קולאז' ביבי נתניהו, יאיר לפיד ואבי גבאי. צילומים אוליבייה פיטוסי, מוטי מילרוד, עופר וקנין
נתניהו, לפיד וגבאי. צילומים אוליבייה פיטוסי, מוטי מילרוד, עופר וקנין

ממי נתניהו צריך לחשוש יותר, מאבי גבאי או מיאיר לפיד? הפרלמנט הכפר סבאי עונה

פורסם בתאריך: 19.7.17 18:24

אורי נגר

אורי נגר

אורי נגר

"לדעתי, נכון להיום נתניהו לא צריך לחשוש לא מלפיד ולא מאבי גבאי. למרות כל הפרשות שמנסים להדביק לנתניהו כבר למעלה מעשור, ואשר 90 אחוז נסגרו ללא שום כתב אישום (היה ברור מלכתחילה), אין עדיין פרסונה ראויה מבוססת וחזקה דיה שאזרחי המדינה יכולים לשים בה את מבטחם בכל הקשור לביטחון, כלכלה ועוד. אם נוציא לרגע את ההקשר הפוליטי ואת העיתונות הצהובה הקשורה באשת ראש הממשלה (ואולי בצדק), נתניהו הוא המתאים ביותר להנהיג את העם ואת מדינת ישראל כיום. אני תקווה שבעתיד תהיה חלופה נוספת ויהיה למי להשוות בכלל הפרמטרים שציינתי מעלה ואז לבחור, עד אז נתניהו הוא הבחירה הטובה ביותר". (תושב כפר סבא אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה).

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

דב עילם. צילום עזרא לוי

"נתניהו לא צריך לחשוש מאיש מבין שני מנהיגי ציבור אלה. כל עוד אין בהנהגת המחנה הציוני או ביש עתיד חשודים בשחיתות לכאורה, נתניהו יכול להישאר רגוע. כל עוד המשטרה לא חוקרת מקורבים של אבי גבאי או יאיר לפיד, אין לנתניהו מה לדאוג מתוצאות הבחירות לכנסת. כל עוד אין במשטרת ישראל ביחידת העילית להב 433 צוות מיוחד לחקר צוללות במפלגתו של אבי גבאי או יאיר לפיד, נתניהו יכול להישאר רגוע ומנהיגותו מובטחת. לשחיתות או לחשדות לשחיתות, לצערי הרב, אין יותר השפעה שלילית על המערכת הפוליטית ותוצאות הבחירות מאז חילופי השלטון בישראל בעקבות 'מושחתים נמאסתם' לא מושפעת מהתנהגות שלילית של הנהגת המפלגה". (דב עילם הוא אמרגן תושב כפר סבא).

 

אמיר כהנא

אמיר כהנא

אמיר כהנא

"אני חושב שהבעיה הגדולה במדינה שלנו היא שהמערכת הפוליטית לא בנויה נכון ולפוליטיקאים אין שום אינטרס לשנות אותה, כי פשוט נוח להם במצב הקיים. באופן קבוע יש את הריב של השמאל והימין וזה מאפשר למפלגות סקטוריאליות קטנות, באופן יחסי, כמו הבית היהודי והמפלגות החרדיות לסחוט את הרוב החילוני ולקבל הטבות מפליגות לכת. אני תמיד מקווה שיקום המנהיג שישאיר את המפלגות האלה מחוץ לקואליציה ויכניס מפלגות חילוניות בלבד, או לחילופין שתקום מפלגה סקטוריאלית שמייצגת באמת רק את החילונים הציונים שאוהבים את המדינה ונמאס להם מהעלויות הגבוהות של המחייה, מההדתה בבתי הספר ובגנים, מהכפייה הדתית, מהפקקים ומהתחבורה הציבורית הגרועה. אני אצביע בשבילו". (תושב כפר סבא אמיר כהנא הוא הבעלים של חוגי הכדורסל לילדים ומבוגרים "כדורסל באהבה").

 

אירית מרק

אירית מרק

אירית מרק

"נתניהו חושש מאבי גבאי, ובצדק. מה שהתחיל כגימיק במפלגת העבודה הפך לסחף עצום של בוחרים שלדעתי יסחוף אחריו בחזרה חברים ותיקים שאיבדו אמון ביכולת של מפלגת העבודה להוביל את השלטון. בינתיים, נראה שאבי גבאי צובר יותר ויותר אהדה בקרב הציבור ונראה על פניו שהוא מכניס את הליכוד למגננה והתקפות יומיות על המועמד הנבחר. נראה שמה שהיה לא יהיה ובבחירות הקרובות מפלגת העבודה תחזיר עטרה ליושנה ותחזיר את הקולות שהלכו בעבר ליש עתיד. כן. יש לביבי בהחלט ממה לחשוש. מאבי גבאי". (אירית מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית תושבת כפר סבא).

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר