יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי
יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי

פרסום ראשון: התקדמות במגעים בין סתיו שחם ליצחק שום

המגעים בין שחקן העבר לבעלי הפועל כפר סבא תפסו תאוצה ביממה האחרונה, פגישה נערכה אמש בין הצדדים. האם הירוקים בדרך לעידן חדש?

פורסם בתאריך: 17.7.17 16:35

האם סוף סוף הפועל כפר סבא תעבור מידיו של סתיו שחם? אתמול (ראשון) הזמין הבעלים הנוכחי את שחקן העבר, יצחק שום, לפגישה בנוגע להעברת הקבוצה לידיו של שום. כזכור, לפני כחודש כבר הגיש שום הצעה לרכישת המועדון, אך המגעים עם שחם לא הבשילו.

ההצעה הראשונה של שום עמדה על כ-350 אלף שקלים, ועל פי מקורבים למגעים אין שינוי מהותי בהצעה כעת. "הדבר היחיד שאני יכול לומר הוא שיש התקדמות במגעים להעברת הקבוצה לידיי", אמר שום ל"ספורט צומת השרון". אתמול, שחם היה נשמע מאוכזב מהמתקפות לטענתו מצד כלי התקשורת ואוהדי הקבוצה ואמר: "אני במגעים עם שום כדי שייקח את הקבוצה בתנאים אותם הוא הציע לי לפני כחודש".

כזכור, מאז הצעתו של שום מלפני כחודש סתיו שחם התבטא מספר פעמים כי "שום יצטרך לשלם מיליונים כדי לקחת את הקבוצה". שום מצידו אמר: "אני לא יודע למה בכל מקום הוא מוציא לי שם רע".

מקורב לעסקה טוען כי בימים האחרונים עוסק שחם בשחרורם של מספר שחקנים. אחד מהם הוא כוכב קבוצת הנוער, רועי לוי, שחתם לפני כחודש בהפועל רעננה. השחקן היה אמור לעבור הליך בוועדה למעמד השחקן כדי לקבוע את גובה הפיצוי אותו יקבלו הירוקים, אך אותו מקורב טוען כי שחם פנה לבעלי רעננה, אשר אלון, כדי לסכם על פיצוי ללא הצורך בוועדה. עוד שחקן נוער שעשוי לעזוב הוא כראם ג'אבר, שנמצא במגעים עם מכבי נתניה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר