אורן כהן (מימין) ויוסי סדבון. (צילום דניאלה קונטיני)
אורן כהן (מימין) ויוסי סדבון. (צילום דניאלה קונטיני)

סדבון התנגד למינוי של אורן כהן כסגן ראש עיר, אבל מתברר שהציע לו את התפקיד בעצמו

אורן כהן: "סדבון הציע לי להיות סגן ראש עיר ומחזיק תיק הספורט". סדבון: "היו הצעות אבל הן לא הגיעו לידי מימוש. התנגדתי למינוי של כהן בהיבט של יציבות הקואליציה"

פורסם בתאריך: 24.3.19 12:19

בישיבת מועצת עיריית כפר סבא שבה אושר מינויו של אורן כהן לסגן ראש העיר במחצית השנייה של הקדנציה, התנגד יו"ר האופוזיציה יוסי סדבון למינוי. כהן השיב לו: "אתה האחרון שיכול להתנגד למינוי שלי כסגן ראש העיר ודי לחכימא ברמיזה". כעת חושף צומת השרון מה עמד מאחורי התשובה הזו.

"לפני שהוצע לי תפקיד סגן ראש העיר על ידי רפי סער, כחודשיים אחרי הבחירות, תפקיד אותו קיבלתי בגאווה גדולה, הציע לי את אותו התפקיד, ואף יותר מכך, סדבון בעצמו", חושף כהן, "בסופו של דבר החלטתי לא לקבל את הצעתו. לכן התנגדותו היא יותר מאשר תמוהה בהקשר הזה".

אז מה אתה אומר בעצם? 

"שהציבור יגיד מה הוא חושב על זה. אם אני הייתי מציע לאותו בן אדם את אותו המינוי ויותר מזה, ללא הייתי מתנגד למינויו. ולכן זה חרה לי".

אתה חושב שהאופוזיציה מתנגדת אוטומטית?

"למה אני צריך לתת ציונים? אנחנו עסוקים בעשייה והציבור ישפוט את האופוזיציה, גם על דברים שהם מתנגדים להם. אם היה בסיס להתנגדות שלו מילא, אבל על מה, כשאתה הצעת יותר?".

מה זה יותר?

"הוא הציע לי להיות סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, עם תקציבים גדולים הרבה יותר ממה שיש היום, בצורה משמעותית".

ולא באמצע הקדנציה אלא מיד?

"לא נכנסנו לדבר הזה".

למה סירבת?

"כי אמרתי לו שבמשך חודשים ארוכים אני הייתי עם רפי סער ולכן זה לא הוגן בסיטואציה הזו. כשהתנגדתי להצעה שלו היה אז מאוד סביר להניח שסדבון יהיה ראש העיר. רפי סער באותו הזמן לא היה בהכרח מנצח ודאי, ובאמת הוא ניצח במאמץ רב. הלכתי עם הלב וטוב שכך, ואני חושב שרפי הכיר לי תודה על כך".

סדבון בתגובה: "לא הצעתי לו משום שלא נבחרתי. היו שיחות שלא באו לכלל ביטוי וסיכום. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. זה מפתיע אותי, אבל זה בסדר, שיטען מה שהוא חושב לנכון. אני התנגדתי למינוי שלו במועצה כי לא נראה לי סביר שמנדט אחד יכול לקבל סגן ראש עיר, במיוחד שרפי סער דחה את הדר וגם אותי עם שלושה מנדטים. זה על הרקע הזה, לא על היכולת האישית שלו אם הוא יכול להיות סגן ראש עיר או לא, אלא על ההיבט של יציבות הקואליציה".

ומה היה במשא ומתן ביניכם?

"היו הצעות אבל הן לא הגיעו לידי מימוש, הן היו תלויות בדברים נוספים שגם הם לא הגיעו לידי מימוש. לא היו סיכומים ולא הסכמים. עם מי שסוכם גם פרסמתי את ההסכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר