שום נגד שחם, בה נטען כי התגלו חובות של המועדון לאחר שבוצעה העברת הזכויות.

בעוד שחם מתייצב לדיונים בתביעה של שום בעניינו, במסגרתה אמור בחודש הבא לספק חוות דעת רואה חשבון מוסכם שמונה על ידי בית המשפט, מזה שנה וחצי לא נערך ולו דיון אחד בשני התיקים בהם שחם הוא הצד התובע. הסיבה, לטענת שחם, היא שלפני הדיונים הציג שום מסמכים רפואיים המונעים ממנו לכאורה להופיע לדיונים בבית המשפט. מבדיקה שקיימנו עולה כי אכן נדחו שני דיונים בתיק שמנהל שחם מול שום בבית המשפט, כאשר בכל אחת מהפעמים הציג שום לבית המשפטים אישורים רפואיים. הדיון האחרון אמור היה להתקיים ביום שני השבוע, אך הבעלים הנוכחי העביר לבית המשפט אישור רפואי לפיו אושפז בימים האחרונים. לאחר שגם השבוע קיבלו עורכי דינו של שחם הודעה כי שום הגיש בקשה לביטול שני הדיונים שנקבעו לימים הקרובים וקביעתם במועד נדחה, נוטה שחם לפנות לבית המשפט ולדרוש את ביטול עסקת הרכישה.

עוד נודע כי הבעלים לשעבר כבר קיבל פניות מרוכשים פוטנציאליים המעוניינים לקחת על עצמם את זכויות הניהול במועדון. כזכור, בשבועות האחרונים פרסמנו כי אלי טביב הביע עניין בחזרה למועדון. "פנו אלי שני גופים ואמרו לי שאם אני מבטל את עסקת הרכישה הם לוקחים את המועדון באותה דקה", אישר שחם. "בהתחלה גיחכתי, אבל אני רואה שאני לא מקבל את הכסף שלי, הדיונים נדחים והעניין נמשך ונמשך. בהתייעצות משפטית נאמר לי שאם לא שילמו לי את הכסף, מבחינה משפטית תאורטית אני יכול לדרוש את ביטול העסקה וזה בהחלט על הפרק".

עו"ד ארצי בן יעקב הגיב בשמו של יצחק שום: "מדובר בדברי הבל ועזות מצח. אם מר שחם צודק, בית המשפט היה פועל כנגד שום. אדם לא הולך להתאשפז 5-6 ימים בגלל דיון ובית החולים בטח לא היה מחזיק אותו כמתחזה. בנוסף, עורך הדין של שחם ויתר על החקירה של שום והודיע על כך לבית המשפט. אין שום דרך לבטל את עסקת הרכישה ואלו רק הפנטזיות של שחם. יש לו חוב להפועל כפר סבא וליצחק שום והוא עוד ישלם מאות אלפי שקלים".

סתיו שחם ויצחק שום בימים יפים יותר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר