ליהי בנדיבה. צילום אביגיל עוזי
ליהי בנדיבה. צילום אביגיל עוזי

ליהי בנדיבה, בוגרת כצנלסון, מתמודדת על תואר מלכת היופי: "דחיתי את החלום כדי להשקיע בלימודים"

ליהי בנדיבה סיימה בהצטיינות את הלימודים במגמת תקשורת וכימיה. עכשיו יש לה זמן להתמודד על תואר מלכת היופי של ישראל. לא תצביעו?

פורסם בתאריך: 13.3.19 09:44

ב-26 במרץ תוכרז "מלכת היופי של ישראל", לשנת 2019 ומהעיר כפר סבא תשתתף מועמדת אחת, ליהי בנדיבה, בת 18, בוגרת תיכון כצנלסון.

המלכה החדשה תבחר מבין 12 מועמדות המשתתפות בתחרות הנערכת זאת השנה ה-70 מטעם השבועון "לאשה". אתמול (שלישי) נפתחה ההצבעה לתואר "חביבת הקהל" באתר: missisrael.ynet.co.il. ההצבעה תימשך עד יום ראשון ה-17 במרץ בשעה 15:00, ב-18 במרץ, תוכרז הזוכה בתואר "חביבת הקהל".

בנדיבה למדה כאמור בתיכון כצנלסון, במגמת תקשורת וכימיה, וסיימה בהצטיינות. "התגובות של החברים והמשפחה מאוד מפרגנים, מאוד תומכים. כולם מאמינים בי ובדרך שבה בחרתי. אני מרגישה הרבה גאווה מכולם, וזה מחמם את ליבי", היא אומרת, "לא יצא לי לדגמן בעבר, זה תמיד היה משהו שרציתי לעשות. אך בגלל שהיה חשוב לי להשקיע בלימודים ולתת את מיטבי החלטתי לדחות את החלום לרגע שבו אוכל לתת את כל כולי ולהגשים את החלום שלי".

ליהי בנדיבה. צילום איתן טל

ליהי בנדיבה. צילום איתן טל

איזו תלמידה היית?

"הייתי תלמידה מצטיינת בהישגי הלימודיים והציונים והמבחנים היו אצלי בערך עליון. השקעתי בהם את כל כולי. בנוסף, הייתי פעילה חברתית ותרמתי רבות לפעילויות ערכיות וחברתיות בכיתה ובבית הספר. המחנך שלי מספר שהייתי יד ימינו".

בלטת בבית הספר בגלל המראה החיצוני?

"תמיד פירגנו ואמרו לי שאני צריכה ללכת לדגמן. לא הציקו לי בגלל המראה שלי או הגובה, ותמיד הרגשתי איתם בנוח. אני חושבת שכאשר את שלמה עם עצמך זה מקרין גם לסביבה שלך".

יום האישה הבינלאומי צויין בסוף השבוע. מה דעתך על מעמד האישה בישראל?

"לשמחתי נשים כבירות ופורצות דרך סללו לנו דרך לעצמאות, לחופש בחירה ולביטחון אישי ועדיין ישנה דרך ארוכה עד שנגיע לשיוויון מלא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני צור

    יתכן שליהי היא תלמידה מצטיינת. אבל מלכת יופי צריכה להיות יפה ולא סמל לאנורקטיות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר