שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף. צילום: יוסי לזרוף
שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף. צילום: יוסי לזרוף

85 אחוז מתקציב התמיכות העירוני: לעמותות הספורט

בתחום הרווחה יינתנו תמיכות ל-30 עמותות הפועלות בעיר בסך כולל של 686 אלף שקלים. 18 עמותות דתיות ובתי כנסת יזכו לתמיכה כוללת של 117 אלף שקלים. בקשת חב"ד לתמיכה תבחן מחדש

פורסם בתאריך: 15.4.19 17:00

מועצת עיריית כפר סבא אישרה בישיבתה האחרונה את המלצות ועדת התמיכות לחלוקת תמיכות "לעמותות ולגופים נתמכים לשנת 2019". העירייה תתמוך השנה ב-73 עמותות בתחומי הספורט, הרווחה ושירותי דת מתוך 82 עמותות שהגישו בקשה. סך התמיכות יעמוד על סכום כולל של 6.14 מיליון שקלים. התקציב העיקרי, בסך כולל של 5.3 מיליון שקלים, הוא בעבור תמיכות בענפי הספורט השונים. התמיכות הגדולות ביותר ניתנות למועדון הכדורעף הפועל כפר סבא בסך של 1.2 מיליון שקלים, מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא בסך 1.13 מיליון שקלים והפועל כפר סבא כדורסל בסך 888 אלף שקלים. בתחום הרווחה יינתנו תמיכות ל-30 עמותות הפועלות בעיר בסך כולל של 686 אלף שקלים. 18 עמותות דתיות ובתי כנסת יזכו לתמיכה כוללת של 117 אלף שקלים.

במהלך הדיון אישרה מועצת העיר את בקשתו של סגן וממלא מקום ראש העיר איתן צנעני, לאפשר לעמותת "מרכז קהילתי חב"ד" להשלים את הגשת הבקשה לתמיכה. זאת לאחר שלא צירפה לבקשתה, לדבריו של צנעני "מטעמים טכניים", אף מסמך או פירוט, למעט פרטי העמותה. נציין כי חוזר מנכ"ל משרד הפנים מדגיש כי "בקשה שהוגשה לאחר המועד הקובע, תדחה ללא דיון. על אף האמור, הועדה המקצועית רשאית, מנימוקים שיירשמו, לדון בבקשה שהוגשה באיחור אם שוכנעה כי קימות נסיבות מיוחדות המצדיקות זאת״.

מעיריית כפר סבא נמסר: "עמותת מרכז קהילתי חב"ד הגישה בקשה לקבלת תמיכה, אך לא צירפה מסמכים תומכים לבקשה ומשום כך, הבקשה כלל לא נידונה לגופה בועדה המקצועית, שהחליטה לדחותה על הסף. בשל העובדה כי הבקשה נדחתה מטעמים טכניים, החליטה מועצת העיר להחזיר את הדיון בבקשה, לאחר שתוגש על פי הוראות הדין, לוועדה. זאת, בהתאם לסמכותה לפי נוהל התמיכות ועל פי כל דין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר