עופרה דונסקי ז"ל. התמונה מתוך הפייסבוק
עופרה דונסקי ז"ל. התמונה מתוך הפייסבוק

"במקום יום הולדת קיבלנו הלוויה": המורה עופרה דונסקי, שגידלה דורות של תלמידים בכפר סבא, הלכה לעולמה

דונסקי הלכה לעולמה ביום שישי והיא בת 80. קרוביה ותלמידיה הפיקו עבורה מסיבת יום הולדת גדולה, אך זו לא תצא אל הפועל. הלוויתה תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא

פורסם בתאריך: 14.4.19 11:57

תושבת כפר סבא עופרה דונסקי, סגנית יו"ר הסתדרות המורים הארצית לשעבר, הלכה לעולמה ביום שישי האחרון, והיא בת 80. דונסקי שימשה גם כיו"ר הסתדרות המורים לשעבר באזור השרון וכמורה בבית הספר יצחק בן צבי שם גידלה דורות של תלמידים.

בשנה האחרונה תכננו בני משפחתה לערוך לה מסיבת יומולדת חגיגית לרגל הגעתה לגבורות, ואף שכרו מפיק לאירוע שבו היו מתוכננים להשתתף כ-100 חברים, תלמידים ובני משפחה. המסיבה היתה אמורה להתקיים בחודש אוקטובר 2018, אולם בשל מחלתה של דונסקי המסיבה נדחתה. לאירוע אף צולם סרט בו סופר סיפור חייה ובו דיברו אנשים קרובים שהכירו אותה. "לצערנו במקום יום הולדת שמחה קיבלנו הלוויה", אומר אחד המכרים. "כל האירוע היה מוכן חוץ מלבצע אותו".

עופרה דונסקי בצעירותה. התמונה מתוך הפייסבוק

יו"ר ההסתדרות סניף כפר סבא, הוד השרון ודרום השרון, שאול דור, כתב בעמוד הפייסבוק שלו "הלכה מאיתנו חברה, מורה, מחנכת, ואוהבת בכל מאודה את הערכים של מדינת ישראל. זוכת פרס מפעל חיים של ההסתדרות החדשה מרחב השרון. שנים רבות שעבדתי איתה בצמידות באהבה ובהערכה הדתית. לא מכבר ביקרתי בביתה ודיברנו על כל הדברים שאפשר. כמו תמיד עופרה העשירה אותי בידע רב כפי שהעשירה אלפי ילדים ובני נוער במערכת החינוך. עופרה היקרה, תחסרי לנו בנוף הכפר סבאי".

חברת הנהגת ההורים, אתי בוים, שהייתה תלמידתה מספרת: "עפרה הייתה המחנכת שלי בכיתות א', ב' ו-ג'. הסיבה שהיא מאוד זכורה ואהובה על התלמידים שלה עד היום היא שהיא הייתה אישה מאוד חמה ומכילה, שהחינוך היה בראש המעינה, אבל יותר מזה היא אהבה אהבת אמת את התלמידים והם היו במקום הראשון עבורה. עד לאחרונה, בכל פעם כשהיא הייתה רואה אותי, היא הייתה ניגשת אלי ומחבקת אותי ואומרת שהיא הייתה גאה לראות אותי. עצוב היה לי לשמוע על מותה, כבר לא עושים אנשים כאלה".

הלוויתה של דונסקי תתקיים היום (א') בשעה 14:00 בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירון

    יהי זכרה ברוך. עופרה היתה אישה טובת לב ורגישה לעזרה לזולת באופן יוצא דופן. משתתף בצער המשפחה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר