רחוב התעש. צילום מתוך גוגל מפות
רחוב התעש. צילום מתוך גוגל מפות

הפעם העירייה כבר עיצבנה את הגולשים: "האם נידונו לחמש שנות סקרים מטופשים?"

עיריית כפר סבא ביקשה מהגולשים לבחור שם חדש לאזור התעשייה הישן והתגובות הסרקסטיות לא איחרו להגיע. "מה עם שיתוף אמיתי בנושאים רציניים?", כתב אחד התושבים

פורסם בתאריך: 11.3.19 09:25

אחרי ששלחה את עובדיה לחפש תמרורים עקומים ופנסי רחוב שרופים, אחרי שביקשה מהתושבים לבחור את עיצוב הכרזה שתופיע על רכבי הניקיון, אחרי שהפצירה בתושבים לשלוח לה סקיצות של איורים לקישוט ארונות החשמל והתקשורת בעיר, אחרי שסחבה את ההורים והילדים להצטלם בפארק העירוני כדי לזכות במסיבת יום הולדת בחי-פארק, אחרי שנועצה בתושבים כיצד לכנות את עמדות האכלה החדשות לחתולים – עיריית כפר סבא מבקשת מהתושבים לבחור שם חדש לאזור התעשייה הישן, והתגובות הסרקסטיות לא איחרו לבוא.

אתמול (א') בערב, עלה פוסט בעמוד הפייסבוק של עיריית כפר סבא ובו הטקסט הבא: "חוכמת התושבים! אזור התעשייה הישן מחפש שם חדש. יש לכם רעיון לשם מגניב? זוהי ההזדמנות שלכם לבחור את השם הבא לאזור התעשייה".

וכך כתב אחד התושבים בתגובה: "האם נידונו לחמש שנות סקרים מטופשים? שם לאזור תעשייה, איזה ציור יהיה על המכונית שמנקה את סף הכביש. ניהול עיר זה לא רק פופוליזם. מה עם פרסומים בנוגע למערכת החינוך, התרבות ועוד? מה עם שיתוף אמיתי בנושאים רציניים?".

תושב אחר כתב: "יש עודף כסף בקופה כדי להתחיל עם שילוט חדש, לוגו וכו'? זה אזור תעשיה ותיק. שום שם חדש לא יתפוס שם עכשיו. תתעסקו במה שתקוע באמת, שזה החינוך, שיפוץ והקמת חטיבות, מראה העיר שנראית כמו עזה ביום טוב, הגימלאים, הצעירים, הכבישים ועוד ועוד. הרבה יותר קריטי מלבזבז כסף על שם חדש לאזור תעשיה ישן".

ועוד היו בין התגובות: "כפר סבא דה פפל – ע"ש הבניינים שעשויים נייר באיזור תעשייה מיושן", או: "אזור תקזזו-את-הארנונה-שלנו-מההכנסות-מפה".

"פשוט תקראו לו הצד של המקס סטוק כמו כולם", גם הוצע. והיו גם הצעות כמו: "עמק הפקק", "מרכז הסבתא בכפר סבא, "אריכאולגיטקפקקולגיסבא" ו"הרחוב שבין הפארק לג'י".

גם בעמוד הפייסבוק של ראש העירייה רפי סער נכתב בתגובה לפוסט שהעלה ראש העיר: "חוכמת התושבים היא לפתח את האיזור, לדאוג לנגישות נכים ולכלל הציבור, להביא משקיעים נוספים, לגוון את השירותים בהתאם לצרכים ולקידמה. לתכנן את דרכי הגישה ועוד ועוד. נא להתעסק בעיקר ולא בתפל".

והיו גם הצעות שנענו לקריאת העירייה, כמו: תל הדר (על שם ההדרים שאפיינו את העיר) או על שם החייל הדר גולדין ז"ל, תעשיידע, סבא טק, תעשיית ראשונים, מרכז שרון לעסקים (על שם ראש הממשלה המנוח אריאל שרון), המושבה, כפר תעש ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר