השקת מרכז עירונט, לפני כשנה
השקת מרכז עירונט, לפני כשנה

ארבעה פרסים לעיריית כפר סבא על פרויקטים ממוחשבים לשיפור השירות לתושב

עיריית כפר סבא היא אחת הזוכות הגדולות בתחרות IT Awards 2018, בין השאר על פרויקטים כמו מערכות חכמות לזימון תורים והגשת אישורים לטאבו

פורסם בתאריך: 14.2.19 12:05

עיריית כפר סבא זכתה הבוקר (חמישי) בארבעה אותות הצטיינות בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2018, על פרויקטים ממוחשבים לשיפור השירות לתושבים.

במסגרת קטגוריית חדשנות במערכות ליבה, זכה הפרויקט "מערכת זימון תורים חכמה", במסגרתו הוטמעה מערכת שמאפשרת לתושבי העיר להזמין תורים למחלקות העירייה, ולעשות זאת באמצעות מערכת חכמה, שחוסכת זמן ומייעלת את תהליכי העבודה ברשות.

כמו כן, בקטגוריית טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות, זכה הפרויקט "תהליכי הגשת אישורים לטאבו", על הקמת מערכת חכמה, מקוונת, פרי פיתוח עצמי, שקיצרה משמעותית את תהליך קבלת האישורים מהטאבו בעירייה, ומופעלת ישירות על ידי תושבי העיר. באותה קטגוריה, זכתה עיריית כפר סבא באות הצטיינות המחשוב גם על פרויקט "אפליקציית MAST",  ליצירת ערוצי התקשרות חדשניים ודינמיים בין התושב לבין העירייה.

בקטגוריה יצירת בידול והשגת יתרון  תחרותי, זכה פרויקט "עוזר דיגיטלי ממביט". בפרויקט זה הוטמע צ'אט בוט חכם, המטפל בכמה תהליכים מרכזיים בארגון, כולל תשלומים, פניה למוקד 106  ומידע על כל אגפי העירייה.

זוהי השנה ה-16 שהתחרות מתקיימת. הפעם הוגש למועמדות לפרס מספר שיא של 324 פרויקטים, בתשע קטגוריות, ואלה עמדו לבחירת ועדה מקצועית המונה 40 שופטים, בראשותו של פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב.

בטקס השתתפה צמרת תעשיית ה-IT  בישראל – מנמ"רים (מנהלי מערכות מידע), מנכ"לים, ספקים ומצטיינים. את הטקס פתח פרופ' דניאל הרשקוביץ נציב שירות המדינה, ובחלוקת אותות ההצטיינות השתתפו מנכ"ל בנק ישראל חזי כאלו ואבנר זיו מנמ"ר הבנק. את הטקס הנחה פלי הנמר, יזם אנשים ומחשבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זאב סלע

    כמו הרבה דברים תחת ההנהגה הקודמת – לא עובד טוב.
    "אפליקציית MAST" – נרשמתי. קיבלתי נתונים של משפחה אחרת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר