עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו
עומר פדידה. צילום: ספי מגריזו

מרצף לרצף: 0:1 להפועל כפר סבא על הפועל רמת גן

אחרי תקופה נוראית, אופיר חיים והירוקים רושמים כבר ניצחון שני ברציפות, בזכות שער של עומר פדידה בדקה ה-16. הפער מהמקום השני נותר על שלוש נקודות

פורסם בתאריך: 15.4.19 21:08

אולי זאת אספת אוהדים-בעלים שנערכה בשבוע שעבר במשרדי המועדון, או ההחלטה של הנהלת הקבוצה על כניסה חינם לאוהדים, או שזו בכלל ההבנה שמשהו חייב להשתנות כדי לחזור למאבק העלייה. הפועל כפר סבא זכתה הערב (שני) בניצחון שני ברציפות תחת המאמן אופיר חיים, כשגברה בביתה 0:1 על הפועל רמת גן, נדבקה לצמרת ונראה ששמה מאחוריה את התקופה הרעה.

שער הניצחון נכבש כבר בדקה ה-16. בנג'מין קוקו הכניס כדור לעומר פדידה, ששלח בשמאל כדור לפינה הימנית שפגע באחד משחקני רמת גן בטרם חדר לרשת, 0:1. השער של פדידה הספיק לירוקים עד לסיום בשביל לרשום שלוש נקודות חשובות.

כפר סבא נותרה חמישית עם 50 נקודות, אבל היא רחוקה רק שלוש נקודות מהשנייה נס ציונה במקום שמוביל לליגת העל. במחזור הבא תתארח כפר סבא בראשון לציון למשחק חשוב במיוחד, מול הפועל קטמון, שניצחה היום 1:2 את המוליכה הפועל נצרת עילית. המשחק יתקיים בראשון לציון בעקבות עונש רדיוס של הירושלמים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כל הצמרת ניצחו

    נו הנה בבקשה גם כאשר אנחנו עם 2 רצוף זה לא נותן כלום נס ציונה לא מאבדים נק' תיקו הכלבים האלה לא מוציאים רק מנצחים כל הזמן קטמון ניצחו גם כנראה שאין ברירה אם רוצים לעלות חייבים לנצח עד סוף העונה
    שיהיה לנו בהצלחה נעשה ונצליח בעה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר